دکوراتیو

میز پذیرایی: معرفی بهترین میزهای پذیرایی با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع میز پذیرایی این نکات را رعایت کنید

میز پذیرایی یکی از مهمترین وسایل داخلی هر خانه و یا محیط کاری به حساب می‌آید که اگر درست انتخاب نشود، خیلی زود موجبات پشیمانی خریدار را فراهم می‌آورد.‌

در حالی که شما محصول را به محل کار منتقل کرده و مورد استفاده قرار دادید و حال و حوصله پس دادن و تعویض آن را هم ندارید، بنابراین ضرورت دارد که به دقت و با چشمانی باز و شناختی نسبی اقدام به تهیه یک میز پذیرایی نمایید.

پس بیاید با هم و به مدد تجربه مجله اینترنتی مینینیم با عوامل و معیارهای موثر در انتخاب و خرید این محصول اساسی و کاربردی آشنا شویم.

این شناخت باعث می‌شود که شما هنگام گزینش میز، دچار خطا و اشتباه نشده و موفق به انتخاب مناسب‌ترین مدل میز برای قرار دادن آن در قسمت پذیرایی خانه و جلوی مبل‌های خود چه در محیط کار و چه در محیط زندگی خود شوید.

آشنایی با انواع مختلفی از این نوع میزها

مدل کلاسیک: میز پذیرایی کلاسیک به آن دسته از میزهایی گفته می‌شود که از جنس چوب و با پایه‌های منبت کاری شده و یا طرح‌های کوبیده شده طراحی و تولید می‌شوند.

این مدل از میزها عمدتاً دارای رویه‌ای از جنس شیشه هستند و همواره بهترین انتخاب برای قرار گرفتن در جلوی مبل‌های استیل و سلطنتی محسوب می‌گردند.

مدل صنعتی: به آن دسته از میزهای پذیرایی که از تلفیق چوب و فلز طراحی و تولید می‌شوند، مدل صنعتی می‌گویند. از این مدل از میزها بیشتر برای محیط‌هایی با دکوراسیون تاریک بهره‌برداری می‌گردد که ظاهری خشک و خشن هم دارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کاغذ دیواری

مدل مدرن: میز پذیرایی مدرن در حقیقت هم دارای طرحی نوین و نو است و هم از تنوع متریالی بالایی در ساخت آن استفاده می‌کنند. از این مدل میزها می‌توان در هر مکان و محیط غیر سنتی بهره برد، طوری که آن‌ها را باید خوراکِ قرار گرفتن در کنار صندلی‌ها و مبلمان‌های مدرن و امروزی تلقی کرد.

مدل روستیک: شاید بد نباشد بدانید که اساساً مدل روستیک به سبک کلاسیک آمیخته شده با سبک روستایی گفته می‌شود و نامش نیز به همین خاطر روستیک گذاشته شده است.

برای ساخت این سبک از میزها معمولا فریم میز را از جنس‌های سبک صنعتی در نظر می‌گیرند و رویه آن‌ها را با مواد چوبی پشتیبانی می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گلیم ماشینی

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید میز پذیرایی

انتخاب نوع و مدل میز پذیرایی

نخستین گام برای خرید میز پذیرایی توجه به مدل آن می‌باشد، در قسمت قبل انواع میز پذیرایی را به شکل مبسوط به شما معرفی کردیم.

با نگاهی کوتاه و مطالعه‌ای مختصر می‌توانید با انواع مختلفی از مدل‌ها و سبک‌های در نظر گرفته شده برای این نوع از میزها آشنایی کامل پیدا نمایید.

توجه داشته باشید که بهتر است در این خصوص با توجه به سبک و سیاق مبلمان‌ها و صندلی‌هایی که قرار است پیرامون میزتان قرار گیرند رفتار کرده و متناسب با آن یک میز پذیرایی را خریداری نمایید.

توجه به ابعاد و وزن میز پذیرایی

نکته دوم برای انتخاب میز پذیرایی توجه به ابعاد و هم‌چنین وزن میز است. اندازه میز بایستی با در نظر گرفتن وسعت فضای قرارگیری آن انتخاب شود، یعنی خرید شما باید بر اساس بزرگی یا کوچک بودن محیط صورت پذیرد به گونه‌ای که مانع از آمد و شد راحت نشود.

به یاد داشته باشید که میزهای پذیرایی خیلی ضروری نیست که جابه‌جا شوند، بنابراین در مورد وزن محصول هر طور که مصلحت می‌دانید، عمل کنید.

اما فراموش نکنید که برای جابه‌جا کردن میزهای سنگین حتی به اندازه یک متر هم چه در خانه و چه در محیط کار باید زحمت و فشار زیادی را متحمل شوید!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میز ناهارخوری

بررسی و کنترل شکل و فرم ظاهری میز

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید میز پذیرایی توجه به فرم ظاهری آن می‌باشد. این گروه از وسایل پذیرایی در پنج فرم و مدل مربع، مستطیل، بیضی، دایره‌ و هم‌چنین فانتری (اشکال نامنظم) تولید و عرضه می‌شوند که باید دید کدام شکل با میز شما مناسب است.

توصیه می‌کنیم در این خصوص با توجه به شکل کلی مبلمان‌ها و صندلی‌هایی که اطراف میز قرار می‌گیرند، اقدام و میزی متناسب با فرم و ظاهر آن را تهیه نمایید.

نگاه دقیق به جنس میز پذیرایی و رویه آن

در خصوص جنس میز پذیرایی نیز باید با توجه به جنس بدنه مبلمان‌های خود عمل نمایید؛ البته در این خصوص خیالتان کاملاً آسوده باشد زیرا شما می‌توانید با انبوهی از میزهای پذیرایی که از جنس چوب، شیشه، فلز، ام دی اف و … ساخته می‌شوند، مواجه شوید.

در کنار مورد فوق از توجه به جنس رویه میز که می‌تواند کاملاً مغایر با جنس بدنه آن باشد نیز غافل نشوید. این را هم به عنوان یک تکنیک کوچک از مینینیم داشته باشید که اگر از جا و مکانی کوچک برخوردار هستید، بهترین انتخاب برای شما میزهایی با جنس بدنه گوناگون اما جنس رویه‌ای شیشه‌ای می‌باشد.

چرا که شیشه تعبیه شده بر روی رویه میز می‌تواند با انعکاس نور از سطح خود کوچکی محیط شما را تا حد زیادی بپوشاند و با عمق دادن به آن، فضا را از آنچه که هست بزرگ‌تر نشان دهد.

بررسی و کنترل اتصال محکم پایه به بدنه میز

مورد بعدی در انتخاب یک میز پذیرایی باکیفیت توجه به اتصال پایه‌های میز به بدنه آن می‌باشد. در برخی از مدل‌ها این اتصال به صورت سراسری و یک‌پارچه در نظر گرفته شده است.

یعنی در واقع پایه‌ها در طراحی جزئی از بدنه میز محسوب شده و به صورت جداگانه بر روی آن سوار نمی‌شوند.

با این حال اما یادتان باشد اغلب میزهای موجود در بازار دارای پایه‌هایی جداگانه با قابلیت اتصال به وسیله پیچ و مهره، جوشی و … هستند.

در هر صورت توجه به محکم بودن اتصال پایه‌ها در هر دو حالت بایستی برای شما خریداران گرامی حائز اهمیت باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میز آرایش

توجه به دیگر ویژگی‌های جذاب میز پذیرایی

همان‌طور که از موضوع این نکته نیز کاملاً مشخص است یک میز پذیرایی می‌تواند دارای خصوصیات و ویژگی‌های جذاب دیگری علاوه بر تمام مواردی که ما در این مطلب برایتان شرح دادیم، نیز باشد که از آن جمله می‌توان به:

چرخان بودن قسمت رویه،‌ بهره‌مندی از کشو، مجهز بودن به طبقه و یا قفسه در ساختار خود و هم‌چنین وجود فضایی در قسمت زیرین میز برای قراردادن حداکثر چهار میز کوچک‌تر که از آن‌ها به عنوان میز عسلی یاد می‌شود، اشاره کرد.

عوامل موثر در تعیین قیمت میز پذیرایی

تمام آنچه که در این مطلب برای شما شرح داده شد از جمله عوامل موثر بر روی تعیین قیمت میز پذیرایی می‌باشند.

طبیعی است هر خریداری با توجه به میزان بودجه و از آن مهم‌تر در نظر گرفتن میزان تناسب طاهری میز انتخابی با مبل‌ها و صندلی‌های پذیرایی بایستی خرید محصول خود را کلید بزند.

یادتان باشد که در بازار امروز، میزهای پذیرایی از تنوع و گوناگونی بالایی برخوردار هستند، قطعاً این گستردگی مدل ایجاب می‌کند که هنگام انتخاب هر کدام از آن‌ها نهایت دقت خود را به خرج دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید صندلی اپن

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب میز پذیرایی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ میز پذیرایی شیک، زیبا، محکم، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این میزها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


میز پذیرایی مدل MA16 مجموعه ۴ عددی

میز پذیرایی مدل MA16 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x60x39 سانتی‌متر
  • تعداد میز
    چهار عدد
  • جنس صفحه
    MDF
  • نوع صفحه نمایش
    متصل
  • جنس پایه
    پلیمر ABS
  • سایر توضیحات
    اگر بخواهیم ویژگی های این میز پذیرایی را در چند کلمه خلاصه کنیم میتوانیم به زیبایی، قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و دوام محصول، بسته بندی اصولی و مناسب، بکارگیری مواد اولیه درجه یک نظیر MDF و روکش وکیوم ضد خش و ضد آب و در آخر مجموعه ۴ تکه ای که در اختیار شما قرار میگیرد که دست شما را برای پذیرایی و استفاده از این میز در هر جای منزلتان باز می‌گذارد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید میز پذیرایی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، شیک و به‌روز خریداری کرده و یاد و خاطره یک پذیرایی شیک را برای خود و دیگران با استفاده از میز پذیرایی ماندگار نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ساعت رومیزی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا