لوازم جانبی خودرو

بوق ماشین: معرفی بهترین بوق‌های خودرو با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع بوق ماشین این نکات را رعایت کنید

بوق از آن دسته ملزومات و قطعاتی است که باید بر روی هر نوع ماشینی در هر کلاس و با هر قیمتی که در بازار به فروش رسانده می‌شود، نصب شود و هیچ راه دیگری همچون چراغ زدن، بیرون آوددن دست از پنجره، داد زدن و … نیز نمی‌تواند جای آن را بر روی خودروی شما بگیرید.

شما به واسطه این وسیله می‌توانید حضور خود با خودرویتان را در هر موقعیت مکانی و زمانی اعلام نمایید که البته یادتان باشد که در برخی جاها مانند بیمارستان‌ها بوق زدن ممنوع است.

برای خرید بوق ماشین هیچ نیازی نیست خودتان را درگیر مسیرهای پیچیده و سردرگم کنید؛ چرا که ما در این مطلب از راهنمای خرید اینترنتی مینینیم هم برای شما نکاتی مهم در خصوص انتخاب بهترین بوق خودرو را شرح می‌دهیم و هم در پایان این مطلب تعدادی از پر فروش‌ترین و با کیفیت‌ترین بوق‌های موجود در صنعت خودروسازی را برای خرید شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

کدام نکات هنگام انتخاب و خرید بوق خودرو باید در نظر گرفته شوند؟

اولین عامل که خرید بوق را رقم می‌زند، مناسب بودن مدل محصول با نوع اتومبیل است

نخستین فاکتور که باید هنگام انتخاب بوق ماشین مد نظر باشد، توجه به وجود تناسب میان مدل بوق انتخابی با مدل و هم‌‌چنین نوع برند خودروی مورد نظرتان است. برای این منظور تنها کافی است به هنگام خرید به برند و مدل خودروی خود توجه داشته باشید.

از آنجایی که ساختار بوق اتومبیل‌ها اساساً تغییری نکرده است، اشاره به برند ماشین کفایت می‌کند. دقت کنید که برخی از بوق‌ها به صورت انحصاری برای تعدادی خودرو طراحی و تولید می‌شوند و برخی هم از قابلیت استفاده بر روی هر خودرویی اعم از داخلی و خارجی برخوردار می‌باشند.

حجم صدای تولید شده از سوی بوق دارای اهمیت است

نکته دوم برای انتخاب بوق ماشین توجه به حجم صدای تولیدی آن است که با واحد دسی بل بیان می‌شود، باید میزان آن به گونه‌ای باشد که در محدوده شنوایی انسان‌ها یا همان عابران پیاده و رانندگان دیگر قرار داشته باشد.

به همین منظور توصیه می‌کنیم هنگام خرید حتما به حجم صدای خارج شده از بوق خودرو توجه لازم را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل کاپوت

توجه به میزان ولتاژ مصرفی محصول انتخابی‌تان را به دست فراموشی نسپارید

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید بوق ماشین توجه به میزان ولتاژ مصرفی آن است، برای توفیق در این زمینه به شما دوستان راننده توصیه می‌کنیم که حتماً در جستجوی بوق‌هایی باشید که از قابلیت سازگاری با ولتاژ ۱۲ ولتی باتری ماشین برخوردار هستند.

با این سازگاری می‌توانید بدون استفاده از هیچ وسیله جانبی نظیر اینورتر، بوق را به باتری خودروی شخصی‌تان نصب کرده و در موقع نیاز از آن استفاده نمایید.

با عوامل موثر بر روی قیمت بوق ماشین آشنا شوید

ما در این مطلب شما را با مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت بوق ماشین آشنا کردیم، شما هم به عنوان خریدار سعی کنید با در نظر گرفتنِ معیارهای گفته شده، برند خودروی خود و نهایتاً مقدار پولی که برای این‌کار کنار گذاشته‌اید اقدام به خرید یک محصول عالی و با دوام نمایید.

ناگفته نماند که برخی از بوق‌ها دارای قطعه‌ای به نام رله هستند که از آن برای تقویت صدای صوتی خود استفاده می‌کنند، برخی نیز از دو نوع صدای تولیدی زیر و بم برخوردارند که قطعاً قیمت آن‌ها در مقایسه با بوق‌های تک صدایی بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دیسک ترمز

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب بوق ماشین مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ بوق ماشین استاندارد، کیفی، با حجم صدا و ولتاژ مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این بوق ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


فنر بوق خودرو گپو مدل isn86 بسته ۳ عددی

فنر بوق خودرو گپو مدل isn86 بسته 3 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    ساخت: ایرانتعداد: ۳ عددنوع کاربری: قابل نصب روی تمامی مدل های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شاستی بوق خودرو طرح sport کد ۱۳۸۷۴

شاستی بوق خودرو طرح sport کد 13874

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    طول : ۸۳ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آفتامات بوق خودرو استیکو مدل ۵

آفتامات بوق خودرو استیکو مدل 5

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    آفتامات بوق ۵ فیش ۸۰ آمپر ۱۲ ولت برند STCOمناسب برای انواع خودرو وموتور سیکلت تقویت کننده جریان مناسب برای انواع بوق مناسب برای سیستم گاز خودرو ضدآب (واتر پروف) مناسب برای تقویت استارت خودرو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فنر بوق خودرو آراکس یدک مدل AY-1098 مناسب برای پژو ۲۰۶ بسته ۳ عددی

فنر بوق خودرو آراکس یدک مدل AY-1098 مناسب برای پژو 206 بسته 3 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    این محصول با بسته بندی آراکس یدک عرضه میشود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فنر بوق خودرو مدل استوانه ای کد Sps10S بسته ۳ عددی

فنر بوق خودرو مدل استوانه ای کد Sps10S بسته 3 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    ساخت :ایران مدل :sps تعداد: ۳ عددیقابل نصب بر روی تمامی مدل های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آفتامات بوق خودرو سانکو مدل N 01

آفتامات بوق خودرو سانکو مدل N 01

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمام خودرو ها۸۰ آمپر ۱۲ ولت ۵ فیش تقویت کننده جریان ضد آب (واتر پروف) مناسب برای انواع بوق مناسب برای سیستم گاز خودرو مناسب برای تقویت استارت خودرو دارای یک صفحه برای نصب روی بدنه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید بوق خودرو آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و با مشخصات استاندارد خریداری کرده و با نصب آن بر روی ماشین خود از کیفیت و ضریب عملکرد بالای آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید پاور ویندوز

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا