لوازم جانبی خودرو

قفل کاپوت: بهترین قفل‌های کاپوت ضد سرقت با خرید اینترنتی

هنگام خرید قفل کاپوت ضد سرقت این نکات را رعایت کنید

قفل کاپوت یک وسیله ایمنی مستحکم برای اتصال محکم کاپوت به جلو پنجره اتومبیل‌هاست، این قفل مانع دسترسی افراد و سارقین به زیر کاپوت ماشین می‌شود.

در نتیجه باتری، کامییوتر و کابل‌های مختلفی که در قسمت موتور خودرو وجود دارند، از دستبرد و سرقت در امان می‌مانند.

در واقع امروزه به سبب وجود انواع و اقسام دزدگیرها، ردیاب‌ها و هم‌چنین قفل‌های مختلف فرمان و پدال، سرقت اتومبیل برای سارقان به کاری سخت، دشوار و شاید به نوعی غیر ممکن و بی معنا و مفهوم تبدیل شده است.

آنان به خوبی می‌دانند که اگر کسی برای محافظت از خودروی خود سنگ تمام گذاشته باشد، محال است بتوانند بدون اجازه و متوجه شدن مالک خودرو، یک متر ماشین او را حرکت دهند!

بر این اساس فکر خود را روی دزدیدن چرخ‌ها و محتویات زیر کاپوت خودروها متمرکز می‌کنند که شما عزیزان می‌توانید با خرید یک قفل کاپوت کیفی و با استحکام مانع از اصابت آخرین ترکش آنها به خودروی خود شوید.

از شما دوستان گرامی و صاحبان انواع ماشین‌ها تقاضا می‌کنیم که مطالعه نوشتار حاضر از مجله خرید اینترنتی مینینیم را از دست ندهید.

نکاتی که هنگام انتخاب و خرید قفل کاپوت باید به آن‌ها توجه شود

قفل کاپوت باید برای مدل خوردرو مناسب باشد

اولین گام از پروسه خرید قفل کاپوت توجه به تناسب آن با مدل خودروی شماست. بر حسب اتفاق این کار، خیلی سخت و پیچید نیست، کافی است که موقع خرید به مدل خودرو خود یا کسی که قرار است برایش قفل کاپوت تهیه نمایید، اشاره کنید.

فرقی هم ندارد که این خرید به صورت حضوری از فروشگاه‌های سطح شهر یا اینکه به شکل غیرحضوری و اینترنتی از مراکز فروش معتبر آنلاین باشد.

معمولاً بر روی جعبه و در قسمت مشخصات مربوط به کالا درج گردیده است که مثلاً فلان قفل مناسب استفاده بر روی کاپوت چه خودروهایی می‌باشد.

از توجه به جنس بدنه قفل کاپوت ماشین نیز غافل نشوید

نکته دوم برای انتخاب قفل کاپوت ماشین توجه به جنس بدنه این محصول ایمنی و محافظتی است. ممکن است جنس این قفل از متریال‌های مختلف باشد اما بهترین آن‌ها، قفلی است که از جنس فولاد ساخته شده باشد.

قفل‌های فولادی هم در برابر فشار و ضربه ناگهانی از سوی فرد سارقی که می‌خواهد کاپوت خودروی شما را به زور باز کند بسیار مقاومند و هم در برابر تغییرات جوی؛ یعنی گرما و سرمای هوا خیلی ایده‌آل هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چادر خودرو

به نوع و تعداد کلید قفل هم گوشه چشمی داشته باشید

فاکتور بعدی در انتخاب و خرید این قبیل از قفل‌های خودرو توجه به نوع و تعداد کلید‌های آن می‌باشد. پیشنهاد مینینیم به شما این است که ترجیحاً سعی کنید قفل کاپوتی را خریداری نمایید که از کلیدهای غیر ساده و چهار پَر برخوردار باشد.

این قابلیت باعث می‌شود که حتی اگر فرد سارق به قفل کاپوت شما دسترسی داسته باشد باز نتواند آن را به آسانی باز نماید. در کنار این موضوع حتماً حواستان به تعداد کلیدهای قفل نیز باشد و یکی از آن‌ها را همیشه به همراه خود داشته و کلیدهای یدک دیگر را در مکانی امن قرار دهید.

عوامل موثر در تعیین قیمت قفل کاپوت خودرو را بشناسید

قیمت این قفل که تامین کننده امنیت کاپوت خودرو و محتویات زیر آن است، بر اساس مدل ماشین، جنس بدنه و مهم‌تر از همه نوع قفل و کلید مناسب آن تعیین می‌شود.

با این حال اما خیالتان از بابت قیمت یک قفل کاملاً آسوده باشد، چرا که می‌توانید در بازار با رِنج‌های مختلفی از قیمت این نوع محصولات مواجه شوید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید روکش صندلی خودرو

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب قفل کاپوت مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ قفل کاپوت محکم، باکیفیت، جنس مناسب و استانداردهای لازم را برای شما آماده کرده‌ایم. این قفل ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


قفل کاپوت ضد سرقت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پژو ۲۰۶

قفل کاپوت ضد سرقت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۲*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۱۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قفل کاپوت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پراید ۱۳۲

قفل کاپوت آرمین مدل RADFAR 5964 مناسب برای پراید 132

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • طول
    ۱۰ سانتی‌متر
  • نوع و تعداد کلید
    دو عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید این نوع از قفل‌های مخصوص خودرو آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک قفل کاپوت مناسب، ایمن، کیفی و مرغوب را خریداری کرده و سلامت و امنیت باتری و سایر ملزومات زیر کاپوت اتومبیل خود را تضمین کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید جک خودرو

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا