ابزار برقی

منگنه کوب: معرفی بهترین دستگاه‌های منگنه زن با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع منگنه کوب این نکات را رعایت کنید

منگنه کوب در حقیقت یک دستگاه قدرتمند است که بیشتر در کارگاه‌های چوب‌بُری و یا نجاری از آن استفاده می‌شود، به واسطه آن است که خیلی راحت می‌توان دو قطعه چوب، تور، چرم و پارچه را بر روی چوب متصل کرد.

این دستگاه در واقع شباهت زیادی به میخ کوب دارد با این تفاوت که خیلی ظریف‌تر از آن عمل می‌کند و سرعت کار با آن نسبت به دستگاه نامبرده نیز بیشتر است.

از منگنه زن‌ها می‌توان برای منگنه کردن کتاب و جزوه و دیگر امور نیز استفاده کرد. این دستگاه از توانایی‌های اعجاب انگیز بسیاری برخوردار است و می‌تواند با قدرت و سرعتی مثال زدنی عمل زدن منگنه را برای شما انجام دهد.

کار با این دستگاه نیز در تمامی مدل های آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

برای انتخاب و خرید دستگاه منگنه کوب توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب حتماً با راهنمای خرید آنلاین مینینیم همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در این خصوص آشنا نماییم.

قدری بیشتر در مورد منگنه زن بدانید

منگنه زن، منگنه کوب، ماشین دوخت، پنس (Punch) در واقع همگی اسم‌هایی هستند که برای یک ابزار کاربری به کار می‌روند، محصولی که مشخصاً برای کارهای نجاری و چوب‌بری بسیار مهم و کارساز است.

شما می‌توانید با این ابزار دو قطعه را محکم به هم ببندید، دو تکه چوب را به هم متصل کنید یا این‌که پارچه و چرم را به چوب وصل نمایید.

آشنایی با انواع مختلفی از منگنه زن‌ها

مدل‌های بادی یا پنوماتیک: منگنه کوب بادی یا پنوماتیک با فشار هوا فعال می‌شود و به وسیله اهرمی که در زیر انگشت قرار دارد، عمل منگه کردن را انجام می‌دهد.

قدرت منگنه کوب‌های پنوماتیک در مقایسه با انواع دیگر قوی‌تر است زیرا قادرند سوزنی به طول ۸ میلی‌متر را در چوب فرو کنند. قدرت این مدل از منگنه‌ها کوب‌ها به وسیله هوای فشرده تامین می‌شود.

یعنی هوا توسط شلنگی موسوم به شلنگ تلفنی از کمپرسور به دستگاه منتقل می‌شود، بست‌های مخصوصی هم شلنگ را از یک سو به کمپرسور و از طرف دیگر به انتهای دستگاه وصل و محکم می‌کنند.

این منگنه زن بلند، هنگام ساخت لوازم و کارهایی مانند پالت‌های چوبی، لمبه کوبی سقف، جعبه بسته بندی تجهیزات، دیوار کوبی چوبی، پارکت کف و رویه کوبی که چسب نمی‌خورند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان‌گون که اشاره شد، منگنه زن پنوماتیک در واقع دستگاهی است که عمل منگنه‌زنی را از طریق یک پمپ باد که جریان آن توسط یک شلنگ تلفنی به دستگاه منتقل می‌شود با قدرتی کم نظیر انجام می‌دهد.

این نوع از منگنه کوب ها به هیچ عنوان برای استفاده در کارهای خانگی مناسب نیستند و از لحاظ حجم و اندازه‌ نیز جای بیشتری را اشغال می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چراغ اضطراری

منگنه کوب‌های برقی: منگنه کوب برقی در واقع از نظر قدرت مشابه منگنه‌زن دستی است با این تفاوت که عمل قدرت دهی به دستگاه از منبع الکتریکی تامین می‌شود و دیگر نیازی نیست که شما کاربران عزیز به دستان خود فشار مضاعفی وارد نمایید.

شما می‌توانید این محصول برقی را جهت اتصال قطعاتی که زیرِ کار هستند و دیده نمی‌شوند، به کار ببرید. ضمن این‌که برای جلوگیری از خارج شدنِ قطعات اتصال از محل خود نیز مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید محافظ برق

مدل‌های دستی: تمام مراحل استفاده از این نوع منگنه زن به کمک فیزیک بدنی کاربر انجام می‌شود. این دستگاه با یک فنر، قدرت نسبتاً محدودی دارد و با سوزنی به طول ۶ میلی‌متر می‌تواند پرس کارت و گوشه‌های قاب را ثابت نگه‌دارد. ضمن این‌که برای نصب پشت بند کابینت و رویه کوبی هم مناسب است.

دستگاه‌های دستی ارزان‌ترین مدل منگنه کوب به شمار می‌روند که با قدرت مستقیم دستان شما کار می‌کنند و کیفیت فنری که در ساختار آن‌ها به کار رفته است، کارکرد و عملکردشان را مشخص می‌کند.

از این مدل منگنه زن‌ها می‌توان برای انجام کارهای کوچک در واحدهای نجاری و کارگاه‌های صنعتی استفاده کرد.

با بخش‌های مختلف دستگاه پانچ آشنا شوید

جای سوزن: این بخش از دستگاه محلی است که سوزن منگنه کوب در آن قرار می‌گیرد و همانند یک کشو از قسمت پشت پانچ خارج می‌شود.

اهرم فشار دهنده: این اهرم به وسیله یک فنر، سوزن‌های دستگاه منگنه زن را به سمت دهانه خروجی سوق می‌دهد تا بعد از خارج شدنِ یک سوزن، سوزن دیگری جای آن را بگیرد.

ضامن پیچ تنظیم: شما کاربر گرامی می‌توانید به کمک این قطعه مقدار ضربه را تنظیم نمایید طوری که سوزن دستگاه بتواند با اندازه‌های مختلف در چوب فرو برود.

اهرم ضربه زن دستگاه: کارِ این بخش از منگنه، زدنِ ضربه به سوزن و فرو کردن آن در چوب است. این قسمت از دستگاه در نوع بادی تحت فشار هوای فشرده و در مدل دستی زیر فشار فنر است.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید منگنه کوب

مناسب‌ترین نوع از دستگاه منگنه کوب را انتخاب کنید

در گام نخست از خرید منگنه کوب باید به نوع نیاز و تناسب دستگاه‌تان با آن توجه نمایید؛ برای این منظور بهتر است اگر برای انجام منگنه زنی در خانه به دنبال خرید این دستگاه هستید به سراغ مدل‌های دستی بروید.

چنان‌چه می‌خواهید در انجام عمل منگنه کردن با کم‌ترین فشار مواجه شوید و کار را با راحتی هرچه تمام‌تر انجام دهید، توصیه می‌کنیم در پی خرید یک منگنه کوب برقی باشید.

این را هم به دانستنی‌های خود در مورد منگنه زن اضافه کنید که اگر نیاز است عمل منگنه کردن مدنظرتان را با قدرت و سرعت بالاتری انجام دهید، حتماً از منگنه کوب‌های بادی استفاده کنید.

زیرا این مدل از محصولات قادرند در کسری از ثانیه حتی میخ‌هایی به قطر ۸ میل را نیز بر روی سطوح مختلف فرو نمایند.

پیش از انتخاب، طراحی بدنه و مکانیسم ضربه زنی دستگاه را کنترل کنید

نکته دوم برای انتخاب دستگاه منگنه کوب به طراحی بدنه و هم‌چنین مکانیسم ضربه زنی آن مربوط می‌شود.

در خصوص طراحی بدنه، مینینیم به شما دوستان همراه توصیه می‌کند که به سراغ خرید منگنه زنی بروید که از فرم ساختاری خوش دستی برخوردار باشد.

همین‌طور از نظر وزن تا حد امکان سبک باشد تا هنگام کارِ طولانی مدت با آن، دستان شما دچار درد یا خستگی مفرط نشوند.

از منظر مکانیسم ضربه زنی هم پیشنهاد می‌کنیم با توجه به شرایط محیطی که قرار است از منگنه کوب خود در آن استفاده کنید، خریدتان را انجام دهید.

چرا که اگر شما قدرتمند‌ترین منگنه زن‌های دنیا را هم در اختیار داشته باشید اما با توجه به بادی و یا برقی بودن آن منبع الکتریکی نداشته باشید که دستگاه را به آن متصل کنید، عملاً با یک دستگاه غیر قابل استفاده مواجه خواهید بود!

دیگر لازم نیست در خصوص منگنه کوب‌های دستی بگوییم که عمل پرتاب منگنه از سوی دستگاه به خاطر فنر و فشار مستقیمی که از سوی دستان شما به آن وارد می‌شود، صورت می‌پذیرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کمپرسور باد

قدرت ضربه دستگاه منگنه زن فوق‌العاده مهم است

خیلی مهم است که شما عزیزان بر اساس زمینه کاری خود اقدام به انتخاب و خرید یک دستگاه منگنه کوب نمایید. مثلاً اگر سطح کار شما ظریف و باریک باشد، قطعاً خرید یک مدل دستی و یا برقی می‌تواند برایتان کافی باشد.

این درحالی است که اگر بخواهید سطوح ضخیم‌تر و قوی‌تر را منگنه کنید، تنها یک دستگاه بادی پُرقدرت است که می‌تواند کارتان را راه بیندازد.

با عوامل موثر بر روی تعیین قیمت منگنه کوب آشنا شوید

قیمت یک دستگاه منگنه کوب بر اساس نوع و هم‌چنین برندی که آن را تولید می‌کند، مشخص می‌شود.

با این حال به خاطر داشته باشید که منگنه زن‌ها به عنوان ابزاری برای کار، تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند که شما باید متناسب با نوع نیاز خود اقدام به خرید یک مدل از آن‌ها نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اره عمودبر

نکاتی هم در مورد نحوه نگهداری از منگنه کوب‌ها

یادتان باشد که اجزا و قطعات داخلی یک دستگاه منگنه کوب از جنس فلز ساخته شده که لازم است آن را در محیط‌های مرطوب قرار ندهید و از آن هم در این گونه اماکن استفاده نکنید.

همیشه باید از منگنه زن خود متناسب با قدرتی که می‌دانید دستگاه‌تان از آن برخوردار است، استفاده نمایید.

یعنی هیچ‌گاه نباید برای اتصال پارچه و یا توری بر روی چوب از یک منگنه کوب دستی و یا برقی استفاده نمایید، چرا که با این کار تنها سبب وارد شدن فشار مضاعف با وسیله خود شده و موجبات خراب شدنِ آن را فراهم می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید هویه

همواره از سوزن مناسب برای قرار دادن در داخل دستگاه منگنه زن خود استفاده کنید و از سوزن‌های بزرگ‌تر برای این منظور بهره‌گیری نکنید که تنها سبب از بین رفتن سلامت دستگاه خواهید شد!

سعی کنید که منگنه کوب خود را در نقطه‌ای قرار دهید که احتمال افتادن و سقوطش به حداقل برسد؛ چرا که در صورت برخورد با زمین، باید منتظر ایراد خسارت و آسیب‌های جدی به آن باشید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب منگنه کوب مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ منگنه کوب قدرتمند، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این محصولات امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


منگنه کوب رونیکس مدل ۴۸۰۴

منگنه کوب رونیکس مدل 4804

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۸, ۱۰, ۱۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب نووا مدل NTS 1170

منگنه کوب نووا مدل NTS 1170

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    – بدنه‌ی استیل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب نووا کد ۱۱۷۰

منگنه کوب نووا کد 1170

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸.۵x19x3.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۲ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    برند : نووا – Novaمنبع تغذیه : برقینوع سوزن/میخسوزن منگنه ۸۰کاربرد ابزار : خانگی, نجاری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب بادی آروا مدل ۳۳۰۱

منگنه کوب بادی آروا مدل 3301

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۰۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۸بار
  • نوع سوزن
    ۸۰
  • اقلام همراه
    ۲ عدد آلن با سایز های ۳ و ۴ظرف روغن کوچک۱ عدد کوپلینگ
  • سایر توضیحات
    حداکثر فشار باد مجاز :۱۲۰psi یا ۸.۳barسبک و پرقدرت با طراحی حرفه ایمجهز به سنبه سخت کاری شدهسرعت منگنه کوبی بالامجهز به دماغه نازک و منحصربفرد به منظور کوبش دقیق و آسان منگنهقابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب با ظرفیت ۱۰۰ منگنهطراحی ضامن خشاب از داخل به منظور استفاده از ابزار با یک دستقابلیت منگنه گذاری از زیر به منظور جلوگیری از گیر کردن منگنهدسته ارگونومیک با پوشش ضدتعریققابلیت استفاده از منگنه سری ۸۰دارای شیلنگ فنری با کیفیت به همراه ابزار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب بادی رونیکس مدل RA-8016

منگنه کوب بادی رونیکس مدل RA-8016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x16x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۴۰ میخ / منگنه
  • نوع سوزن
    ۸۰
  • اقلام همراه
    شلنگ فنری مقاوم و دفترچه راهنما و آچار و روغن
  • سایر توضیحات
    دارای اگزوز جهت خروج هوای اضافی مجهز به روکش دسته تزریقی از جنس پلاستیک ضدتعریق و ضدلغزش مجهز به سیلندر پلاستیکی بادوام و با طول عمر بالا دارای سیستم ایمنی پیشرفته جهت حفظ ایمنی کاربر و مجهز به سپر ضد ضربه در انتهای خشاب و قابلیت باز کردن آسان خشاب با یک قفل انگشتی دارای کاور خشاب از جنس TPU جهت محافظت بدنه خشاب از آسیب‌های احتمالی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب نووا مدل ۱۱۷۳

منگنه کوب نووا مدل 1173

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۲ گرم
  • اقلام همراه
    سوزن منگنه سایز ۱۴-۴ میلی متر و ۱۴-۱۰ میلی متر و ۱۲-۱۰ میلیمتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب دستی واستر مدل VC005

منگنه کوب دستی واستر مدل VC005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۱۱*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • نوع سوزن
    سوزن‌های معمولی، U شکل و سرتخت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب بادی جیت مدل JS16-80

منگنه کوب بادی جیت مدل JS16-80

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۴۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۴۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۴-۷
  • نوع سوزن
    ۴-۱۶MM
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنماشلنگ فنری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب اطلس مدل a222

منگنه کوب اطلس مدل a222

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x13x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    سوزن منگنه T 55 و میخ U و میخ T

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب دستی مدل JMD-96

منگنه کوب دستی مدل JMD-96

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    کیفیت عالی قدرت بی نظیر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب نووا مدل ۱۱۷۳

منگنه کوب نووا مدل 1173

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – قدرت ضربه و فشار بالا – مخصوص سوزن های ۴ الی ۱۴ میلیمتر- تولید شده تحت لیسانس TUV GS اروپا- ایده آل برای انواع پارچه و سطح چوبی و …- دسته نرم جهت عدم خستگی در کاربری های طولانی- طراحی ویژه خشاب جهت تعویض راحت و سریع سوزن- دارای پیچ تنظیم کننده برای کنترل میزان قدرت کوبش- امکان استفاده از سه نوع سوزن مختلف ( سوزن منگنه تخت ، سوزن منگنه کابلی ، سوزن منگنه T شکل )

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

میخ کوب و منگنه کوب برقی بوش مدل PTK 14 EDT

میخ کوب و منگنه کوب برقی بوش مدل PTK 14 EDT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x18x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۱۴-۶
  • اقلام همراه
    ۱۰۰۰ عدد منگنه با طول ۱۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    – میخ کوب و منگنه کوب برقی بوش مدل PTK 14 EDT راحتی و انطباق پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد تا کار با این دستگاه فوق العاده آسان و لذت بخش باشد- با سوئیچ DuoTac برای کوبیدن ۲ منگنه با هم- انتخاب نیروی ضربه‌ای الکترونیکی بسته به جنس مواد با استفاده از کنترلر روی دستگاه- سیستم Push + Release به شما این امکان را می دهد تا به سادگی دماغه را روی قطعه کار فشار دهید و کلید را آزاد کنید که باعث افزایش ایمنی و کنترل می شود- PTK 14 EDT برای چسباندن مواد نرم و نازک روی چوب ایده آل می باشد- سوزن منگنه: ۶ تا ۱۴ میلی متر- میخ: ۱۴ میلی متر- سرعت: ۳۰ کوبش در دقیقه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب بادی ای پی ان مدل ST8016A

منگنه کوب بادی ای پی ان مدل ST8016A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۲۵*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    مخزن ۱۰۰ عددی
  • فشار باد مورد نیاز
    ۵-۸ بار
  • نوع سوزن
    ۱۲.۷*۱۶ میلیمتر
  • اقلام همراه
    به همراه شلنگ ۵ متری تهیه شده از مواد درجه یک پلی اورتان
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم تولید شده به روش دای کست جاگذاری منگنه از کف دستگاه جهت سهولت کار کاربردارای خروجی هوا ۳۶۰ درجه سیستم رها سازی آسان منگنه از درون دستگاه به همراه شلنگ ۵ متری تهیه شده از مواد درجه یک پلی اورتان مجهز به مخزن ۱۰۰ عددیابعاد منگنه: ۱۲.۷*۱۶ میلیمتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب نووا مدل NTS 1172

منگنه کوب نووا مدل NTS 1172

مشخصات

  • ابعاد
    ۲.۵ × ۱۰.۵ × ۱۶.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۴ گرم
  • نوع سوزن
    ۶ تا ۱۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – دارای سه عدد خشاب
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای منگه به سایز ۱۰.۶،۱۱.۳ و ۱۲.۷- دارای قفل – جنس بدنه استیل- دسته ارگونومیک برای راحتی بیشتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4804 کد f4

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4804 کد f4

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • سایر توضیحات:
    دارای بدنه ‌ای از جنس استیل ضد زنگ با نیروی محرکه قابل تنظیم و عملکردی سریع و دقیق – این منگنه ‌کوب دستی قادر است سوزن منگنه‌ هایی در طول ۴ الی ۱۴ میلی ‌متر را سریع، حرفه ‌ای و منظم بر قطعه کار متصل کند – ایده‌آل برای کار بر سطح پلاستیک، مقوا، فوم، چوب نرم و تخته سه لا – دارای قابلیت کار با منگنه تاج تخت، منگنه تاج گرد و میخ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب رونیکس مدل RH5544

منگنه کوب رونیکس مدل RH5544

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب توسن مدل TP 11-8016CLP

منگنه کوب توسن مدل TP 11-8016CLP

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x4x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۰۰ عدد منگنه
  • فشار باد مورد نیاز
    ۴.۵ الی ۷.۵ بار
  • نوع سوزن
    ۸۰
  • اقلام همراه
    شیلنگ۶۰۰ عدد میخ منگنه۲ عدد آلن با سایز های ۳ و ۴ظرف روغن کوچکعینک۱ عدد کوپلینگ
  • سایر توضیحات
    حداکثر فشار باد مجاز :۱۲۰psi یا ۸.۳barسبک و پرقدرت با طراحی حرفه ایمجهز به سنبه سخت کاری شدهسرعت منگنه کوبی بالامجهز به دماغه نازک و منحصربفرد به منظور کوبش دقیق و آسان منگنهقابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب با ظرفیت ۱۰۰ منگنهطراحی ضامن خشاب از داخل به منظور استفاده از ابزار با یک دستقابلیت منگنه گذاری از زیر به منظور جلوگیری از گیر کردن منگنهمجهز به نشانگر مقدار منگنه موجود در خشاب ابزاردسته ارگونومیک با پوشش ضدتعریققابلیت استفاده از منگنه سری ۸۰دارای شیلنگ فنری ۵ متری با کیفیت به همراه ابزاردارای دو عدد کوپلینگ اتصال نریدارای بدنه مقاوم و با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزارمجهز به ضامن ایمنی ماشه با طراحی منحصر بفرد به منظور جلوگیری از عملکرد ناخواسته ابزاردارای یک بسته منگنه همراه ابزاردارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب نووا کد NMO-00479

منگنه کوب نووا کد NMO-00479

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸.۵x19x3.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۷ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ stainless steel / دارای پیچ قابل تنظیم جهت کنترل میزان شدت ضربه / سوزن های قابل استفاده در سایزهای ۴ تا ۱۴ میلی متر / دارای قدرت بسیار بالا در هنگام کوبش / بسیار مناسب و کاربردی برای کارهای نجاری و مبل ساز ها / دارای استاندارد معتبر GS اروپا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4803

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4803

مشخصات

  • ابعاد
    ۹×۱۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴
  • سایر توضیحات
    – ساخت تایوان- روکش بدنه از فسفاته سخت کاری شده جهت استهلاک کم تر و عمر طولانی تر- مجهز به سیستم تنظیم قدرت کوبش اهرمی جدید- طراحی ارگونومیک در قسمت دسته متحرک جهت کاربری طولانی مدت – استفاده از روکش TPR در قسمت دسته ثابت جهت رفع خستگی دست در کاربری های طولانی – مناسب برای سوزن های ۴_۱۴ میلی متر- نوع سوزن ۵۳۰ و ۱۳(سوزن مناسب برای راپید ۱۳)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب بادی شیلدر مدل SH8016

 منگنه کوب بادی شیلدر مدل SH8016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x5x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۵۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۶۰ – ۱۰۰ PSI
  • نوع سوزن
    ۸۰۱۴ ، ۸۰۱۶
  • اقلام همراه
    آچار آلنقوطی روغن
  • سایر توضیحات
    مجهز به فولادی ساخته شده از بهترین جنس فولادی با طول عمر بسیار بالا دارای کیف BMC با کیفیت بالا جهت حمل آسان و طول عمر دستگاه دارای وزن ایدآل جهت کار طولانی مدت ساخته شده طبق آخرین استانداردهای روز دنیاIso 9001 در بهترین کارخانه تولید تجهیزات پنوماتیکدارای ضامن جهت بازکردن خشاب منگهدارای خشاب کشویی سخت کاری شده از جنش آلومینیوم Die-castبیشینه فشار هوا ۱۲۰ PSI

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب بادی اکتیو مدل AC8016

منگنه کوب بادی اکتیو مدل AC8016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳ × ۴.۵ × ۱۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۴۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۶۰ پی اس ای
  • نوع سوزن
    ۶ الی ۱۶
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنمای فارسی- آچار- قوطی روغن
  • سایر توضیحات
    – دارای شلنگ فنری با کیفیت رایگان به همراه دستگاه- وزن سبک و سهولت کاربرد- دارای دسته با روکش نرم و ضد عرق نمودن دست- دارای تیغه (سنبه) و پیستون تقویت و سخت‌کاری شده جهت افزایش عمر دستگاه- ظرفیت خشاب ۱۴۰ سوزن جهت استفاده مداوم از دستگاه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب رونیکس مدل RON-4804

منگنه کوب رونیکس مدل RON-4804

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۸ ۱۰ ۱۲
  • سایر توضیحات
    – دارای بدنه ‌ای از جنس استیل ضد زنگ با نیروی محرکه قابل تنظیم و عملکردی سریع و دقیق- این منگنه ‌کوب دستی قادر است سوزن منگنه‌ هایی در طول ۴ الی ۱۴ میلی ‌متر را سریع، حرفه ‌ای و منظم بر قطعه کار متصل کند- ایده‌آل برای کار بر سطح پلاستیک، مقوا، فوم، چوب نرم و تخته سه لا- دارای قابلیت کار با منگنه تاج تخت، منگنه تاج گرد و میخ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

منگنه کوب شارژی بوش مدل PTK 3.6 Li

منگنه کوب شارژی بوش مدل PTK 3.6 Li

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۱۰-۴ میلی متر
  • اقلام همراه
    ۱۰۰۰ عدد منگنه سایز ۸ میلی مترجعبه فلزی
  • سایر توضیحات
    – منگنه کوب شارژی بوش مدل PTK 3.6 Li با فناوری لیتیوم یون برای استفاده در محیط داخلی و خارجی طراحی شده است- باتری لیتیوم یون ۳.۶ ولت و ۱.۳ آمپر برای استفاده به مدت طولانی در نظر گرفته شده است.- سیستم Push + Release به شما این امکان را می دهد تا به سادگی دماغه را روی قطعه کار فشار دهید و کلید را آزاد کنید که باعث افزایش ایمنی و کنترل می شود.- برای اتصال طیف وسیعی از مواد از جمله انواع پارچه و مقوا بر روی سطوح چوبی و گچی ایده آل می باشد.- دارای نشانگر سطح شارژ- سوزن منگنه: ۴ تا ۱۰ میلی متر- سرعت: ۳۰ کوبش در دقیقه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید منگنه زن آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، قوی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت، ماندگاری و عملکرد بالای آن بهره برده و از کار با آن لذت ببرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دریل بتن کن

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا