لوازم جانبی خودرو

زنجیر چرخ خودرو: معرفی بهترین زنجیر چرخ‌ها با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع زنجیر چرخ خودرو این نکات را رعایت کنید

زنجیر چرخ یکی از لوازم جانبی و در عین حال ضروری برای تمام خودروها در هر نوع و سطحی به شمار می‌رود. شاید در حالت عادی هر راننده‌ای ادعا کند که نیازی به زنجیر ندارد، زیرا پیش نمی‌آید که در نواحی کوهستانی و برف‌گیر رانندگی نماید‌.

در حالی که این‌طور نیست، غیر ممکن است که شما در طول زندگی برای چند بار هم که شده از مسیرها و گردنه‌های سرد و لغزنده در فصول زمستان با خودرو شخصی تردد نکنید.

هنگامی که در این شرایط رانندگی می‌کنید به خوبی متوجه ضرورت و استفاده از زنجیر چرخ در مناطق و جاده‌های سردسیر خواهید شد که بدون آن حرکت و ادامه مسیر دشوار و حتی غیر ممکن خواهد بود.

حالا اگر شما از دسته کسانی هستید که زمستان و روزهای سرد و یخبندان آن را برای آغاز سفر خود انتخاب کرده‌اید و یا مجبور به انجام این کار هستید، باید در اولین فرصت به فکر تجهیز کردن وسیله نقلیه خود به زنجیر چرخ باشید.

زنجیر چرخ ابزاری کاربردی است که با بسته شدن به دور لاستیک‌های اتومبیل موجب می‌شود تا وسیله نقلیه شما بتواند به خوبی و تنها با کاهش اندکی سرعت نسبت به روزهای معتدل و تابستانی در مسیرهای لیز و یخ‌بسته به خوبی حرکت کند.

برای خرید زنجیر چرخ خودرو بایستی به یک‌سری از نکات مهم توجه کرد که برای این منظور توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم همراه شوید.

در ابتدا با انواع زنجیرهای چرخ خودرو آشنا شوید

مدل‌های فلزی: زنجیر چرخ فلزی در واقع قدیمی‌ترین نوع این محصول به شمار می‌رود. این مدل از زنجیر چرخ‌ها دارای قدرت عملکرد نسبتاً بالایی هستند منتها به همان نسبت نیز زود زنگ می‌زنند و یا این‌که در حین حرکت ممکن است باز شوند.

نحوه باز و بسته کردن آن‌ها برای طیف گسترده‌ای از شما خودروداران عزیز به خصوص بانوان سخت‌تر و پیچیده‌تر از مدل‌های دیگر می‌باشد.

لازم به ذکر است در صورت استفاده از این مدل زنجیرهای چرخ برای پیمودن مسیرهای طولانی، این احتمال وجود دارد که لاستیک‌های خودروی شما دچار آسیب جدی شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کابل اتصال باتری خودرو

زنجیر چرخ ژله‌ای: این مدل از زنجیر چرخ‌ها به خاطر نصب و استفاده در سطح بهتر و راحت‌تر در مقایسه با مدل‌های فلزی در وضعیت مناسب‌تری قرار دارند.

مدل‌های زیادی از زنجیرهای ژله‌ای دارای کمربند و بست‌های فلزی به عنوان یخ شکن بر روی خود می‌باشند که تنها کافی است شما به عنوان صاحب خودرو اقدام به بستن محکم کمربندهای زنجیر چرخ بر روی لاستیک خودروی خود نمایید.

این مدل از زنجیر چرخ‌ها همانند نوع فلزی اگر خوب بر روی لاستیک خودروی شما بسته نشوند، امکان باز شدن‌شان در طول مسیر دور از ذهن نیست.

اگر زنجیرهای فلزی باز شوند، شما به عنوان راننده خیلی سریع متوجه آن می‌شوید اما در خصوص زنجیر چرخ‌های ژله‌ای این احتمال خیلی کم است که شما حس کنید آن‌ها از روی لاستیک‌تان باز شده‌اند.

ناگفته نماند که در صورت باز شدن این مدل از زنجیر چرخ‌ها احتمال ایجاد آسیب به سیستم ترمز و هم‌چنین جلوبندی خودروی شما بسیار کم‌تر از مدل‌های فلزی می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لنت ترمز

مدل‌های پارچه‌ای: حقیقتش را بخواهید مدت زمان زیادی است که دیگر کسی از زنجیرهای پارچه‌ای بر روی چرخ خودروی خود استفاده نمی‌کند.

در واقع عرضه کم این مدل از زنجیر چرخ‌ها باعث شده که مردم به خوبی از آن‌ها استقبال نکنند، البته یک دلیل عمده آن نیز گران‌قیمت بودن این مدل زنجیر چرخ می‌باشد که ممکن است هر کسی از عهده خرید آن بر نیاید.

فراموش نکنید که زنجیر چرخ پارچه‌ای به صورت انحصاری برای هر مدل خودرویی تولید و عرضه می‌شود. بنابراین نمی‌توان همچون مدل‌های فلزی و ژله‌ای از آن بر روی انواع و اقسام خودروهای شاسی بلند و شاسی کوتاه بهره‌گیری نمود.

با این حال به لحاظ کیفی و همین‌طور پروسه نصب، این نوع از زنجیر چرخ‌ها از سطح بالاتر و بهتری به نسبت مدل‌های فلزی و ژله‌ای برخوردارند.

عدم ایجاد کندی در شتاب، کاهش ندادنِ سرعت ماشین و وارد نکردن صدمه زیاد به جلوبندی و سیستم ترمز و تعلیق خودرو در صورت باز شدن ناگهانی در مقایسه با نوع ژله‌ای، از دیگر ویژگی‌های زنجیر چرخ پارچه‌ای است.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید زنجیر چرخ خودرو

در گام نخست از خرید زنجیر چرخ خودرو به نوع آن توجه نمایید

در مبحث قبلی از همین گفتار به صورت مفصل در مورد سه مدل زنجیر چرخ خودرو یعنی فلزی، ژله‌ای و پارچه‌ای بحث کردیم. اگر نگاهی گذرا به آن داشته باشید، می‌توانید به اطلاعات مفیدی در خصوص انواع زنجیر چرخ موجود در بازار فروش دست پیدا نمایید.

بعد از این شناخت و آشنایی، قطعاً با فراغ بال و بدون نگرانی قادر خواهید بود که متناسب با نوع خودرو و همین‌طور سلیقه خود اقدام به خرید یک محصول کیفی و مرغوب نمایید و ایمنی و سلامت خودرو، خود و همراهنتان را در طول مسیر و حرکت بر روی جاده‌های لغزنده و یخ‌بسته تامین نمایید.

در مرحله دوم تمام دقت و توجه خود را بر روی انتخاب یک سایز مناسب از زنجیر چرخ متمرکز کنید

بعد از انتخاب مدل زنجیر، بهتر است فکر خود را بر روی اندازه محصول متمرکز نمایید. معیاری که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، مدل ماشین تان است یعنی باید بر اساس نوع خودروی شخصی عزم انتخاب و خرید نمایید و بعد از ورود به بازار واقعی یا اینترتنی مناسب‌ترین زنجیر چرخ را برای خود خریداری کنید.

علاوه بر انتخاب بر اساس مدل اتومبیل، می‌توانید طبق اندازه رینگ و لاستیک ماشین خود اقدام به خرید زنجیر نمایید.

اگر لاستیک خودروی شما از نوع اسپرت و یا پهن است، باید حتماً پس از مشورت با یک فرد مجرب به سراغ خرید زنجیر چرخی مناسب برای آن بروید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید جک خودرو

مدت زمان قابل استفاده بودن زنجیر چرخ بر روی خودروی خود را به خوبی کنترل نمایید

مورد بعدی در انتخاب و خرید زنجیر چرخ خودرو توجه به مدت زمان یا بهتر بگوییم میزان مسافتی است که قرار است زنجیر را بر روی چرخ خودروی خود بسته و با آن حرکت کنید.

در این خصوص توجه به دو نکته ضروری است: اولاً یادتان باشد که هیچ‌گاه نباید از زنجیر چرخ برای پیمودن مسیرهای طولانی استفاده کرد زیرا سبب آسیب جدی به سیستم جلوبندی و ترمز ماشین می‌شود و هزینه‌های تعمیراتی زیادی را بر روی دست شما می‌گذارد.

ثانیاً فراموش نکنید که با هر نوع بارشِ برف لازم نیست سریعاً به سراغ خرید و نصب زنجیر چرخ بروید. بهتر است در این راستا با توجه به سابقه بارش برف در محل زندگی و یا مقصد مورد نظرتان اقدام کنید.

سعی کنید زنجیر را بر اساس ارتفاع برف مسیرتان ببندید، یعنی ابتدا ارتفاع برف نشسته بر روی زمین را تخمین بزنید و بعد زنجیر چرخ را نصب نمایید.

اساساً باید برای مسیرهایی که برف تا ارتفاع یک اینچی (۲.۵۴ سانتی متر) بر روی آن‌ها نشسته است از زنجیر چرخ استفاده کرد.

در مرحله بعدی از خرید زنجیر چرخ، به تک یا دو دیفرانسیلی بودن خودروی خود اهمیت بدهید

فاکتور مهم بعدی توجه به تک یا دو دیفرانسیل بودن خودرو می‌باشد. بد نیست بدانید که در مدل‌های تک دیفرانسیلی باید به دیفرانسیل جلو یا عقب خودروی خود نیز توجه و متناسب با آن اقدام به خرید زنجیر چرخ نمایید.

در مدل‌های تک دیفرانسیلی تنها باید دو عدد زنجیر چرخ تهیه و آن‌ها را مطابق با تعبیه دیفرانسیل بر روی لاستیک‌های جلو یا عقب خودرویتان نصب کنید. این در حالی است که برای خودروی دو دیفرانسیلی حتما باید هر چهار چرخ را به زنجیر مجهز نمایید.

کدام عوامل می‌توانند بر روی تعیین قیمت زنجیر چرخ خودرو تاثیر داشته باشند؟

قیمت زنجیر چرخ خودرو با توجه به کیفیت جنس، برندی که محصول را تولید می‌کند، به انضمام تمام آن چیزی که ما در این مطلب به عنوان معیارهای زنجیر چرخ برتر برشمردیم، مشخص می‌شود.

با این همه لازم است که حتماً زنجیر چرخ خودروی مورد نظرتان دارای یک جعبه نسبتاً محکم جهت جلوگیری از آسیب‌های وارده و هم‌چنین زنگ زدگی زنجیر باشد.

این را هم بدانید که برخی از زنجیر چرخ‌ها دارای آچارهای مخصوص برای بستنِ بهتر وایمن‌تر می‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم کم و کیف این موضوع را از فروشنده پرس‌وجو و مطالبه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید عایق کاپوت خودرو

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب زنجیر چرخ خودرو مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ زنجیر چرخ خودرو محکم، ایمن، کیفی، بادوام و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این زنجیر چرخ ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب پراید بسته دو عددی

زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب پراید بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای:-۱۶۵/۶۵R13-155/65R13- دارای کیف پلاستیکی قابل حمل- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- دارای ساختار فلزی- نصب آسان- دارای کشش بسیار عالی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای پژو ۲۰۶ بسته دو عددی

زنجیر چرخ خودرو  شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای پژو 206 بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای:-۱۸۵/۶۵R14185/60R14 – 195/60R14185/65R14 – 195/65R14185/70R14

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو مدل Z15 مجموعه دو عددی

 زنجیر چرخ خودرو مدل Z15 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • سایر توضیحات
    جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده – سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه – عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS – مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما) – ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو) P220/40R15 P195/50R15 P205/50R15 P185/60R15 P185/65R15 P175/70R15 برایه تمامی خودروهایه رینگ ۱۵

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار گالوانیزه مناسب برای ساینا بسته دو عددی

زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار گالوانیزه مناسب برای ساینا بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایر های فابریک ساینا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو مدل Z13 مجموعه دو عددی

زنجیر چرخ خودرو مدل Z13 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای: -۱۶۵/۶۵R13 -155/65R13 -175/65R13 -185/65R13 وزن : ۴۰۸۴ ابعاد جعبه : ۷×۲۸×۳۳ – دارای کیف پلاستیکی قابل حمل – جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده – دارای ساختار فلزی – نصب آسان – دارای کشش بسیار عالی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای هایما بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای هایما بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    هایما S5
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو-
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای تارا بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای تارا بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تارا
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای شاهین بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای شاهین بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    شاهین
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو-
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو آراکس یدک مدل AY-4802 مناسب برای پراید مجموعه ۲ عددی

زنجیر چرخ خودرو آراکس یدک مدل AY-4802 مناسب برای پراید مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ خودرو آراکس یدک – سایز ۱۳ – این محصول با بسته بندی آراکس یدک عرضه می گردد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۶۵-۱۶۵ بسته ۲ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-65-165 بسته 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ یکپارچه مناسب برای رینگ های معمولی (غیر اسپرت)سایز ۱۳

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۵-۱۹۵ بسته ۲ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 15-195 بسته 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ یکپارچه مناسب لاستیک با رینگ معمولی(غیر اسپرت) سایز ۱۵

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۴-۱۸۵ بسته ۲ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 14-185 بسته 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ یکپارچه مناسب برای رینگ های معمولی (غیر اسپرت)سایز ۱۴

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ تسمه ای خودرو مدل ۱band13-18 بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ تسمه ای خودرو مدل 1band13-18 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • روش استفاده
    بدون حرکت دادن خودرو و زیر ۵ دقیقه قابل نصب میباشد
  • اقلام همراه
    کیف ابزار
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو هایی با رینگ آلومینیومی و اسپورت سایز ۱۳ تا ۱۸ (برای رینگ های معمولی و فابریکی مناسب نیست)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل FABRIK13-18 بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل FABRIK13-18 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • روش استفاده
    حتما قبل از خرید قطر رینگ و لاستیک را اندازه بگیرید.قطر لاستیک(محل نصب زنجیر چرخ)باید کمتر از ۷۸ سانتی متر باشد.مناسب برای تمام خودرو هایی که رینگ و لاستیک فابریکی آلمینیومی سایز ۱۳تا۱۸ دارند
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب و با کیفیت برای حمل زنجیر یا استفاده به عنوان کیف ابزار
  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ تک تسمه سایز ۱۳تا۱۸ مناسب برای رینگ های آلمینیومی سایز ۱۳تا ۱۸ فابریکی خودرو(رینگ و لاستیکی که تعویض شده باشد ممکن است بزرگتر از سایز ۱۸ باشد)-دقت کنید قطر رینگ و لاستیک مجموعا باید کمتر از ۷۸ سانتی متر باشد-

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای دانگ فنگ H30cross بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای دانگ فنگ H30cross بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    دانگ فنگ H30 Cross
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای سراتو بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای سراتو بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    کیا سراتو
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای دوو سیلو بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای دوو سیلو بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    دوو سیلو
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای فونیکس بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای فونیکس بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو آراکس یدک مدل AY-4801 مناسب برای سمند مجموعه ۲ عددی

زنجیر چرخ خودرو آراکس یدک مدل AY-4801 مناسب برای سمند مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ خودرو آراکس یدک – مناسب برای سمند – مجموعه ۲ عددی – سایز ۱۵ – این محصول با بسته بندی آراکس یدک عرضه می گردد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای برلیانس C3 بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای برلیانس C3 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    برلیانس C3
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای هیوندا آزرا بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای هیوندا آزرا بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    هیوندای آزرا
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل ۱۳-۱۸ مناسب برای تالیسمان بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ خودرو تی ماتریکس مدل 13-18 مناسب برای تالیسمان بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    رنو تالیسمان
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو-
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد -مناسب برای لاستیک سایز ۱۳تا۱۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید زنجیر چرخ خودرو آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول استاندارد، مناسب و ایمن را خریداری کرده و ماشین خود را برای مسافرت در روزهای برفی و یخ‌بندان و مسیرهای سرد و کوهستانی در فصل زمستان آماده کنید و لذت یک سفر زمستانی را با همه سختی‌هایش تجربه نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید لاستیک خودرو

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا