زنانه

سوتین زنانه: معرفی سوتین‌های باکیفیت و متنوع با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع سوتین زنانه این نکات را رعایت کنید

داشتن یک سینه بند مناسب و اندازه باعث می‌شود که خانم‌ها فعالیت و جنب‌وجوش بیشتری داشته باشند و بدون نگرانی کارهای روزانه خود را انجام دهند.

اما خرید سوتینی که کاملاً اندازه باشد، برای بسیاری از افراد با چالش‌های بسیاری همراه است. اگر در زمینه انتخاب سینه‌بند خود را کم‌تجربه یا مبتدی تلقی می‌کنید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

زیرا در این مقاله از وب‌سایت مینینیم قصد داریم که نکات مهمی درباره انتخاب و خرید سوتین را با شما در میان بگذاریم.

یافتن یک سوتین مناسب مانند پیدا کردن یکی از قطعات پازل هزار تکه است که تاثیر زیادی روی زیبایی استایل شما خانم محترم و دختر خانم گرامی دارد.

در واقع این لباس زیر، روی زیباتر نشان دادن تمام پوشش شما موثر است. پس بیایید، ببینیم که چه نکاتی را برای خرید یک سینه بند شیک و باکیفیت باید در نظر بگیریم.

آیا پیش از خرید سوتین، شناخت انواع آن ضرورت دارد؟

برای تهیه یک سوتین شیک، مناسب و دقیقاً اندازه در ابتدا باید سایز سینه‌های خود را مشخص کنید زیرا موضوع انتخاب سایز سینه‌بند در مدل‌های مختلف این لباس زیر متفاوت است.

به همین دلیل بهتر است که به عنوان اولین اقدام برای انتخاب سینه‌بند زنانه، انواع آن و ویژگی‌های هر یک را بشناسید و در نهایت سوتین خود را بر اساس سایز دلخواه خریداری بفرمایید.

در حقیقت ساختار هر مدل سوتین به واسطه استفاده از جک، فنر و نوع بند متفاوت است که روی سایز نهایی آن تاثیرگذار است.

آشنایی با انواع سوتین زنانه بر اساس نوع

سینه‌بندهای زنانه بر اساس نوع استفاده خود، به انواع مختلفی که در ادامه شرح خواهیم داد، تقسیم می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها برای زمان، مکان و سن خاصی طراحی و دوخته می‌شوند.

منظور از نوع سوتین در این بخش در واقع کاربردهای تخصصی هر یک از این محصولات است. برای مثال هر بانویی در طول روز در منزل، بیرون از خانه، باشگاه ورزشی و مراسم مختلف باید از سوتین مناسب استفاده کند.

سوتین ورزشی و کپسول‌دار: همان‌طور که از نام این محصول هم پیداست، معمولاً خانم‌ها این نوع لباس‌های زیر را در هنگام ورزش، انجام تمرینات و فعالیت‌های بدنی می‌پوشند.

ناگفته نماند که سوتین‌های اسپرت برای ورزش‌های باشگاهی و انجام تمرینات یوگا در منزل نیز مناسب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • پوشیدن سوتین‌های ورزشی کپسول‌دار انجام حرکات ورزشی که سینه‌ها در اجرای آن‌ها تاثیر و نقش دارند را برای شما آسان‌تر می‌کنند.
  • این مدل از لباس‌های زیر سینه‌ خانم‌ها را فشرده‌تر و سفت‌تر نگه می‌دارند و در واقع این مدل‌ها، از حرکات اضافی سینه‌ها در هنگام تمرینات ورزشی مانند دویدن و پریدن جلوگیری می‌کنند.
  • سینه‌بندهای ورزشی به دلیل داشتن خاصیت کشسانی عالی، فشار زیادی را به عضو حساس بدن خانم‌ها یعنی سینه‌ها وارد نمی‌کنند.

برای خرید سوتین زنانه اسپرت بهتر است که مشخصات و ویژگی‌های آن را بشناسید:

  • این مدل‌ از لباس‌های زیر به واسطه بندهای پهن خود فشار کم‌تری را به دوش و شانه بانوان در هنگام حرکات ورزشی وارد می‌کنند.
  • به یاد داشته باشید که انجام تمرینات ورزشی و تکان‌های وارده به سینه‌ها موجب آسیب و ساییده شدن پوست خواهد شد.
  • بنابراین هر چقدر بند روی دوش پهن‌تر باشد، فشار کم‌تری به این ناحیه وارد شده و از ساییدگی پوست آن بخش جلوگیری به عمل می‌آید.
  • کاپ یا کاسه سوتین‌های ورزشی بزرگ است؛ به همین دلیل است که به آن‌ها سوتین کپسول‌دار گفته می‌شود.
  • کاپ‌های مخصوص استفاده شده در این محصولات، سینه‌ها را در فاصله کم‌تری از یکدیگر قرار می‌دهند و این امر کمک می‌کند که سینه‌ها در حین انجام تمرینات ورزشی زیاد بالا و پایین نشوند.
  • برخی از مدل‌های این نوع سینه‌بند دارای فنر است و برخی دیگر فنر جلویی دارند. این آپشن در ثابت ماندن سینه‌ها در جای خود بسیار موثر است.

سوتین بارداری و شیردهی: سوتین بارداری و شیردهی همان‌طور که از نامش هم مشخص است، مخصوص شیردهی به نوزادان طراحی و آماده شده است.

در حقیقت در کاپ این مدل سینه‌بند دریچه‌هایی برای بیرون آوردن نوک سینه و شیر دادن به نوزاد تعبیه شده است. برای این منظور دکمه‌ای روی رویه کاپ وجود دارد که به بخش کناری سوتین متصل می‌شود.

  • در هنگام خرید سوتین زنانه مخصوص شیردهی دقت کنید که برخی از مدل‌های آن روی بندهای خود نیز دکمه داشته باشند زیرا این نوع طراحی برای راحتی مادران در بیرون آوردن سینه‌ها منظور شده است.
  • این نوع سوتین برای مادرانی مناسب است که به دلایل مختلف ساعت‌های زیادی را بیرون از خانه هستند و در این مدت نیاز دارند که به کودک خود شیر بدهند.
  • در این صورت مادر مجبور نیست که برای شیر دادن به نوزاد، پستان‌های خود را از زیر یا بالای سوتین بیرون بیاورد.

سوتین زنانه هارنس: در واقع سوتین‌های هارنس با هدف افزایش زیبایی سینه‌ خانم‌ها طراحی و تولید شده‌اند، این نوع سینه‌بندها یک بند دوتایی دارند که به ثابت نگه‌داشتن سوتین از طریق دوش کمک می‌کنند.

علاوه بر این، در این لباس زیر بندهای ضربدری یا با طراحی‌های خاص دیگری نیز وجود دارند که با قرارگیری روی چاک سینه موجب زیباتر نشان دادن سینه‌ها می‌شوند.

  • این نوع سوتین‌ها برای برقراری رابطه زناشویی نیز مناسب هستند.
  • برخی از مدل‌های سوتین هارنس بند گردنی دارند و بعضی از سوتین‌های هارنس دارای تزئیناتی شامل گیپور یا دانتل هستند که به زیباتر نشان دادن سینه‌ها کمک زیادی می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گن لاغری زنانه

انواع سوتین زنانه بر اساس نوع کاپ

منظور از کاپ سوتین در واقع همان کاسه‌ پارچه‌ای و فومی است که سینه‌ها درون آن قرار می‌گیرند و اندازه‌اش بر اساس سایز سینه‌ها متفاوت است.

این بخش از البسه زیر زنانه در فرم‌دهی به سینه‌ها و افزایش جذابیت آن‌ها تاثیر به سزایی دارند بنابراین لازم است که بانوان محترم در هنگام خرید سوتین زنانه در خصوص انتخاب کاپ لباس زیر فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرند.

کاپ اسفنجی یا توری: کاپ‌های سوتین در اصل به دو دسته بدون اسفنج( توری) و اسفنج‌دار تقسیم می‌شوند که در ادامه برخی از ویژگی‌های هر یک از این دو دسته سوتین را بررسی می‌کنیم:

  • درون کاسه‌های سینه‌بند اسفنجی قاعدتاً اسفنج قرار می‌دهند که این ماده به فرم دادن سینه‌ها کمک بزرگی می‌کند. اسفنج با توجه به جنسی که دارد، توانایی فرم‌دهی سینه‌ها را به اَشکال مختلف داراست.
  • برخی از محبوب‌ترین فرم‌هایی که با پوشیدن سوتین اسفنجی به سینه‌ها داده می‌شود، عبارتند از هدایت سینه‌ها به سمت بالا، گرد نشان دادن پستان، بزرگ‌تر جلوه دادن سینه و نهایتاً ایجاد فاصله مناسب بین پستان‌هاست.
  • در حقیقت با پوشیدن سوتین اسفنجی نوک سینه‌های شما از زیر لباس نمایان و مشخص نیست.
  • سوتین‌های توری با هدف استفاده برای موارد خاص تولید می‌شوند و برای پوشیدن در منزل مناسب هستند.
  • البته برخی از سوتین‌های توری در متریال خود تور ندارند و از پارچه‌های مختلفی برای دوخت آن‌ها استفاده می‌شود.
  • از این جهت به این لباس‌های زیر توری گفته می‌شود که در کاپ خود اسفنج ندارند.

کاپ متحرک با قابلیت جداسازی: در زمان انتخاب سوتین زنانه دقت داشته باشید که مدل‌هایی با قابلیت جداسازی اسفنج خریداری نمایید.

زیرا:

  • سوتین‌هایی با کاپ متحرک به شما امکان می‌دهند که اسفنج لباس زیر خود را از پارچه جدا کرده و آن را به صورت جداگانه بشویید.
  • در این حالت اسفنج درون این سینه‌بندها دیرتر خراب می‌شوند و حالت خود را به راحتی از دست نمی‌دهند.
  • سوتین‌هایی که اسفنج درون‌شان به کاپ دوخته می‌شود، عمر کوتاه‌تری دارند. البته نباید شستشوی صحیح و درست سینه بند را نادیده گرفت.
  • ما در مجله اینترنتی مینینیم به شما پیشنهاد می‌کنیم که لباس زیرهایی با کاپ‌های اسفنجی غیر قابل جداسازی را با دست بشویید.

کاپ بدون جک، نیم‌جک‌دار یا جک‌دار کدام‌یک؟

جک در سوتین عاملی است که امکان فرم دادن به بخش زیرین سینه بند را فراهم می‌کند.

جک به کار رفته در لباس‌های زیر در واقع اسفنجی است که درون بخش پایینی کاسه سوتین قرار می‌گیرد. این اسفنج در فرم‌دهی و بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌ها نقش موثری دارد.

  • کاپ بدون جک: در هنگام انتخاب سوتین زنانه بدون جک، باید سینه بندی مطابق با اندازه خود را بیابید. بنابراین اگر قصد بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌های خود را دارید، باید این نوع سوتین را کنار بگذارید.
  • تنها مزیت سوتین بدون جک همان اسفنج درون آن است که باعث گِرد نشان دادن سینه‌ها یا هماهنگ کردن فرم آن‌ها با فرم کاپ می‌شود.
  • کاپ نیم‌جک‌دار: در بخش پایینی کاپ این مدل سینه بندها، اسفنجی وجود دارد که مقدار آن از مدل سوتین‌های جک‌دار کم‌تر است. اسفنج قرار گرفته در این نوع سوتین‌ها باعث فرم دادن به سینه به سمت بالا می‌شود.
  • لازم به ذکر است که این مدل لباس زیر به بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌ها نیز کمک می‌کند. بنابراین در هنگام خرید این مدل سوتین‌ها باید یک سایز بزرگ‌تر را برای خود تهیه نمایید.
  • برای مثال اگر سایز سینه‌های شما ۸۰ است، سینه بندی از نوع کاپ نیم جک با سایز ۸۵ را استفاده کنید.
  • کاپ جک‌دار: در این نوع کاپ میزان بیشتری اسفنج مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل فرم‌دهی بیشتری به سینه‌ها داده می‌شود.
  • اندازه سینه‌ها در این مدل نسبت به نوع نیم جک‌دار دو برابر بیشتر است. بنابراین در زمان خرید سوتین زنانه دقت کنید که دو سایز بزرگ‌تر را انتخاب بفرمایید.
  • برای مثال اگر سایز سینه‌های شما ۷۵ است، سایز ۸۵ سوتین را بپوشید.

کاپ فنر‌دار یا بدون فنر: درون کاپ‌ سوتین‌ها یک پلاستیک مخصوص تعبیه شده که نیمی از فضای کاپ را به خود اختصاص می‌دهد. به این قطعه زائد درون بافت پارچه، فنر گفته می‌شود.

سوتین‌های فنردار در فرم دادن به سینه‌ها و جلوگیری از افتادگی آن‌ها نقش موثری بازی می‌کنند. در مقابل سینه بندهای بدون فنر این قطعه پلاستیکی را درون بافت پارچه خود ندارند.

  • افرادی که با مشکل افتادگی سینه مواجه‌اند یا خانم‌هایی که دارای سینه‌های بزرگ هستند، بهتر است که سوتین‌های فنردار بپوشند.
  • وجود فنر تفاوت قابل ملاحظه‌ای را در سوتین‌های اسفنجی و بدون اسفنج به وجود نمی‌آورد. برخی مدل‌های سوتین اسفنجی یا بدون اسنفجی هم به صورت فنردار و هم به صورت بدون فنر تولید می‌شوند.

کاپ مخصوص شیردهی: همان‌طور که بیان شد، سوتین‌های بارداری با کاپ‌های مخصوص شیردهی برای مادرانی مناسب هستند که نوزاد شیرخوار دارند.

کاپ این نوع لباس‌های زیر اسفنج ندارد و به جای آن در هر دو کاپ از دکمه استفاده شده است. در این صورت بدون این‌که کاپ سوتین را کنار بزنید، امکان بیرون آوردن نوک سینه خود را دارید.

انواع سوتین زنانه بر اساس بند

سوتین‌های زنانه از لحاظ بند به کار رفته در آن‌ها به دو دسته بنددار و بدون بند تقسیم می‌شوند.

  • بند به کار رفته در سوتین‌ها، به ثابت ماندن آن‌ها در جای خود کمک می‌کند. همان‌طور که جک در خوش فرم نشان دادن سینه‌ها تاثیر دارد، تنظیم صحیح بند سوتین نیز عاملی موثر در فرم‌دهی سینه‌ها است.
  • اگر بند سینه‌بند را بیش از حد سفت کنید، سینه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شوند اما اگر بند را کمی شل ببندید، سینه‌ها رو به پایین و افتاده به نظر می‌رسند.
  • خانم‌هایی که مشکل افتادگی سینه دارند یا این‌که دارای سینه‌های شل هستند، بهتر است که حتماً سوتین‌های بنددار بپوشند.
  • در سوتین‌های بدون بند برای ثابت نگه داشتن لباس زیر، از پشت سوتین استفاده می‌شود. علاوه بر این، اسفنج‌های این مدل محصولات خاصیت چسبناکی دارند.
  • خرید سوتین‌ زنانه بدون بند و پوشیدن آن برای شرکت در آیین‌ها و مجالس خاصی همچون عروسی و با لباس‌های دکلته مناسب است.
  • سوتین‌های با بند متحرک، بندهایی دارند که قابلیت رگلاژ ارتفاع آن‌ها به تنظیم اندازه سوتین کمک زیادی می‌کند.
  • این نوع لباس‌های زیر امکان تغییر اندازه سوتین را از طریق گیره برای شما فراهم می‌سازند.
  • سوتین‌های بنددار متحرک به دلیل فرم‌دهی مناسب به سینه‌ها، گزینه‌ای عالی برای پوشیدن در هر مکانی به شمار می‌روند
  • جنس بند شیشه‌ای مورد استفاده در سوتین‌ها که به آن‌ها بند چسبی یا ژله‌ای نیز می‌گویند، از پارچه نیست. این نوع بندها مانند شیشه قابلیت این را دارند که نامرئی به نظر برسند.
  • سوتین‌های بند شیشه‌ای برای استفاده در هنگام پوشیدن لباس‌های دکلته یا لباس‌های بدون بخش پشتی مناسب هستند.

نکات مهم و اساسی برای انتخاب و خرید سوتین دخترانه و زنان

علاوه بر شناخت انواع مختلف سوتین زنانه، لازم است که فاکتورهای دیگری را نیز در هنگام خرید سوتین زنانه در نظر بگیرید.

در این بخش به تشریح برخی از نکات که برای انتخاب یک سوتین شیک، زیبا و باکیفیت مهم است، می‌پردازیم.

قبل از هر کاری سایز خود را پیدا کنید

اولین گام برای انتخاب سوتین مناسب پیدا کردن اندازه خود است که برای این منظور باید از روش صحیح اندازه‌گیری کمک بگیرید.

  • سوتینی که برای شما بزرگ باشد، در هنگام دراز کردن دست به طرفین، بدن جابه‌جا می‌شود. این در حالی است که سوتین تنگ باعث می‌گردد که سینه‌ها در قسمت‌های کناری جمع شده و برآمده دیده شوند.
  • برای اندازه‌گیری صحیح، ناحیه پایینی سینه‌های خود را با استفاده از یک متر نواری اندازه بگیرید. سپس متر را دور کمر خود بپیچید تا کامل‌ترین قسمت سینه را اندازه‌گیری کنید.
  • هنگامی که اندازه بند سوتین را از اندازه سینه کم نمایید، اندازه مناسب کاپ سوتین به دست می‌آید.

فرم سینه‌های خود را مشخص کنید

به یاد داشته باشید که هر شکل سینه به نوع خاصی از سوتین نیاز دارد. بنابراین در هنگام خرید سوتین زنانه توجه به فرم سینه مهم است.

  • هر مدل سینه‌بندی که در بازار موجود است برای خانم‌هایی با سینه‌های گرد مناسب است. بنابراین این افراد بر اساس سلیقه و علاقه خود می‌توانند سوتین دلخواه خود را خریداری کنند.
  • افرادی با نیم تنه زنگوله‌ای باید سوتین‌هایی با پوشش کامل را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.
  • بانوان با نیم تنه‌ باریک بهتر است که از سینه بندهای بلند بهره‌مند شوند تا دکلته کاملی داشته باشند.

مناسبت و نوع لباس خود را در نظر بگیرید

لباسی که می‌خواهید بپوشید، در نوع سوتین انتخابی تاثیر دارد. برای مثال نباید در هنگام پوشیدن لباس بدون پشت، سوتین به تن کنید.

در این شرایط پوشیدن سوتین بدون پشت یا بدون بند گزینه ایده‌آلی است که علاوه بر زیبایی، راحتی فوق‌العاده‌ای را به شما هدیه می‌دهد.

فروشگاه مناسب را انتخاب کنید

بهتر است سوتین زنانه را از فروشگاه‌های معتبر یا مراکز فروش اینترنتی تهیه کنید که مدل‌های مختلفی از سوتین و لباس زیر را ارائه می‌دهند.

وب‌سایت مینینیم این شرایط را برای شما بانوان و دخترخانم‌ها فراهم کرده است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تاپ زنانه

فرم بدن خود را بشناسید

اگر فرم بدنی خود را به خوبی بشناسید، می‌توانید یک مدل مناسب از سوتین‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

برای مثال اگر فرم بدن شما به شکل سیب است، سینه بندهایی با پوشش کامل‌تر برای شما مناسب‌تر هستند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب سوتین مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ سوتین زنانه زیبا، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این سوتین‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


سوتین زنانه مدل راه راه کد sa

سوتین زنانه مدل راه راه کد sa

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • توضیحات جنس
    نخی
  • نگهداری
    قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    دو قزنهخنکنرم و راحتقابلیت عبور هواجاذب عرق

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه کد ۰۱

سوتین زنانه کد 01

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • توضیحات جنس
    ضد حساسیت و آلرژی
  • کشور تولید کننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه کد F-0031

سوتین زنانه کد F-0031

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه کد ۱۰۰۱۰۳۹۰a

سوتین زنانه کد 10010390a

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    پلانج
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل gh-su کد ۱

سوتین زنانه مدل gh-su کد 1

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • جزئیات
    بدون اسفنج و فنرکش مناسببا رابط پلکانی برای تنظیم راحت تر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰-MY رنگ گلبهی

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد 3400-MY رنگ گلبهی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰-MY رنگ زرشکی

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد 3400-MY رنگ زرشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۳۱۰۰۶۸ رنگ سفید

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد 310068 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر پانیذ-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه تولیدی راد مدل ۴۴۱ رنگ مشکی

سوتین زنانه تولیدی راد مدل 441 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل پتال کد ۲۶۲۰۱۵۲۰۲

سوتین زنانه مدل پتال کد 262015202

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    استراپلس
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • جزئیات
    سوتین زنانه، از جنس ۹۵%پلی استر و ۵% الاستان و دارای پارچه ی طرح دار دارای کش کمر و همچنین بندهای پهن دارای بند سوتین قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه گلستان مدل پوش آپ فنردار کد ۴۶۱۴

سوتین زنانه گلستان مدل پوش آپ فنردار کد 4614

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    راه‌راه
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    پوش آپ
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    پوش آپ
  • توضیحات جنس
    – سوتین فنر دار گلستان -دارای بندهای قابل تنظیم -پوش آپ -قزن ۲ ردیفه
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد – بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰-MY رنگ سبز

سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد 3400-MY رنگ سبز

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل BL500

سوتین زنانه مدل BL500

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • جزئیات
    -سوتین نخی-راحت و سبک-مناسب برای استفاده روزمره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه پانیذ مدل ۳۱۰۰۷۱ رنگ مشکی

سوتین زنانه پانیذ مدل 310071 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • توضیحات جنس
    -بدون پد -دارای بند قابل تنظیم-بدون فنر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل gh-ab کد ۱

سوتین زنانه مدل gh-ab کد 1

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • جزئیات
    بدون اسفنج و فنرکش مناسببا رابط پلکانی برای تنظیم راحت تر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۵ رنگ سفید

سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد 66508-5 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین بدون فنر-بدون پد -قسمت هایی از پارچه این ست به صورت توری و بدن نما است-بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل Nice9

سوتین زنانه مدل Nice9

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل راه راه کد ۱۴۰۰

سوتین زنانه مدل راه راه کد 1400

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    استراپلس
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    پوش آپ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل کش پهن رنگ قرمز

سوتین زنانه مدل کش پهن رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    پلانج
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • توضیحات جنس
    دو ردیف قزن سه‌قزنه؛ بدون فنرمدل بوقی (سینه‌ها را بالا و نسبتا نوک‌تیز نشان می‌دهد) مناسب چهار فصل نرم و بسیار سبک
  • نگهداری
    قبل از انداختن در ماشین لباسشویی، قزن‌های سوتین را ببندید.
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    دارای سایزبندی پرکاربرد و استاندارد ایرانی:سایز ۷۵ = دور تنه ۶۸ سانتی‌مترسایز ۸۰ = دور تنه ۷۴ سانتی‌مترسایز ۸۵ = دور تنه ۸۰ سانتی‌مترنکته؛ اندازه‌ها در حالت نکشیده گرفته شده و طبعا تا ۱۰ سانت کش می‌آید.کاپ استاندارد اکثر بانوان ایرانی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل چهارخانه

سوتین زنانه مدل چهارخانه

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چهارخانه
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    پد دار
  • کد کالای محصول
    ۰۴

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل gh-re کد۱

سوتین زنانه مدل gh-re کد1

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    بالکنی
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • جزئیات
    بدون اسفنج و فنرکش مناسببا رابط پلکانی برای تنظیم راحت تر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه کارنا رز مدل فنردار کد ۳۳۷۷-۸ رنگ قرمز

سوتین زنانه کارنا رز مدل فنردار کد 3377-8 رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    گیپور
  • طرح
    طرح‌دار
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    بدون پد
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    – سوتین فنردار کارنا رز-دارای بندهای قابل تنظیم-بدون پد-قزن ۲ ردیفه-قسمت های توری و گیپوری بدن نما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سوتین زنانه مدل Nice8

سوتین زنانه مدل Nice8

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • مدل لباس زیر بالاتنه
    تی شرت
  • نحوه بسته شدن لباس زیر
    قزن
  • فرم داخلی
    پد دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید سوتین زنانه آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شورت زنانه

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا