لوازم ورزشی

کلاه ایمنی دوچرخه: بهترین کلاه‌های ایمنی دوچرخه با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع کلاه ایمنی دوچرخه این نکات را رعایت کنید

دوچرخه تنها یک وسیله‌ سبک، سریع، چابک و مفید نیست بلکه یک ابزار مهم و کم‌نظیر ورزشی نیز می‌باشد که نقش موثری در سلامت و تقویت عضلات و سایر اندام‌های بدن ایفا می‌کند.

این وسیله نقلیه (Bicycle) به کمک نیروی انسان به حرکت درمی‌آید، دوچرخ متصل به یک شاسی ساختار اصلی این وسیله را تشکیل می‌دهد.

ضرورت استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله ورزشی

مزایای تحرک و فعالیت‌های بدنی بر کسی پوشیده نیست، افراد فعال و اکتیو دارای روحیه‌ای سالم‌تر و شاداب‌تر نسبت به دیگران هستند که نتایج این طراوت و سرزندگی در زندگی‌شان کاملاً محسوس و نمایان است. طوری که در برابر تنش‌های روانی، بیماری‌ها و مشکلات زندگی تاب‌آوری بیشتری دارند.

امروزه شیوه زندگی به مدد توسعه و پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات بنیادی شده است، به خدمت گرفتنِ وسایل رفاهی به ویژه در حوزه حمل و نقل باعث شده که تحرک و فعایت‌های بدنی و عضلانی انسان‌ به کم‌ترین حد خود برسد که این شیوه زیست عواقب خوشی ندارد.

در کنار همه این‌ها، اما خوشبختانه نگرش مردم به موضوع سلامت جسم و روان در لوای ورزش و تحرک تغییر کرده است و هر روز بر تعداد افرادی که به ورزش روی می‌آورند، افزوده می‌شود و این یک اتفاق خوب و خجسته است.

دوچرخه سواری یکی از ورزش‌های هوازی آسان و در دسترس است که علاوه بر حفظ سلامت می‌تواند جایگزین مناسبی برای خودرو شخصی باشد. وسیله‌ای که بدون سوخت است و نتیجتاً آلودگی هم ایجاد نمی‌کند.

حفظ سلامت و افزایش استقامت قلب و عروق، تناسب اندام، تقویت ماهیچه‌ها، بهبود عملکرد سیستم قلب و تنفس، کمک به انجام فعالیت‌های کششی از محاسن ورزش مهیج و مفرح دوچرخه سواری است. برخی دوچرخه سواری را مکمل ورزش دو و میدانی تلقی می‌کنند.

حال که به اهمیت و ضرورت تقویت سیستم‌ها و اندام‌های بدن پی بردید و نقش ورزش‌های مختلف از جمله دوچرخه سواری را در این رابطه درک کردید، بد نیست که به صورت تخصصی به بررسی یکی از لوازم ایمنی دوچرخه یعنی کلاه بپردازیم.

فرقی نمی‌کند که به شکل حرفه‌ای دوچرخه سواری می‌کنید یا صرفاً این کار را به صورت تفریحی انجام می‌دهید، آنچه مهم است استفاده از وسایل ایمنی این ورزش لذت‌بخش و مفرح است. همان‌طور که اشاره شد کلاه ایمنی یکی از این لوازم دوچرخه سواری است که شما را از آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.

خوشبختانه چندی است که متولیان ورزش‌های حرفه‌ای و همگانی مانند اداره ورزش و جوانان و شهرداری‌ها، همت کرده‌ و در بیشتر شهرستان‌ها مسیرهای مخصوصی برای دوچرخه سواری تدارک دیده‌اند.

این فضاها می‌توانند زمینه دوچرخه سواری، این ورزش پرطرفدار را برای اهالی ورزش و تفریح مهیا کنند، به گونه‌ای که آنان بتوانند بدون دغدغه عبور از خیابان‌های مملو از خودرو و عابر پیاده و خطرات ناشی از آن، مبادرت به انجام این ورزش هوازی و مفید نمایند.

در هر مکانی که اقدام به دوچرخه سواری می‌کنید نباید از تهیه امکانات و لوازم ایمنی این ورزش از جمله کلاه غفلت نمایید. قدر مسلم برای انتخاب و خرید یک کلاه خوب و کیفی لازم است به یک‌سری اطلاعات هر چند کوتاه اما مفید دست پیدا کنید.

خوب مثل همیشه این مجله اینترنتی مینینیم است کا با کمال میل و رضایت داشته‌های خود در مورد کلاه ایمنی دوچرخه سواری را با شما یاران همراه به اشتراک می‌گذارد، به شرط این‌که تا پایان با ما باشید.

آشنایی با انواع مختلفی از کلاه‌های ایمنی دوچرخه

کلاه‌های تفریحی: کلاه ایمنی دوچرخه از نوع تفریحی به آن دسته از کلاه‌هایی گفته می‌شود که هر دوچرخه سوار حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و یا مبتدی می‌تواند از آن جهت محافطت از سر خود استفاده نماید.

این مدل از کلاه‌ها قابلیت بهره‌برداری در هر شرایطی را دارند و می‌توانند هم دارای نقاب بر روی خود باشند و هم از آن بی بهره باشند. معمولاً این نوع از کلاه‌های دوچرخه سواری را چند منظوره هم می‌نامند.

کلاه‌های دوچرخه مدل جاده‌ای: کلاه‌های ایمنی دوچرخه جاده‌ای از وزن بسیار کمی برخوردارند و به خاطر بهره‌مندی از وسعت دید دوچرخه سواران در هنگام پدال زنی در جاده‌ها، فاقد نقاب هستند.

در واقع نبودِ نقاب در این نوع از کلاه‌های محافظتی برای این است که مانع از دید پدال زنان در طول جاده نشود. ناگفته نماند که طراحی این نوع از کلاه‌ها کاملاً آیرودینامیکی می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میله هالتر

کلاه‌های کوهستانی: کلاه‌های ایمنی کوهستانی با هدف حفظ سلامت و ایمنی سَرِ دوچرخه سواران از خطرات احتمالی موجود در اقلیم‌های کوهستانی با سخت‌ترین متریال‌ها طراحی و تولید می‌شوند.

همین خاصیت باعث می‌شود که وزن کلاه‌های دوچرخه سواری مدل کوهستان قدری سنگین‌تر از انواع دیگر کلاه مخصوص این رشته ورزشی – تفریحی باشند.

این دسته از کلاه‌ها به یک فک‌بند مجهز هستند و به جهت اهمیت تهویه، بر روی آن‌ها منافذی تعبیه شده که عبور و مرور جریان هوا به داخل کلاه را برای شما دوچرخه سواران تسهیل می‌نماید.

کلاه‌های پیستی: در واقع کلاه‌های پیستی دوچرخه همچون مدل‌های جاده‌ای دارای وزن اندکی هستند و از طراحی منحصر به فرد آیرودینامیکی برخوردارند تا از حرکت سرعتی وسیله نقلیه و همین‌طور راکبِ آن جلوگیری نمایند.

کلاه‌های مخصوص دوچرخه سواری مدل کوهستان از یک‌سری سوراخ بر روی بدنه خود بهره می‌برند که همین منافذ موجب می‌شوند جریان هوا به راحتی وارد کلاه شده و ضمن جلوگیری از ایجاد تعرق در سر و موها، گرمای داخلی آن را نیز تعدیل نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید عینک دوچرخه سواری

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید کلاه ایمنی دوچرخه

قطعاً اولین اقدام برای خرید یک کلاه ایمنی کیفی و مرغوب، انتخاب مدل آن است

اولین نکته در خصوص خرید کلاه ایمنی دوچرخه توجه به نوع این محصول محافظتی می‌باشد. در بخش قبلی از همین گفتار، انواع کلاه‌های مخصوص دوچرخه سواری و محاسن هر یک را شرح دادیم.

توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی آن را به دقت مطالعه کنید تا ضمن شناخت انواع و اقسام کلاه‌های ایمنی، بتوانید مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب نمایید.

مینینیم‌ به شما دوچرخه سواران عزیز پیشنهاد می‌کند که انتخاب نوع کلاه ایمنی را بر اساس سبک و سیاق دوچرخه سواری و هم‌چنین سطح مهارت خود از نظر حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و آماتور بودن رقم بزنید.

گام دوم برای خرید کلاه ایمنی دوچرخه توجه به ابعاد آن است

نکته دوم برای انتخاب کلاه ایمنی دوچرخه توجه به ابعاد محصول می‌باشد؛ اگر خرید خود را به شکل اینترنتی انجام می‌دهید، توصیه می‌شود بر اساس راهنمای انتخاب اندازه محصول عمل کنید.

چنان‌چه قصد دارید این معامله را با یک فروشنده در بازار به صورت حضوری انجام بدهید، بهتر است چند کلاه را با سایزهای مختلف بر روی سرتان تست کنید تا بتوانید بهترین سایز ممکن را برای خود برگزینید.

دوستان عزیز جالب است که بدانید کلاه ایمنی باید قادر باشد تا حدفاصل ۱۵ میلی‌متری از ابروها پایین کشیده شود تا به خوبی از سر و پیشانی شما مواظبت لازم را به عمل آورد. بهتر است محصول منتخب شما به بندهایی با قابلیت و توانمندی تنظیم اندازه مجهز باشد.

دارا بودنِ این ظرفیت به شما اجازه می‌دهد که در صورت بلند شدن موهای سرتان کمی سایز کلاه را بیشتر یا در اصطلاح آن را گشاد تا با راحتی بیشتری از محصول استفاده نمایید. این تنظیم بسته به مدل کلاه، به صورت پیچی و یا به وسیله کشی که بر روی کلاه تعبیه شده، انجام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چرخ تمرین شکم

مبادا به میزان وزن کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه سواری بی التفات باشید

توصیه دوستان شما در مینینیم در خصوص وزن کلاه این است که سعی‌تان این باشد که همیشه به دنبال انتخاب محصولاتی باشید که ضمن برخورداری از کیفیت ساختاری بالا و استحکام قابل قبول، دارای بیشترین سبکی نیز باشند.

زیرا با این وزن کم می‌توانید در هر نوع اقلیمی که دوچرخه سواری می‌کنید با راحتی و لذت بیشتری از کلاه استفاده نمایید.

امروزه سازندگان در ساخت کلاه‌ها ایمنی دوچرخه از لاینرها و پوسته‌هایی بر روی کلاه‌های تولیدی خود استفاده می‌کنند که میزان استحکام محصول را افزایش و وزن آن را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

از توجه به جنس بدنه کلاه به هیچ وجه غافل نشوید

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید کلاه ایمنی دوچرخه توجه به جنس بدنه آن است. امروزه اغلب کمپانی‌های سازنده این محصولات ایمنی و مراقبتی برای ساخت آن‌ها از متریال پلاستیکیِ فشرده استفاده می‌کنند.

شما دوستان دوچرخه سوار باید نهایت دقت خود را به کار ببندید که در انتخاب و تشخیص بالا بودن کیفیت جنس کلاه خود دچار اشتباه نشوید؛ چرا که کلاهِ اورجینال باعث حفظ سلامت سر و جان شما در جایی که فکرش را هم نمی‌کنید، خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید توپ بدنسازی

بند کلاه ایمنی دوچرخه و بخش تهویه آن را نیز مورد بررسی و کنترل دقیق قرار دهید

از دیگر موارد مهم در تهیه کردن یک کلاه ایمنی دوچرخه توجه به بندهای متصل به کلاه است که خود نشان دهنده تناسب استفاده از کلاه در زمینه‌های مختلف دوچرخه سواری است.‌

اگر این بندها از عرض زیادی برخوردار باشند و جنس آن‌ها نیز ضخیم باشد، مناسب دوچرخه سواری در مسیرهای سخت و ناهموار همچون مسیرهای کوهستانی است.

چنان‌چه عرض این بندها کم و جنس‌شان هم نرم در نظر گرفته شده باشد، می‌توان از آن‌ها برای دوچرخه سواری در مسیرهای هموار و صاف مانند پیست‌های دوچرخه سواری بهره گیری نمود.

توصیه می‌کنیم سعی‌تان این باشد که کلاه‌تان از قابلیت تهویه بر روی خود بهره ببرد؛ نبود منافذ بر روی محصول مانع عبور و مرور و جریان هوا شده و نهایتاً تعریق در ناحیه سر و گردن را به همراه دارد.

یعنی شما مجبور می‌شوید که برای رهایی از رطوبت ناشی از عرق کردن و خشک شدن کردنِ آن، کلاه را از سرتان خارج کنید که ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد.

با عوامل شاخص و برجسته بر روی تعیین قیمت کلاه ایمنی دوچرخه بیشتر آشنا شوید

قیمت کلاه ایمنی دوچرخه سواری با توجه به تمام آن‌چه که ما در این مطلب برایتان شرح دادیم، مشخص می‌شود. با این حال اما یادتان باشد که نام برند و کیفیت ساخت کلاه نیز در این خصوص بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

هم‌چنین دوچرخه سواران گرامی توجه کنند که در انتخاب کلاه ایمنی خود نباید فریب ظاهر و رنگ آن را بخورند و صرفاً با در نظر گرفتن فاکتورهای ایمنی آن را خریداری نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تلمبه دستی

نحوه نگهداری از کلاه‌های ایمنی دوچرخه

  • برای نگهداری هرچه بهتر و مطلوب‌تر از کلاه ایمنی دوچرخه، هرگز برای شستن و تمیز کردنِ آن از مواد شوینده و شیمیایی قوی استفاده نکنید.
  • پیشنهاد می‌شود برای این منظور همان آب و صابون معمولی را به همراه یک دستمال نرم و یا یک تکه اسفنج به کار ببرید.
  • یادتان باشد در مواقعی که از کلاه استفاده نمی‌کنید آن را در کنار وسایل گرمایشی و حتی زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا این کار به مرور زمان، ساختار محکم کلاه را دستخوش تغییر و ضعف می‌کند.
  • اگر یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای هستید، سعی کنید همواره خودتان از محصول استفاده نمایید و به هیچ وجه اجازه ندهید شخص دیگری کلاه شما را بر سر بگذارد.
  • بهتر است سایز کلاهتان را به خوبی و با دقت مشخص کنید و آن را به خاطر بسپارید تا مجبور نباشید اندازه آن را خیلی کم و زیاد نمایید.
  • چنان‌چه به هر دلیلی دچار یک تصادف سنگین یا نیمه سنگین با هر چیز دیگری شدید و پس از بلند شدن و حتی بررسی کردن کلاه به عدم آسیب‌دیدگی آن در ظاهر پی بردید، بهتر است از آن استفاده نکنید و در صدد خرید کلاه ایمنی دیگری برای خود باشید.
  • اگر در زمره دوچرخه سواران مبتدی هستید و یا به صورت تفریحی از این وسیله نقلیه غیرموتوری استفاده می کنید، پیشنهاد می‌شود که هر ۵ سال یکبار در فکر تعویض کلاه ایمنی خود باشید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب کلاه ایمنی دوچرخه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ کلاه ایمنی دوچرخه محکم، ایمن، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این کلاه ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB10 چراغ و عینک دار

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB10 چراغ و عینک دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل PROTECH

کلاه ایمنی دوچرخه مدل PROTECH

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دور سر ۶۲-۵۲ سانتی‌متر / نحوه بسته شدن : سگکی / ابعاد : ۲۷x21x15 سانتی‌متر (این ابعاد شامل بزرگترین ارتفاع طول و عرض محصول است) / اقلام همراه : سایه بان / دارای پد محافظ سر قابل شستشو , دارای ۱۰ محفظه تهویه هوا , دارای پد محافظ چانه قابل شستشو / کد : ۱۳۰۱۲۶۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل ۰۰۱

کلاه ایمنی دوچرخه مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 22

کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 22

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x18x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -27

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -27

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 01

کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه دبلیو استاندارد مدل WSTD

کلاه ایمنی دوچرخه دبلیو استاندارد مدل WSTD

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x25x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB – 40H

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB - 40H

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل عینک دار CB10

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل عینک دار CB10

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مریدا مدل MG-3

کلاه ایمنی دوچرخه مریدا مدل MG-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۴ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    – دارای پیچ تنظیم اندازه – دارای سلول های جذب ضربه در قسمت داخلی – مجهز به تکنولوژی ISC جهت مقاومتدر برابر ضربه – جنس لایه داخلی از فوم – مجهز به تکنولوژی EPU In-Mold 2 جهت افزایش دوام و استحکام – در سایز Medium و Large مناسب برای افراد با دور محیط سر ۵۵-۶۱ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-39

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-39

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x21x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای پدهای جداشونده داخل کلاه / دارای ۲۲ محفظه برای تهویه هوا / دارای سایه بان / قابلیت تنظیم اندازه دارد ( به صورت ریلی )- نحوه بسته شدن :سگکی / دور سر (۵۵-۶۱) سانتی‌متر- کد ۱۳۰۱۲۱۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل اکشن

کلاه ایمنی دوچرخه مدل اکشن

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-19L

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-19L

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌اورتان
  • سایر توضیحات
    مجهز به منافذ و دارای ۱۵ دریچه تهویه هواپخش نقطه اثر ضربه با ویژگی دوجداره EPSتکنولوژی قالب گیری مدرنقابلیت تنفسی استثناییایجاد تناسب عالی با سیستم نوار ثابت Y شکل بند کلاهبکارگیری آستر و پد چانه عالی برای راحتی بیشترطراحی سیستم نگهدارنده فعالتنظیم آسان تنها با شماره گیری دستیگیره متحرک به همراه یک پد داخلی اضافیوزن سبک ۳۴۰ گرمسایز بزرگ: ۵۸-۶۲ سانتیمترکد محصول: ۱۰۰۰۸۳۴

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل Helium

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل Helium

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌کربنات
  • سایر توضیحات
    دارای ریگلاژ دور سر ، پد زیر چانه و آفتابگیر می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HY032-m

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HY032-m

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    دور سر ۵۸-۶۱ سانتی‌متر / دارای سایه بان./ نحوه بسته شدن سگکی / دارای پد محافظ سر قابل شستشو / دارای ۲۷ محفظه تهویه هوا / دارای پد محافظ چانه قابل شستشو / کد ۱۳۰۱۲۴۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار PROTECH

کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار PROTECH

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دور سر ۶۲-۵۲ سانتی‌متر / نحوه بسته شدن : سگکی / ابعاد : ۲۷x21x15 سانتی‌متر (این ابعاد شامل بزرگترین ارتفاع طول و عرض محصول است) / اقلام همراه : سایه بان و چراغ خطر / دارای پد محافظ سر قابل شستشو , دارای ۱۰ محفظه تهویه هوا , دارای پد محافظ چانه قابل شستشو / کد : ۱۳۰۱۲۵۹

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار PROTECH

کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار PROTECH

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دور سر ۶۲-۵۲ سانتی‌متر / نحوه بسته شدن : سگکی / ابعاد : ۲۷x21x15 سانتی‌متر (این ابعاد شامل بزرگترین ارتفاع طول و عرض محصول است) / اقلام همراه : سایه بان و چراغ خطر / دارای پد محافظ سر قابل شستشو , دارای ۱۰ محفظه تهویه هوا , دارای پد محافظ چانه قابل شستشو / کد : ۱۳۰۱۲۵۹

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل timber

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل timber

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x22x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    فوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل GALAXY

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل GALAXY

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x18x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای بزرگسالانقابلیت تنظیم سایز به صورت ریلیباکیفیت و سبک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید کلاه ایمنی دوچرخه آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، مستحکم، استاندارد و به‌روز را خریداری کرده و علاوه بر تضمین سلامت سر و گرونِ خود، لذت یک دوچرخه سواری به یاد ماندنی را برای خود تجربه نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کش بدنسازی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا