ابزار سلامت

پرینتر ناخن: راهنمای انتخاب بهترین مدل‌ها با خرید اینترنتی

هنگام خرید پرینتر ناخن این نکات را رعایت کنید

قبلاً در مباحث مربوط به پدیکور، مانیکور، سوهان برقی و همین‌طور لاک ناخن که در همین سایت قابل دسترسی است، در مورد نقش ناخن‌ها در زیبایی و جلوه‌گری و همین‌طور بازتاب سلامت اندام‌های داخلی بدن به وسیله آن‌ها به صورت مفصل صحبت شد.

شما دوستان همراه می‌توانید به عناوین مورد نظر در مجله اینترنتی مینینیم مراجعه و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

در این گفتار قصد داریم شما همراهان همیشگی را با یکی از لوازم زیباساز ناخن یعنی پرینتر آشنا نماییم، امیدواریم تا انتها در کنارمان باشید.

نگاهی به ضرورت تزئین و آرایش ناخن‌ها

کم‌تر خانم یا دخترخانمی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه‌ای به آرایش و زینت کردنِ ناخن‌های دست و پای خود نداشته باشد. این تمایل در قالب زدن سوهان، مانیکور، پدیکور، لاک، چاپ روی ناخن و … مشاهده می‌شود.

طراحی و ایجاد نقش یکی از شیوه‌های مدرن و جدید برای زبیاسازی ناخن است که عموم خانم‌ها در هر رِنج سنی به آن علاقه و اقبال نشان می‌دهند.

طراحی ناخن در گذشته در قالب یک هنر فردی با استفاده از چند رنگ لاک و فرچه‌های مختلف متجلی می‌شد ولی امروزه وسیله‌ای به نام پرینتر یا چاپگر ناخن وارد حوزه آرایش و زیبایی ناخن‌ها شده که توجه خانم‌ها را حسابی به خود جلب کرده است.

استفاده از پرینتر ناخن در این برهه از زمان به یک ضرورت در سالن‌های آرایش و مراکز زیبایی تبدیل شده است. تقاضا برای بهره‌مندی از این دستگاه باعث شده که اغلب صاحبان اماکن آرایشی در فکر جذب و استخدام یک ناخن‌کار حرفه‌ای باشند تا بتوانند خدمات ویژه و بیشتری به مشتریان خود ارائه نمایند.

این تمایل و تقاضا، آرایشگران حرفه‌ای را بر آن داشته که همواره به دنبال تهیه بهترین و به‌روزترین چاپگر ناخن باشند تا بتوانند از این رهگذر رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

محصولی که قادر باشد طراحی را سریع‌تر انجام داده و طرح‌های متنوعی روی ناخن‌ها اجرا نماید، طبیعتاً بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌‌گیرد.

این را نیز بدانید که:

با وجود این‌که آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی از پرینتر برای طراحی و کاشت ناخن‌ استفاده می‌کنند ولی ممکن است خیلی از افراد با این محصول زیباساز ناخن آشنا نباشند.

چاپگر ناخن در واقع دستگاهی پیشرفته و مدرن است که با بهره‌گیری از آخرین فناوری دنیا توانسته کاربرد و کارایی خود را به منصه ظهور و بروز برساند و با نوآوری و خلاقیتی که دارد فرایند طراحی ناخن را سرعت ببخشد.

ویژگی‌های چاپگر ناخن عبارتند از:

  • پرینترهای مدرن، به فناوری Wi Fi متصل می‌شوند و با داشتنِ تنوع طراحی بالا قادرند طرح مورد نظر و دلخواه مشتری را به سهولت روی ناخن اجرا نمایند.
  • این دستگاه، کاربرد راحتی دارد و زمانی که طرح انتخابی برایش تعریف می‌شود بدون ایجاد زحمت برای متصدی، کار خود را انجام می‌دهد. کافی است کاربر انگشت خود را در جای تعیین شده قرار دهد تا دستگاه طرح را روی آن ایجاد کند.
  • اگر پرینتر ناخن به درستی مورد استفاده قرار بگیرد طول عمر مفید بالایی دارد و می‌تواند به مشتریان بیشتری سرویس‌دهی کند.
  • چاپگر از نظر بهداشت امنیت بالایی دارد و به مشتریان خود اطمینان خاطر می‌دهد که با خیالی آسوده جهت تزئین و زیبا کردنِ ناخن‌های خود به سالن‌های آرایش مراجعه نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سوهان برقی

چرا بانوان از چاپ روی ناخن استقبال می‌کنند؟

کارایی و سرعت بالا، برخورداری از ویژگی‌های خاص و همین‌طور اطمینان از سطح بهداشت بالا، دستگاه پرینتر ناخن را به کالایی پُر مصرف برای خانم‌های خوش سلیقه تبدیل کرده است تا بتوانند به کمک آن طرح‌های مختلف را بر روی ناخن خود اجرا نمایند.

یک چاپگر کیفی و جدید در سالن‌های زیبایی عروس می‌تواند ناخن نوعروسان را به بهترین شکل ممکن بَزَک نموده و موجب جلب شمار زیادی از علاقه‌مندان به آرایش ناخن شود.

زنانی که دوستدار زیبایی و تغییر هستند به خوبی می‌دانند که طراحی ناخن و زیبا ساختنِ آن کم‌تر از آرایش چهره، لب و چشم‌ها نیست.

بنابراین سعی برای بهره‌گیری از یک پرینتر مدرن جهت اجرای طرح‌های مختلف و متنوع و هم‌چنین جلب مشتری، مجموعه‌های آرایشی را به تکاپو واداشته که بهترین پرینتر ناخن را در سالن خود به کار بگیرند.

این دستگاه زیباساز به صورت هوشمند کارِ چاپ را با کیفیت بالا انجام می‌دهد و خاطر خطیر خانم‌های دشوارپسند را راضی می‌کند.

با برخی از قابلیت‌های پرینتر آشنا شوید

دستگاه چاپگر ناخن را برندها و شرکت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند که محصولات هر یک به قابلیت‌های خاصی مجهز است، برای مثال برخی از آن‌ها قادرند که همزمان روی چند ناخن عملیات چاپ را انجام دهند.

یا این‌که به صورت هوشمند ناخن را شناسایی کنند، کیفیت و ماندگاریِ نتیجه کار، از دیگر ویژگی‌های چاپگر پیشرفته است.

شما خانم‌های آرایشگر که دستی بر آتش چاپ ناخن دارید بایستی هنگام خرید دستگاه به توانمندی‌های آن توجه نمایید تا هم خریدی مطمئن و به‌روز داشته باشید و هم بتوانید رضایت و اعتماد مشتریان خود را برای مراجعات بعدی جلب و تضمین نمایید.

آثار و مزایای روحی و روانی طراحی روی ناخن

اشاره کردیم که توجه و رسیدگی به ناخن‌ها همانند اهمیت دادن به پوست، مو و هم‌چنین آرایش چهره و چشم است. بخشی از نشاط و شادی روزانه زنان در سایه همین توجه به ظاهر و انجام آرایش‌ها تامین می‌شود.

تزئین و زیبا کردنِ ناخن‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌گردد زیرا چاپی که با دستگاه پرینتر روی ناخن اجرا می‌شود مثل لاک به راحتی پاک نشده و ماندگاری قابل توجهی دارد.

ایجاد یک طرح زیبا و منحصر به فرد بر روی ناخن به کمک دستگاه چاپگر، استایل و تیپی متفاوت، خاص و شیک را به خانم‌ها هدیه می‌کند چرا ‌که بانوان می‌توانند رنگ و طرح ناخن‌شان را به آسانی با لباس‌ها سِت کنند و بر جذابیت و شکوه خود بیفزایند.

چند نکته اساسی برای خرید چاپگر ناخن

در مباحث قبلی در مورد نقش زیبایی و زینت‌بخش بودنِ ناخن‌ها و اهمیت آرایش آن‌ها از دیدگاه خانم‌ها به تفصیل صحبت کردیم.

پریتتر ناخن در واقع گونه‌ای از دستگاه‌های مانیکور و پدیکور محسوب می‌گردد که با چاپ نقوش و طرح‌های دلخواه باعث زیباتر شدنِ ناخن انگشتان دست و پای کاربران می‌شود.

اهمیت اندازه چاپگر ناخن

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب پرینتر ناخن تمرکز بر روی ابعاد کلی محصول است. طبیعتاً دستگاهی که در یک سالن آرایش مجهز و امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد با چاپگری که قرار است در خانه به شما خدمت ارائه کند، از نظر اندازه متفاوت خواهد بود.

یک محصول خانگی از نظر ابعاد، قابلیت و توانایی در سطح پایین‌تری از مدل‌های سالنی و آرایشگاهی قرار دارد.

توانایی محصول برای چاپ طرح روی ناخن دست یا پا

دومین نکته برای انتخاب چاپگر ناخن توجه به توانایی دستگاه برای چاپ طرح بر روی ناخن دست، پا یا هر دوی آن‌هاست.

در این مورد باید طبق نیاز خود عمل کنید، قدر مسلم برای چاپ طرح‌های مختلف بر روی ناخن‌های دست و پا، بایستی به دنبال دستگاهی قدرتمند باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لاک ناخن

آیا نوع فناوری کنترل پرینتر ناخن مهم است؟

فاکتور دیگری که باید هنگام تهیه چاپگر مد نظر باشد، قابلیت‌های کنترلی آن است. سعی کنید محصولی را در سبد خرید خود جای دهید که راحت کنترل و به کار گرفته شود.

در حار حاضر غالب این محصولات با نصب اپلیکیشن‌‌های مخصوص خود، بر روی گوشی‌های اندروید و آی اُ اس قابل کنترل هستند.

قابلیت‌های چاپی دستگاه

این وسیله تزئین کننده ناخن قادر است طرح‌های موجود در گالری خود را به روز رسانی کند.

با قرا گرفتن ناخن در محل مربوطه، اندازه و مدل آن را تشخیص داده و طرح مناسب و دلخواه را به صورت دقیق بر روی ناخن چاپ نماید.

چاپگر قادر است به جای کارتریج، برای استفاده از جوهر از لاک‌های ژلی کمک بگیرد.

قیمت محصول را فراموش نکنید

قیمت پرینتر ناخن قدری بالا و قابل توجه است و آن‌طور که فکر می‌کنید ارزان نیست. شاید خرید و استفاده از آن به عنوان یک وسیله شخصی در منزل، چندان به صرفه نباشد ولی جهت استفاده در سالن‌های زیبایی و آرایشی گزینه‌ای عالی برای جذب مشتری و کسب درآمد به شمار می‌رود.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب پرینتر ناخن مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، بهترین مدل‌های پرینتر ناخن ارزان، باکیفیت و اصل را برای شما آماده کرده‌ایم. این پرینترهای ناخن امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

متاسفانه این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست محصولات در این بخش قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت دیجی کالا

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید پرینتر ناخن آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول کاربردی و باکیفیت خریداری کرده و همیشه از کیفیت چاپ روی ناخن با آن اطمینان داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دستگاه پدیکور

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا