لوازم آرایشی

لاک ناخن: خرید انواع لاک ناخن طبیعی،کروم و… با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع لاک ناخن این نکات را رعایت کنید

ناخن (Nails) قسمتی از دستگاه پوششی بدن انسان است که عصب نداشته و کارِ خون‌رسانی را انجام نمی‌دهد. پوست، مو و غشاء مخاطی بخش‌های دیگر ناخن هستند. ناخن‌ها که به عنوان صفحات حفاظتی، انتهای انگشتان دست و پا را پوشش می‌دهند متشکل از کراتین که یک پروتئین درشت مولکول در مو و پوست است، می‌باشند.

علاوه بر برخورداری از جنبه زیبایی و جاذبه آرایشی، کمک به بلند کردنِ اجسام با ایجاد تکیه‌گاه برای بافت انگشتان یا دستکاری اجسام از دیگر کارکردهای ناخن‌ است.

شکستن و تَرَک خوردگی ناخن‌ها ناشی از مشکلات تغذیه است، کمبود ویتامین A خشکی و ورقه شدن ناخن را به همراه دارد. برای سلامت ناخن‌های خود مصرف پروتئین، فولیک‌اسید و ویتامین‌های B و C را فراموش نکنید.

با استفاده از ویتامین C مانع افتادن ناخن‌های خود شوید، راه راه‌های سفید رنگ ایجاد شده بر روی ناخن‌ها به خاطر کمبود ویتامین است.

نکاتی در مورد حفظ سلامت ناخن‌ها

یادتان باشد که اهمیت دادن به ناخن‌ها درست مانند مهم شمردنِ سلامتی و زیبایی پوست و چهره است. سلامت، بهداشت و رنگ ناخن‌ها علاوه بر جنبه زیبایی، بیانگر سلامت سیستم‌های مختلف بدن است.

کَندن سوزن ماشین دوخت از روی کاغذ، جویدن ناخن‌ها و قرار دادن آن‌ها در معرض مواد شیمیایی مانند استون از جمله عوامل تهدید کننده این عضو حساس است.

بنابراین:

  • ناخن‌های سست و شکننده را کوتاه کنید.
  • به رژیم غذایی خود اهمیت بدهید.
  • آفتاب، کلر و پاک‌ کننده‌ها دشمن ناخن‌ها هستند.
  • سعی کنید هنگام انجام کارهای خانه از دستکش استفاده نمایید.
  • دست‌ها و ناخن‌های خود را بدون محافظ در معرض تابش آفتاب قرار ندهید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام فصول سال را فراموش نکنید.
  • اگر دارای ناخن‌های خشک و سخت هستید، هر دو روز یکبار آن‌ها را به مدت بیست دقیقه در روغن زیتون گرم قرار دهید.
  • استفاده زیاد و غیر منطقی از انواع لاک‌ها، شما را از تشخیص رنگ‌های باز تاب دهنده بیماری‌ها غافل می‌کند.
  • رشد کُند ناخن‌ها ناشی از رژیم غذایی نادرست است. کمبود انواع ویتامین‌ها، آهن، کلسیم، سولفور و اسیدهای چرب در برنامه غذایی روزانه، مسیر رشد طبیعی ناخن‌ها را با اختلال مواجه می‌کند.

رابطه رنگ ناخن با سلامتی اعضای مختلف بدن

  • رنگ زرد ناخن‌ها را دلیلی بر دیابت، عفونت‌های قارچی یا ناراحتی‌های قلبی بدانید.
  • اگر رنگ ناخن‌تان سفید است، احتمال وجود بیماری‌های خونی را در خود بررسی کنید.
  • ناخن‌های سبز رنگ ممکن است نشانه عفونت‌های قارچی یا باکتریایی باشند.
  • اگر در ناخن‌های خود رنگ نیمه سفید و صورتی مشاهده کردید، روی احتمال نارسایی کلیوی حساس شوید.
  • وجود لکه‌های سفید بر روی ناخن ممکن است ناشی از کمبود کلسیم یا فشار ضربه بر روی آن باشد.
  • پوسته شدن، تَرَک خوردگی و ایجاد خطوط عرضی بر روی ناخن‌ها معمولاً نشانه کمبود ویتامین A است.
  • وارد آمدن ضربه بر روی ناخن‌ها یا وجود نوعی بیماری، با پیدا شدن رگه‌ها و خطوط سیاه بر روی ناخن خود را نشان می‌دهد.

حال که با نقش ناخن به عنوان عضوی مهم در بازتاب سلامت اندام‌های مختلف بدن و همین‌طور عنصری در مقوله زیبایی شناسی آشنا شدید، توصیه می‌کنیم تا پایان این گفتار دوستان خود در مجله اینترنتی مینینیم را همراهی کنید تا شما را با یکی از مواد زیباساز ناخن یعنی لاک آشنا نماییم.

نگاهی کوتاه به لاک ناخن و دلیل استفاده از آن

لاک ناخن (Nail polish) گونه‌ای ماده شیمیایی است که برای زیبایی و جلب توجه به ناخن‌های دست و پا می‌زنند. گاهی هم به منظور محافظت از ناحن‌های از این ماده پوششی استفاده می‌کنند.

زدن لاک روی ناخن‌ها در بین زنان شایع است و این کار در بین آقایان چندان مرسوم نیست. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مردم مصر و چین در سه هزار سال پیش از میلاد ناخن‌های خود را با مواد طبیعی مانند گیاه حنا، صمغ عربی، سفیده تخم مرغ و موم زنبور عسل رنگ می‌کردند.

خصوصیات یک لاک ناخن مطلوب

ناخن‌ها اگر در حالت ایده‌آل باشند بسیار جذابند که این زیبایی و جذابیت با زدن یک محصول تزئینی و آرایشی به نام لاک به اوج خود می‌رسد.

لاک ناخن از جمله مواد آرایشی است که با تنوع رنگ، مدل و غلظت‌های مختلف، روی میز آرایش هر خانم خوش سلیقه و دوستدار زیبایی یافت می‌شود.

سهولت استفاده، خشک شدن در زمان مناسب، دوام بالا و داشتن زیبایی از جمله خصوصیات یک لاک ناخن مطلوب و مناسب به شمار می‌روند.

لاک خیلی رقیق، روی ناخن پخش می‌شود و پوشش یکنواخت و یکدستی را ایجاد نمی‌کند، غلظت زیاد هم‌ موجب لختگی و بروز لایه‌های برجسته روی ناخن می‌شود. لاکی از نظر غلظت مناسب است که با کشیدن روی ناخن، اثر فرچه روی آن بماند.

از لحاظ مدت زمان خشک شدن، لاک باید به گونه‌ای باشد که بتوان روی لاک قبلی مجدد فرچه لاکی جدید کشید. البته این موضوع در خصوص لاکی صدق می‌کند که باید دو بار متوالی روی ناخن کشیده و استعمال شود.

لاکی مرغوب و مناسب است که بعد از خشک شدن صاف، بدون نقطه و فاقد حباب و خط باشد و بتواند به مدت ۵ تا ۷ روز با حفظ شفافیت و جلوه اصلی روی ناخن بماند.

بررسی مواد پاک کننده لاک

پاک کننده‌ها در واقع حلال‌هایی هستند که لاک به جا مانده بر روی ناخن‌ها را حل می‌کنند و معمولاً مرکب از اَسِتون، اتیل استات یا هر دوی آن‌هاست.

به خاطر داشته باشید لاک و پاک‌کننده‌های آن هر دو اشتعال‌زا هستند و خیلی سریع آتش می‌گیرند، لذا باید مراقب بوده تا در مجاورت شعله یا سیگار روشن مصرف نشوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ریمل حجم دهنده

آیا استفاده از لاک ناخن می‌تواند عوارض داشته باشد؟

لاک‌ها با همه زیبایی، جلوه و جذابیتی که دارند ممکن است برای برخی افراد مخاطره آمیز باشند، پوست و ناخن بعضی افراد در مقابل مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهند لذا این احتمال وجود دارد که بعد از استفاده از لاک دچار حساسیت در اطراف ناخن‌های خود شوند.

بهتر است لاک را از دسترس کودکان دور نگه‌دارید و آن را برای بچه‌های زیر چهار سال استفاده نکنید. جویدن و خوردنِ لاک، کودکان را دچار مسمومیت می‌کند.

برخی از مواد شیمیایی موجود در لاک‌ها مثل تولوئن برای سلامتی مضر است که آثار آن با تنفس حلال‌هایش ظاهر می‌شود.

فتالات از دیگر مواد شیمیایی تشکیل دهنده لاک ناخن است که مقاومت سلول‌ها به انسولین را در پی داشته و ممکن است منجر به دیابت شود. البته بیشتر تولید کنندگان معتبر، این ماده را از محصولات خود حذف کرده‌اند.

دسته‌بندی لاک‌های ناخن

هنگامی که وارد یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شوید در هر رنجِ سنی که باشید، ناخودآگاه توجه‌تان به سوی قفسه‌های انباشته از لاک‌های ناخن جلب می‌شود که با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع خودنمایی کرده و انتخاب را برای شما سخت می‌کنند.

لاک ناخن از آن دسته لوازم آرایشی است که اغلب بانوان از دختر بچه‌ها گرفته تا خانم‌های بزرگسال و حتی سالخورده به آن علاقه نشان می‌دهند.

یکی از رفتارهایی که دختر بچه‌ها از مادرشان تقلید می‌کنند استفاده از لوازم آرایش به ویژه لاک ناخن است که این امر بیانگر اشتیاق خانم‌ها به این محصول زینت دهنده ناخن است.

شما خانم‌های خوش سلیقه می‌توانید زیباترین نقوش را بر روی ناخن‌های خود طراحی کنید و علاوه بر لاک‌های کلاسیک قدیمی، مدل‌های جدید را با طرح‌های متنوع و رنگ‌های رویایی مورد استفاده قرار دهید.

زدن لاک به قدری لذت‌بخش و شادی آفرین است که حتی اگر عادت داشته باشید برای زیباسازی ناخن‌های خود به سالن‌های آرایش بروید، باز هم از خرید تعدادی لاک برای استفاده در منزل و روی میز توالت غافل نخواهید شد.

فراموش نکنید ناخن عضوی حساس و زیباست که نقش مهمی در بازتاب حالات درونی فرد از نظر سلامت دارد، بنابراین لاک انتخابی شما باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد تا به بافت و رنگ ناخن آسیب وارد نکند.

در مجموع لاک‌های ناخن در چهار نوع کلی وارد بازار مصرف می‌شوند که دو مدل آن‌ها زمینه‌ای و روکش هستند و دو گونه دیگر لاک اصلی به شمار می‌روند:

بیس کُت (Base coat) لاکی زمینه‌ای

بیس کت در واقع یک لاک زمینه‌ای و زیرساز برای لاک اصلی است که جهت حفاظت از ناخن‌ها به خاطر استفاده مکرر از انواع لاک‌ها و همین‌طور ممانعت از نفوذ مواد شیمیایی به ناخن‌ها، پیش از زدنِ لاک اصلی به کار می‌رود.

اگر می‌خواهید بافت طبیعی ناخن‌تان صاف باشد توصیه می‌کنیم که از این لایه نازک و بی رنگ (بیس کت) که زود هم خشک می‌شود، استفاده نمایید.

تاپ کُت (Top coat) چیست؟

تاپ کت را به عنوان روکش نهایی روی لاک اصلی می‌زنند تا از بافت ناخن محافظت کند و مانع شکستگی آن گردد.

جلوگیری از خش برداشتن و پوسته شدن لاک، دادنِ شفافیت، جلا و درخشندگی به لاک و نهایتاً ماندگاری طولانی از ویژگی‌های لایه روکش یا همان تاپ کت است. این ماده مثل بیس کت بی رنگ بوده و به سرعت خشک می‌شود.

بررسی لاک‌های کلاسیک به عنوان یک مدل از لاک‌های اصلی

  • منظور از لاک‌های کلاسیک در واقع همین لاک‌های معمولی هستند که شما بانوان در سنین مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنید.
    • این لاک‌ها مراقبت چندانی لازم ندارند و در رنگ‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. صاف بودن انواع آن‌ها اعم از مات و براق ویژگی مشترک‌شان است.
  • بررسی لاک مات: لاک‌های مات یکی از انواع کلاسیک این محصول هستند که با داشتن طرفداران زیاد، قابل استفاده در تمام فصول می‌باشند.
    • کیفیت، برخورداری از رنگ عمیق و زیبا و تنوع رنگ در مقابل دیگر مدل‌ها، لاک مات را به یک کالای آرایشی پرطرفدار و بی‌نظیر تبدیل کرده است.
  • خصوصیات لاک‌های متالیک: درخشندگی و زیبایی چشم نواز از خصایص برجسته لاک متالیک در مقایسه با مدل مات این کالاست که رنگ و بافتی فلزی به ناخن‌ها می‌دهد. لاک‌های متالیک که به کروم هم‌ شهرت دارند، به راحتی خط و خش بر می‌دارند.
  • لاک صدفی یا مرواریدی: لاک صدفی گونه‌ای دیگر از لاک‌های کلاسیک است که با درخشندگی خاص خود، نمایی مروارید گونه به ناخن‌ها می‌بخشد. اگر با لاک‌های مات ترکیب شود جلوه‌ای دو چندان به ناخن‌های کاربر می‌دهد.

نگاهی به لاک‌های جدید به عنوان دسته دوم از لاک‌های اصلی

برخورداری از طرح‌های متنوع و امروزی مشخصه بارز لاک‌های جدید با فرمول خاص است که آن‌ها را از نوع کلاسیک متمایز می‌کند. البته همه محصولات جدید نمی‌توانند مانند لاک‌های کلاسیک صاف و صیقلی باشند.

  • لاک اکلیلی: لاک اکلیلی یکی از محصولات جدید آرایش ناخن‌هاست که به دلیل وجود تکه‌های شیشه‌ای، کریستالی و ذرات اکلیل در آن، نور را منعکس می کند. درخشندگی، زیبایی، براقی و جذاب بودن از خصوصیات لاک اکلیلی است.
    • این لاک دارای تنوع رنگ است و به آسانی کَنده می‌شود، منتها اگر رنگش پوسته شود ظاهری ناخوشایند به خود می‌گیرد. توصیه می‌کنیم از تاپ کت روی لاک اصلی استفاده نمایید.
    • گرچه پاک کردنِ آن به دلیل ذرات اکلیل قدری دشوار است اما زیبایی‌اش این سختی را به حاشیه می‌برد. گاهی در لاک‌های اکلیلی از پولک و تکه‌های زرورق هم استفاده می‌کنند.
  • لاک ژلی: ژلیش ناخن نوع دیگری از لاک‌های جدید است. این محصول که به لاک موقت هم شهرت دارد، اخیراً جای خود را در سالن‌های آرایش باز کرده است.
    • مقاومت بالا در مقابل آسیب و پوسته شدن، ماندگاری کامل تا دو هفته و پاک کردن سخت را باید از خصوصیات بارز لاک ژلی برشمرد.
    • خاطر نشان می‌کنیم که ژلیش ناخن به صورت چند لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین ممکن است مانع رسیدن اکسیژن به سطح ناخن شود.
    • پس اگر مهارت استفاده از آن را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که لاک ژلی نخرید، البته برای بهره‌مندی از این لاک نیاز به دستگاه UV می‌باشد.
  • لاک هولوگرام: نام دیگر این لاک جدید سه بعدی است، لاک هولوگرام گونه‌ای خاص از این محصول آرایشی است که با نمای رنگین کمانی‌اش، جلوه‌ای زیبا به ناخن‌ها می‌بخشد.
    • گرچه درخششی همانند لاک متالیک ندارد ولی باید آن را محصولی مخصوص فصول گرم سال با شفافیت و زیبایی خاص برشمرد.
  • لاک نئونی: لاک نئونی با انواع رنگ‌های گرم و شاد از صورتی و سبز گرفته تا مات، یادآور لاک‌های کلاسیک است. رنگ لاک‌های نئونی به تبعیت از نام‌شان شب‌نماست و در تاریکی و نور کم هم می‌درخشند.
  • محصول آرایشی آینه‌ای: لاک آینه‌ای مشابه لاک‌های متالیک است ولی درخشش آن همانند بازتاب آینه است. درخشندگی و انعکاس نور لاک‌های آینه‌ای طوری است که احساس می‌شود ناخن‌ها با روکشی از آلومینیوم پوشیده شده‌اند.
  • خصوصیات لاک مغناطیسی: لاک مغناطیسی هم یکی دیگر از انواع لاک‌های جدید است که توانسته در سالن‌های آرایش و زیبایی سلیقه‌های مختلف را اقناع نماید.
    • هنگامی که لاک را روی ناخن کشیدید با آهن‌ربای کوچکی که در محصول جاسازی شده، ذرات ریز مغناطیس داخل لاک را حرکت دهید تا به نقش دلخواهتان برسید، یادآوری می‌کنیم که استفاده از لاک مغناطیسی مستلزم کمی مهارت است.
  • لاک تَرَک‌دار: دلیل نام‌گذاری این نوع لاک این است که پس از استفاده و خشک شدن، سطحش مثل زمین ترک بر می‌دارد. تنوع این لاک می‌تواند پاسخگوی همه سلایق باشد. لاک کرَکل سطح براقی ندارد.
    • برای درخشندگی بیشتر می‌توانید روی آن تاپ‌کت بزنید تا هم براق شود و هم زبری‌اش بر طرف گردد. درب این کالای بهداشتی به رنگ سیاه و سفید و طرحی ترک خورده است.
  • لاک مخملی: این لاک با داشتنِ پرزهایی سطح ناخن را شبیه پارچه مخمل می‌کند، لاک مخملی از لاک‌های امروزی است که پاک کردنش هم خیلی ساده نیست.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه پدیکور

نکاتی هم در خصوص چگونگی گزینش و انتخاب لاک ناخن

تناسب رنگ لاک با رنگ پوست و لباس

علی‌القاعده رنگ لاک باید با رنگ پوست، لباس و آرایش متناسب باشد، تنوع رنگ لاک‌ها به قدری زیاد است که شما هر رنگی را اراده کنید، می‌توانید آن را در بازار بیابید.

بر اساس یک قاتون نانوشته لاک روزانه بر حسب رنگ پوست انتخاب می‌شود و برای حضور در آیین‌ها و مهمانی‌های مختلف باید رنگ لاک با رنگ لباس و آرایش هارمونی داشته باشد.

در مجموع افرادی که پوست‌شان روشن است هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ لاک ندارند ولی کسانی که دارای پوستی تیره‌اند بهتر است قید خرید لاک‌هایی با رنگ روشن و جیغ را بزنند.

سِت کردن رنگ لاک با لباس لزوماً به معنای این نیست که حتماً لباس‌تان هم رنگ لاک‌تان باشد، شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های مناسب یا ترکیب تیره و روشن، لاکی را استفاده کنید که با رنگ آرایش و لباست‌تان هماهنگ باشد.

اهمیت عطر و رایحه لاک ناخن

قبل از خرید، شیشه لاک را اگر پلمپ نیست، باز کنید و بوی عطر آن را استنشاق نمایید. رایحه لاک باید طوری باشد که شما و اطرافیان را اذیت نکند. بهتر است عطر لاک منتخب شما شیرین، ملایم و خوشبو باشد.

توجه به پاک شدن آسان محصول آرایشی

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب و خرید لاک، امکان پاک کردن آسان آن از روی ناخن‌هاست. اغلب لاک‌های معمولی با اَسِتون پاک می‌شوند منتها برای پاک کردن برخی از آن‌ها باید زحمت بیشتری را تحمل کرد.

برای مثال لاک کرکل با اتانول پاک می‌شود و برای تمیز کردنِ لاک ژلی باید زحمت رفتن به سالن آرایش را به جان بخرید. البته یک کیت پاک کننده می‌تواند در این زمینه به شما کمک نماید.

بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب لاک، پاک کننده مناسب آن را هم خریداری کنید.

برند برای لاک ناخن چقدر اهمیت دارد؟

خیلی فکر خود را درگیر خرید برند خاصی از لاک‌های ناخن نکنید چرا که لاک روی ناخن از دور نمایان است و کسی هم در صدد آن نیست و لزومی هم ندارد که دیگران بخواهند برند، کیفیت و قیمت لاک ناخن شما را تشخیص دهند.

از طرفی یک شرکت نمی‌تواند تمام مدل‌ها و رنگ‌های مورد نیاز افراد جامعه را تولید کند، بنابراین استفاده از برندهای مختلف امری اجتناب ناپذیر است.

آنچه باید برای شما مصرف کننده محترم مهم باشد رنگ، مرغوبیت و بهداشتی بودن این کالای آرایشی و بهداشتی است.

در نظر داشتنِ میزان بودجه

توصیه می‌کنیم هنگام خرید لاک ناخن به تناسب رنگ و زیبایی آن توجه کنید و خیلی در قید به روز بودن این محصول آرایشی نباشید.

تبعیت از مُد و خرید مدل‌های جدید شما را وادار می‌کند که هر از چند گاهی وارد بازار شوید و به دنبال خرید طرح‌ها و مدل‌های جدید باشید.

این به معنای صرف زمان و هزینه بیشتر است، پس سعی کنید انتخاب و خریدتان بر اساس بودجه و با یک برنامه منطقی صورت بپذیرد تا مجبور نباشید با هر بار حضور در فروشگا‌ه‌های لوازم آرایش بیشتر از نیازتان خرید کنید و متحمل هزینه زیادی بشوید.

بهتر است لاک‌های مورد نیاز و علاقه خود را از فروش‌های مناسبتی و با تخفیف ایام خاص خریداری کنید.

اگر قرار است چند مدل و رنگ لاک ناخن انتخاب کنید، بهتر است خرید خود را از یک فروشگاه یا مرکز فروش ایتنرنتی انجام دهید تا از تخفیف بهره‌مند بشوید.

لاک ناخن را از کجا بخریم؟

توصیه دوستان خود در مجله اینترنتی مینینیم را بپذیرید و نه تنها لاک ناخن بلکه تمام لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و مراکز فروش شناخته شده اینترنتی خریداری نمایید.

دست فروش‌ها و فروشندگان دوره‌گرد و غیر معتبر به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و امکان فروش کالای تقلبی به جای اصلی توسط آنان دور از ذهن نیست. بهتر است برای خرید لاک دختربچه‌ها حساسیت بیشتری به خرج بدهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سوهان برقی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب لاک ناخن مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ لاک ناخن خوشرنگ، زیبا و با کیفیت مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این محصولات امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


لاک ناخن مای شماره ۹۰۰

لاک ناخن مای شماره 900

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    اکلیلی کروم
  • شماره رنگ
    ۹۰۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره c۱۱۳

لاک ناخن داتمه شماره c۱۱۳

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش مایل به آبی
  • شماره رنگ
    c۱۱۳
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • جلوه رنگ
    اکلیلی/طرح‌دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    شفافیت بسیار بالاماندگاری بالامقاومت در برابر ضربه و آبغلظت بالاپوشش دهی بسیار قوی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره m۲۵

لاک ناخن داتمه شماره m۲۵

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نارنجی کرم
  • شماره رنگ
    m۲۵
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    شفافیت بسیار بالاماندگاری بالامقاومت در برابر ضربه و آبغلظت بالاپوشش دهی بسیار قوی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه کد A بسته ۲۴ عددی

لاک ناخن داتمه کد A بسته 24 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    اکلیلی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جلوه رنگ
    اکلیلی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ژل ناخن الونسو شماره ۲۴

لاک ژل ناخن الونسو شماره 24

مشخصات

  • حجم
    ۱۶ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نقره ای
  • شماره رنگ
    ۲۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن لیزانو شماره ۱۰۲

لاک ناخن لیزانو شماره ۱۰۲

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    یاسی
  • شماره رنگ
    ۱۰۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – خشک شدن سریع لاک روی ناخن – پوشش بسیار عالی و کم نظیر- ماندگاری طولانی مدت- بدون هیچگونه حساسیت- تنوع رنگبندی بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن لیزانو شماره ۱۹

لاک ناخن لیزانو شماره ۱۹

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    ابی
  • شماره رنگ
    ۱۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – خشک شدن سریع لاک روی ناخن – پوشش بسیار عالی و کم نظیر- ماندگاری طولانی مدت- بدون هیچگونه حساسیت- تنوع رنگبندی بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن لیزانو شماره ۶۱

لاک ناخن لیزانو شماره ۶۱

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    مشکی
  • شماره رنگ
    ۶۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – خشک شدن سریع لاک روی ناخن – پوشش بسیار عالی و کم نظیر- ماندگاری طولانی مدت- بدون هیچگونه حساسیت- تنوع رنگبندی بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن این لی شماره ۰۷۴

لاک ناخن این لی شماره 074

مشخصات

  • حجم
    ۱۲ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    آبی روشن
  • شماره رنگ
    ۰۷۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۳۰۳۷۴۰۰۰۱۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – دارای رنگدانههای کاملا طبیعی- خشک شدن سریع لاک روی ناخن- پوشش دهی بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن لیزانو شماره ۴

لاک ناخن لیزانو شماره ۴

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    ابی
  • شماره رنگ
    ۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – خشک شدن سریع لاک روی ناخن – پوشش بسیار عالی و کم نظیر- ماندگاری طولانی مدت- بدون هیچگونه حساسیت- تنوع رنگبندی بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره ۱۰۱

لاک ناخن داتمه شماره 101

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نقره ای
  • شماره رنگ
    ۱۰۱
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن لیزانو شماره ۵۷

لاک ناخن لیزانو شماره ۵۷

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۵۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – خشک شدن سریع لاک روی ناخن – پوشش بسیار عالی و کم نظیر- ماندگاری طولانی مدت- بدون هیچگونه حساسیت- تنوع رنگبندی بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره M033

لاک ناخن داتمه شماره M033

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سدری
  • شماره رنگ
    M033
  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن مای مدل Jasmin شماره ۸۲۰

لاک ناخن مای مدل Jasmin شماره 820

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کرم
  • شماره رنگ
    ۸۲۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۰۹۲۸۵۸۶۳۲۳۷۱۲۲۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    بسیار درخشنده و براق – قابلیت خشک شدن سریع – ماندگاری خوب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن استایکس شماره S28

لاک ناخن استایکس شماره S28

مشخصات

  • حجم
    ۱۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    زرشکی
  • شماره رنگ
    S28
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۵۱۰۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – پوشش دهی بسیار مناسب- تقویت کننده ناخن- ماندگاری مناسب- دارای قابلیت خشک شدن سریع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ژل ناخن الونسو شماره ۰۶

لاک ژل ناخن الونسو شماره 06

مشخصات

  • حجم
    ۱۶ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی
  • شماره رنگ
    ۰۶
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره c۱۱۵

لاک ناخن داتمه شماره c۱۱۵

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    آبی کبریتی
  • شماره رنگ
    c۱۱۵
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • جلوه رنگ
    اکلیلی/طرح‌دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    شفافیت بسیار بالاماندگاری بالامقاومت در برابر ضربه و آبغلظت بالاپوشش دهی بسیار قوی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن لیزانو شماره ۶۰

لاک ناخن لیزانو شماره 60

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کرم یاسی
  • شماره رنگ
    ۶۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن استایکس شماره S122

لاک ناخن استایکس شماره S122

مشخصات

  • حجم
    ۱۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    آبی
  • شماره رنگ
    ۱۲۲
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۴/۱۵۱۰۳
  • جلوه رنگ
    ترکیبی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره ۱۳۸

لاک ناخن داتمه شماره 138

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ایی روشن
  • شماره رنگ
    ۱۳۸
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • جلوه رنگ
    اکلیلی/طرح‌دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    شفافیت بسیار بالاماندگاری بالامقاومت در برابر ضربه و آبغلظت بالاپوشش دهی بسیار قوی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ژل ناخن مزیک شماره ۳۱

لاک ژل ناخن مزیک شماره 31

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    زرشکی
  • شماره رنگ
    ۳۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • جلوه رنگ
    براق
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ناخن داتمه شماره ۲

لاک ناخن داتمه شماره 2

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سفید
  • شماره رنگ
    ۲
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • جلوه رنگ
    براق
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لاک ژل ناخن الونسو شماره ۰۷

لاک ژل ناخن الونسو شماره 07

مشخصات

  • حجم
    ۱۶ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش
  • شماره رنگ
    ۰۷
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳/۱۱۸۲۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید این لاک ناخن آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک لاک ناخن مناسب، ارزان و خوشرنگ را خریداری کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید مداد لب

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا