لوازم آرایشی

کرم موبر: معرفی بهترین کرم های موبر با خرید اینترنتی

هنگام خرید کرم موبر این نکات را رعایت کنید

موی صورت برای آقایان نه تنها بد نیست بلکه در مواقعی هم به عنوان یک فاکتور برای جذابیت چهره تلقی می‌گردد ولی این مسئله در مورد خانم‌ها کاملاً متفاوت است.

وجود موهای زاید در چانه، پشت لب و دیگر نواحی بدن برای افراد به ویژه زنان که به ظاهر و صورت خود بسیار اهمیت می‌دهند، آزار دهنده و در پاره‌ای موارد هم مایه خجالت و شرم است.

خوشبختانه امروزه شیوه‌های مختلفی برای مبارزه و از بین بردن موهای زاید وجود دارد که اشخاص می‌توانند با بهره‌گیری از آن‌ها صورت و پوست بدن خود را صاف و صیقلی نمایند.

منتها بهتر است قبل از هر کاری علت رویش موها را مورد بررسی قرار دهید، اگر موضوع مربوط به مشکل هورمونی است در صدد رفع آن برآیید.

در غیر این صورت پس از مشورت با پزشک متخصص و با یکی از روش‌های لیزر، الکترولیز، اپیلاسیون، اصلاح با تیغ، کَندن، شیو و نهایتاً استفاده از کرم موبر اقدام به از بین بردن موهای زاید خود نمایید.

مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد که در این گفتار به بررسی کرم موبر به عنوان یکی از شیوه‌های حذف موهای زاید صورت و بدن بپردازد، انتظار داریم تا انتها با ما همراه باشید.

با کرم موبر بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که گفته شد برای برداشتن و رفع موهای زاید صورت و بدن روش‌های مختلفی وجود دارد، یکی از آن‌ها که موضوع بحث ما نیز هست، استفاده از کرم موبر می‌باشد.

کرم موبر (Hair remover cream) محصولی ساده و ارزان است که با استقبال زیادی از سوی خانم‌ها مواجه شده است، فرد می‌تواند با روشی آسان و کم‌هزینه و بدون درد آن را برای رفع موهای زاید به کار ببرد.

نکته:

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از استفاده از هر نوع کرم موبر حتماً آن را تست نمایید تا از عدم حساسیتش بر روی پوست خود مطمئن شوید.

بررسی عملکرد محصول

کرم‌های موبر از ترکیبات فعال قلیایی با PH بالا برخوردارند که بر روی ساختار پروتئینی مو اثر گذاشته و بافت آن‌ها را از هم جدا می‌کنند تا موها از سطح بدن جدا شوند.

عملکرد کرم به گونه‌ای است که سطح موها را بیشتر از تیغ اصلاح می‌کند، بنابراین موها نه تنها دیرتر رشد می‌کنند بلکه نوک تیز و اذیت کننده‌ای هم ندارند.

محاسن استفاده از کرم‌های موبر

کرم‌های موبر بسیار راحت، آسان، سریع و بدون دردسر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دسته از محصولات پاک کننده و بهداشتی هیچ‌گونه درد، التهاب و سوزش بر روی پوست ایجاد نمی‌کنند.

شما می‌توانید با خیالی راحت و خاطری جمع موبر را به خدمت بگیرید و اقدام به اصلاح قسمت‌های مختلف بدن خود نمایید.

هنگامی که کرم موبر را به کار می‌برید، سرعت رشد موها نسبت به زمانی که آن‌ها را با تیغ می‌زنید، بسیار کم‌تر خواهد بود.

استفاده از کرم موبر به صورت مستمر نه تنها در بازه زمانی کوتاهی موها را از بین می‌برد بلکه ریشه آن‌ها را به مرور زمان ضعیف و نازک می‌کند و این به معنای کاهش آنهاست.

بهتر است بدانید که:

کرم موبر را بر روی صورت یا دیگر قسمت‌های بدن که دارای زخم و خراشیدگی هستند، مورد استفاده قرار ندهید.

به کار بردنِ روزانه کرم‌های موبر باعث تیره شدنِ پوست می‌شود و احتمال سوختگی ناشی از ترکیبات شیمیایی موجود در آن‌ها، دور از انتظار نیست.

اگر دارای پوستی حساس هستید بهتر است به جای کرم‌های موبر معمولی از محصولاتی کمک بگیرید که برای پوست‌های حساس تهیه و تولید شده‌اند.

از موبرها برای قسمت‌های حساس صورت مثل دور چشم استفاده نکنید.

به خاطر داشته باشید که ترکیبات شیمیایی این دسته از محصولات موجب ایجاد بوی بد و نامطبوع در آن‌ها می‌شود.

هر کرم موبر مختص جای خاصی از بدن است

کرم موبر صورت: این گروه از موبرها دارای فرمولاسیون و ترکیبات خاصی هستند که به پوست صورت آسیب نمی‌رسانند. همان‌طور که اشاره شد نباید از کرم‌های موبر در اطراف چشم که حساس و آسیب پذیر است، استفاده کنید.

یادتان باشد که ترکیبات قلیایی کرم‌های موبر باعث بدتر شدنِ زخم‌ها، خراشیدگی‌ها و جوش‌های صورت می‌شود.

کرم مخصوص از بین بردن موی بدن: فراموش نکنید که موهای بدن ضخیم‌تر از موهای صورت هستند که ضرورت دارد از موبرهای با فرمولاسیون قوی‌تر استفاده کرد چرا که پوست قسمت‌های دیگر بدن به اندازه پوست صورت حساس نیست.

کرم موبر نواحی حساس بدن: به منظور از میان برداشتنِ موهای زاید بخش‌های حساس بدن مثل ناحیه تناسلی باید یک کرم مختص این ناحیه را به کار برد.

محصولی که ویژه پوست‌های خشک است: حتماً می‌دانید که پوست‌های خشک بیشتر در معرض آسیب و مشکلات پوستی قرار می‌گیرند چون فاقد چربی و هیدراته هستند و به مواد شیمیایی موجود در کرم‌های موبر سریع‌تر واکنش نشان می‌دهند.

بنابراین توصیه می‌کنیم که صاحبان پوست‌های خشک از کرم‌های مخصوص پوست خشک برای رفع موهای زاید کمک بگیرند.

پوست نرمال، کرم موبر خاصی دارد: پوست‌های نرمال و معمولی به مواد شیمیایی موجود در انواع کرم‌های موبر واکنش نشان نمی‌دهند. این نوع کرم‌های موبر در مقایسه با نوع مخصوص پوست‌های خشک و حساس از فرمولاسیون قوی‌تری بهره می‌برند.

کرم موبر پوست‌های حساس: به یاد داشته باشید که نمی‌توان از هر مدل کرمی برای پوست‌های حساس استفاده کرد زیرا پوست حساس نسبت به ساده‌ترین ماده شیمیای واکنش نشان داده و آسیب می‌بیند.

کرم مخصوص پوست‌های حساس مرکب از مواد گیاهی است که پیشنهاد می‌شود افراد دارای پوست حساس برای از بین بردنِ موهای زاید خود از آن استفاده نمایند.

در خلال بحث گفتیم که یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های زایل کردن موهای زاید صورت و بدن استفاده از کرم‌های موبر می‌باشد که اگر درست انتخاب شوند، باعث از بین رفتن موهای صورت و بدن از ریشه شده و برخلاف تیغ که سبب زبری پوست می‌شود، هیچ اثر منفی از خود بر جای نمی‌گذارد.

پروسه مصرف این نوع از کرم‌ها

در گام نخست حواستان باشد که پوست ناحیه مورد نظرتان چه بر روی صورت باشد و چه بدنتان باید کاملاً تمیز و همین‌طور خشک باشد.

فراموش نکنید که وجود چربی بر روی پوست می‌تواند سبب کاهش اثر کرم گردد. سپس باید مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست خود با توجه به تراکم مویی آن، ریخته و خوب بمالید تا تمامی قسمت‌ها را در برگیرد.

با توجه به فرمولاسیون هر یک از کرم‌های موجود در بازار باید اندکی فرصت دهید تا ساختار شیمیایی کرم بر روی موهای زائد اثر گذارد و سپس با استفاده از کاردک داخل محصول، اقدام به برداشتن آن کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید عطر جیبی زنانه

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید کرم موبر

اول از هر چیزی به نوع پوست خود توجه کنید

نخستین نکته در خصوص خرید کرم موبر توجه به سازگاری آن با نوع پوست شما بانوان و آقایان عزیز می‌باشد.

برای این کار باید بدانید که پوست شما از چه نوعی است؟! برای این منظور بهتر است حتماً به یک پزشک متخصص پوست مراجعه فرمایید.

کرم‌های موبر برای انواع پوست‌های: خشک، معمولی و هم‌چنین چرب در بازار موجود می‌باشند، بدیهی است مدل مناسب تنها می‌تواند بدون هیچ گونه عارضه‌ای باعث از بین رفتن موهای زائد صورت و بدن شما به بهترین نحو ممکن گردد.

متناسب با ناحیه مورد نظرتان کرم را تهیه فرمایید

نکته مهم دوم که در انتخاب کرم موبر بسیار حائز اهمیت می‌باشد، این است که شما عزیزان باید بدانید قرار است از کرم خود جهت از بین بردن موهای کدام قسمت از صورت و یا بدن‌تان استفاده نمایید.

برای از بین بردن موهای صورت بایستی از کرم‌های مخصوص و برای موهای زائد بدن و ناحیه شرمگاه نیز از کرم های خاصی استفاده نمود. بهتر است حتماً به این موضوع گوشه چشمی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماسک مو

تاریخ تولید و انقضای کرم موبر را کنترل کنید

از دیگر فاکتورهای مهمی که در انتخاب و خرید یک کرم موبر باید به آن توجه کنید، تاریخ تولید و همین‌طور انقضای محصول است؛ در این خصوص توصیه می‌کنیم حتماً هم به تاریخ درج شده بر روی جعبه کرم و هم بر روی خود محصول توجه نمایید.

ضمن این‌که لازم است برای حفظ سلامت پوست خود همواره از محصولات بهداشتی و آرایشی با برندهای مطرح استفاده کنید و خریدتان را از فروشگاه‌های قابل اعتماد و مراکز عرضه معتبر اینترنتی انجام دهید.

توصیه می‌کنیم توجه به مجوز سازمان غذا و داروی کشورمان بر روی محصول انتخابی تان را فرانوش نکنید.

به عدم آلرژی زا بودن کرم و عصاره داشتن آن بها دهید

خیلی مهم است که کرم موبر انتخابی شما باعث ایجاد حساسیت و آلرژی‌هایی همچون قرمزی، سوزش و ایجاد تورم بر روی پوست‌تان نگردد.

برای این منظور بهتر است همواره از کرم‌های امتحان پس داده موجود در بازار که متناسب با نوع پوست (معمولی، چرب و یا خشک) هستند، استفاده نمایید.

هم‌چنین فراموش نکنید که وجود عصاره نیز می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌هایی هنگام استعمال کرم بر روی پوست صورت و بدن شما گردد؛ پس با آگاهی در این خصوص عمل نمایید.

با عوامل موثر بر روی قیمت کرم موبر آشنایی پیدا نمایید

قیمت کرم موبر با در نظر داشتن تمامی موارد فوق به انضمام حجم کرم و این‌که شما به عنوان یک مرد و یا یک زن می‌خواهید از آن برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت خود استفاده کنید، تعیین می‌شود.

با این حال اما فراموش نکنید که برند و نام کمپانی تولید کننده کرم به اضافه شکل و شمایل آن نیز بر روی قیمت نهایی محصول بسیار تاثیر گذار است.

باز هم تاکید می‌کنیم کرم های بهداشتی و آرایشی خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و حتما به تاییدیه بهداشتی آن‌ها نیز توجه لازم را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پتو برقی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب کرم موبر مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ کرم موبر پرقدرت، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این کرم ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


کرم موبر صورت و بدن سینره حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن سینره حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    جهت اطمینان بیشتر توصیه می شود قبل از مصرف تست گردد. مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از ناحیه مورد نظر قرارداده و پس از ۵ دقیقه پاک کنید اگر تا ۲۴ ساعت التهاب یا حساسیتی دیده نشد، با اطمینان می توانید به شرح زیر مصرف کنید.کرم را بر روی پوست قرار داده به صورتی که کاملا روی موها را بپوشاند. کرم را بر روی پوست مالش ندهید. پس از ۵-۳ دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید وسپس با آب سرد بشویید. همچنین می توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم دار برای برداشتن کرم استفاده نمود. پس از استفاده، از شستشو با صابون خودداری نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – حاوی عصاره پاپایا جهت تضعیف موهای زائد- دارای روغن گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا جهت پیشگیری از التهاب- ایجاد نرمی و لطافت در پوست پس از موزدایی- استفاده آسان
  • زمان تاثیر گذاری
    ۳ تا ۵
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۳۷۴۰۰۱۳۷
  • نوع عصاره
    پاپایا، گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر بدن سی گل حجم ۱۲۵ میلی لیتر

کرم موبر بدن سی گل حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    – با کاردک همراه محصول، کرم موبر بدن سی گل را روی قسمت های مورد نظر پخش کرده و پس از سپری شدن زمان لازم، کرم را از روی پوست برداشته و با آب فراوان پوست را شستشو دهید. کرم موبر بدن سی گل را روی زخم های باز و پوست ملتهب استفاده ننمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – دارای تیوگلیکولات و آلانتوئین- حاوی عصاره اسطوخودوس، عصاره گل همیشه بهار – حاوی بیزابولول (بابونه)- مناسب انواع پوست
  • زمان تاثیر گذاری
    ۵
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۱۵۶۰۰۰۷۰
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس و گل همیشه بهار
  • اقلام همراه
    دارای ژل التیام بخش گیاهی پس از اصلاح
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت سی گل حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت سی گل حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    – با کاردک همراه محصول، کرم موبر بدن آلوئه ورا سی گل را روی قسمت های مورد نظر پخش کرده و پس از سپری شدن زمان لازم، کرم را از روی پوست برداشته و با آب فراوان پوست را شستشو دهید. کرم موبر بدن آلوئه ورا سی گل را روی زخم های باز و پوست ملتهب استفاده ننمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – دارای مشتقات اسید تیوگلیکولات- حاوی عصاره آلوئه‌ورا، عصاره لیمو، عصاره سنتلا، عصاره پاپایا- حاوی روغن کالاندولا
  • زمان تاثیر گذاری
    ۱۰
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۱۵۶۰۰۰۷۱
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست حساس حجم ۳۳۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست حساس حجم 330 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    اکیداً توصیه می‌گردد، افرادی که برای اولین بار از موبر استفاده می‌کنند، تست حساسیت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح پوست داخل بازو انجام داده و پس از ۱۰ دقیقه موضع را با آب تمیز بشویند. در صورت عدم بروز حساسیت، سطح پوست را به آرامی و به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از فرآورده بپوشانید. از ماساژ موبر بر روی سطح پوست خودداری فرمایید. پس از ۵ دقیقه به کمک کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید، اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح پوست را به کمک کاردک با ملایمت پاک نمایید. در غیر این صورت، کرم را حداکثر ۱۰ دقیقه بر روی سطح پوست نگاه دارید. پس از مصرف، محل موردنظر و دست‌هایتان را با آب ولرم شستشو دهید و پوست را به آرامی خشک کنید.
  • سایر مشخصات
    موزدائی سریع و راحت – رفع موهای ناخواسته، ضخیم، مقاوم و کوتاه – بدون ایجاد خارش و التهابات پوستی – طولانی نمودن زمان رشد مجدد مو – حفظ رطوبت طبیعی پوست – مناسب پوست های حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۳۳۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر بدن هیدرودرم حجم ۷۵ میلی لیتر

کرم موبر بدن هیدرودرم حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    – کرم موبر بدن هیدرودرم را روی قسمت های مورد نظر پخش کرده و پس از سپری شدن زمان لازم، کرم را از روی پوست برداشته و با آب فراوان پوست را شستشو دهید. کرم موبر بدن هیدرودرم را روی زخم های باز و پوست ملتهب استفاده ننمایید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – جهت از بین بردن سریع و آسان موهای زائد بدن- حاوی تیوگلیکولات کلسیم برای رفع موهای ناخواسته بدن
  • زمان تاثیر گذاری
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۰۶۱۴
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر سی گل مدل Body Beauty حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر سی گل مدل Body Beauty حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    – با کاردک همراه محصول، کرم موبر بدن آلوئه ورا سی گل را روی قسمت های مورد نظر پخش کرده و پس از سپری شدن زمان لازم، کرم را از روی پوست برداشته و با آب فراوان پوست را شستشو دهید. کرم موبر بدن آلوئه ورا سی گل را روی زخم های باز و پوست ملتهب استفاده ننمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    مناسب برای انواع پوستدارای خواص ضد التهاب به دلیل وجود آلوئه‌وراترمیم و نرم کننده پوستاز بین بردن سریع مو
  • زمان تاثیر گذاری
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۱۵۶۰۰۰۶۹
  • نوع عصاره
    آلوئه‌ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر بدن رینبو مدل Aloevra حجم ۱۰۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

کرم موبر بدن رینبو مدل Aloevra حجم 100 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۴۱۵۵
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا ، رزا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت هیدرودرم وزن ۴۰ گرم

کرم موبر صورت هیدرودرم وزن 40 گرم

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    – کرم موبر بدن هیدرودرم را روی قسمت های مورد نظر پخش کرده و پس از سپری شدن زمان لازم، کرم را از روی پوست برداشته و با آب فراوان پوست را شستشو دهید. کرم موبر بدن هیدرودرم را روی زخم های باز و پوست ملتهب استفاده ننمایید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – جهت از بین بردن سریع و آسان موهای زائد صورت- حاوی بیزابولول با اثرات ضدالتهابی و ترمیم‌کنندگی
  • زمان تاثیر گذاری
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۲۵۸
  • نوع عصاره
    آلوئه‌ورا
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت و بدن سینره حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن سینره حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    جهت اطمینان بیشتر توصیه می‌شود قبل از مصرف تست شود. مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از ناحیه موردنظر قرارداده و پس از ۵ دقیقه پاک کنید. اگر تا ۲۴ ساعت التهاب یا حساسیتی دیده نشد، با اطمینان می‌توانید به شرح زیر مصرف کنید:کرم را روی پوست قرار داده به صورتی که کاملا روی موها را بپوشاند. کرم را روی پوست مالش ندهید. پس از ۵-۳ دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک کنید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید و سپس با آب سرد بشویید. هم‌چنین می‌توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم‌دار برای برداشتن کرم استفاده کرد. پس از استفاده، از شست‌وشو با صابون خودداری کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    موزدایی کامل در ۵ دقیقه حاوی عصاره پاپایا جهت تضعیف موهای زاید – دارای روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا جهت پیشگیری از التهاب ایجاد نرمی و لطافت در پوست پس از موزدایی – استفاده آسان
  • زمان تاثیر گذاری
    ۳ تا ۵
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۳۷۴۰۰۱۳۷
  • نوع عصاره
    پاپایا، گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست حساس حجم ۳۳۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست حساس حجم 330 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    توصیه می‌گردد، افرادی که برای اولین بار از موبر استفاده می‌کنند، تست حساسیت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح پوست داخل بازو انجام داده و پس از ۱۰ دقیقه موضع را با آب تمیز بشویند. در صورت عدم بروز حساسیت، سطح پوست مورد نظر را به آرامی و به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از فرآورده بپوشانید. از ماساژ موبر بر روی سطح پوست خودداری فرمایید. پس از ۵ دقیقه به کمک کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید، اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح پوست را به کمک کاردک با ملایمت پاک نمایید. در غیر این صورت، کرم را حداکثر ۱۰ دقیقه بر روی سطح پوست نگاه دارید. پس از مصرف، محل و دست‌هایتان را با آب ولرم شستشو دهید و پوستتان را به آرامی خشک کنید.
  • سایر مشخصات
    موزدائی سریع و راحت – رفع موهای مقاوم و کوتاه ناخواسته و زائد – بدون ایجاد خارش و التهابات پوستی – طولانی نمودن زمان رشد مجدد مو – رطوبت‌رسانی ۲۴ ساعته با افزایش نرمی، لطافت و شادابی پوست – سازگار با پوست های حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۳۳۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست معمولی حجم ۳۳۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست معمولی حجم 330 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    اکیداً توصیه می‌گردد، افرادی که برای اولین بار از موبر استفاده می‌کنند، تست حساسیت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح پوست داخل بازو انجام داده و پس از ۱۰ دقیقه موضع را با آب تمیز بشویند. در صورت عدم بروز حساسیت، سطح پوست را به آرامی و به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از فرآورده بپوشانید. از ماساژ موبر بر روی سطح پوست خودداری فرمایید. پس از ۵ دقیقه به کمک کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید، اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح پوست را به کمک کاردک با ملایمت پاک نمایید. در غیر این صورت، کرم را حداکثر ۱۰ دقیقه بر روی سطح پوست نگاه دارید. پس از مصرف، محل موردنظر و دست‌هایتان را با آب ولرم شستشو دهید و پوست را به آرامی خشک کنید.
  • سایر مشخصات
    موزدائی سریع و راحت – رفع موهای ناخواسته، ضخیم، مقاوم و کوتاه – بدون ایجاد خارش و التهابات پوستی – طولانی نمودن زمان رشد مجدد مو – حفظ رطوبت طبیعی پوست – سازگار با انواع پوست بجز پوست حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۳۳۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر بدن رینبو مدل DEPILATORY CREAM حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر بدن رینبو مدل DEPILATORY CREAM حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • زمان تاثیر گذاری
    ۲۰
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت رینبو مدل DEPILATORY حجم ۶۵ میلی لیتر

کرم موبر صورت رینبو مدل DEPILATORY حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • زمان تاثیر گذاری
    ۲۰
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۶۵ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست معمولی حجم ۳۳۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست معمولی حجم 330 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    توصیه می‌گردد، افرادی که برای اولین بار از موبر استفاده می‌کنند، تست حساسیت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح پوست داخل بازو انجام داده و پس از ۱۰ دقیقه موضع را با آب تمیز بشویند. در صورت عدم بروز حساسیت، سطح پوست مورد نظر را به آرامی و به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از فرآورده بپوشانید. از ماساژ موبر بر روی سطح پوست خودداری فرمایید. پس از ۵ دقیقه به کمک کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید، اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح پوست را به کمک کاردک با ملایمت پاک نمایید. در غیر این صورت، کرم را حداکثر ۱۰ دقیقه بر روی سطح پوست نگاه دارید. پس از مصرف، محل و دست‌هایتان را با آب ولرم شستشو دهید و پوستتان را به آرامی خشک کنید.
  • سایر مشخصات
    موزدائی سریع و راحت – رفع موهای مقاوم و کوتاه ناخواسته و زائد – بدون ایجاد خارش و التهابات پوستی – طولانی نمودن زمان رشد مجدد مو – رطوبت‌رسانی ۲۴ ساعته با افزایش نرمی، لطافت و شادابی پوست – سازگار با انواع پوست بجز پوست حساس
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۳۳۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر مدل زیپروکس مدل بابونه حجم ۵۰ میلی لیتر بسته ۶ عددی

کرم موبر مدل زیپروکس مدل بابونه حجم 50 میلی لیتر بسته 6 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روی پوست خشک بدن به همراه کاردک موجود در جعبه یک لایه ی یکنواخت و پوششی روی پوست بمالید و باتوجه به نازکی و ضخامت تارمو ، ۴ الی ۷ دقیقه بعد با استفاده از کاردک پوشش کرم برداشته شود و پوست شستشو گردد.پس از استفاده از موبر روی پوست از شستشو توسط صابون و آب گرم خوددداری شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه است که باعث ایجاد نرمی ، لطافت پوست می شود و هم چنین پوست را در نقاط تیره مثل کشاله ی ران و زیر بغل روشن و شفاف می کند
  • زمان تاثیر گذاری
    ۴ الی ۷ دقیقه
  • شماره مجوز
    ۱۱۵۷۵/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا و بابونه
  • اقلام همراه
    کاردک مخصوص
  • مشخصات ویژه
    ضد التهاب
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر ویت مدل dokucu حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر ویت مدل dokucu حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    بر روی پوست کاملا خشک مالیده و پس از ۶ دقیقه که البته بستگی به ضخامت مو دارد . قسمتی را برای امتحان با کاردک موجود در داخل بسته بندی پاک نمایید و در صورت کند شدن موها ، با آب ولرم آبکشی و شستشو نمایید .
  • سایر مشخصات
    مرطوب کنندگی ۲۴ ساعته پوست
  • نوع عصاره
    حاوی عصاره طبیعی گل لوتوس
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر آردن بیوتی مدل چای سبز حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر آردن بیوتی مدل چای سبز حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    – کرم از بین برنده موهای زائد- حاوی عصاره‌های گیاهی- دارای آلوورا- حداقل و حداکثر زمان اثرگذاری ۵ دقیقه- حفظ رطوبت پوست
  • زمان تاثیر گذاری
    ۵
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۳۷۸
  • نوع عصاره
    بادام شیرین و چای سبز
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • اقلام همراه آرایشی
    کاردک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر رینبو مدل Depilatory Cream  حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم موبر رینبو مدل Depilatory Cream  حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    در ابتدا پوست خود را مرطوب کنید.کرم را توسط انگشتان یا کاردک مخصوص بر روی پوست صورت و بدن قرار دهید؛ به صورتی که کاملاً روی موها را بپوشاند و لایه ضخیمی را به وجود آورد. توجه نمایید کرم را بر روی پوست مالش ندهید. بعد از ۵ دقیقه محل کوچکی از سطح پوست را پاک کنید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را توسط کاردک مخصوص درخلاف جهت رویش موها از روی پوست بردارید و سپس پوست را با آب سرد بشویید.چنانچه پس از ۵ دقیقه موها به راحتی زدوده نشدند، می توانید چند دقیقه دیگر نیز کرم را روی پوست باقی بگذارید. جهت برداشتن موها می توان از یک پارچه نرم و لطیف و یا پنبه نم دار استفاده نمود.در مناطقی از بدن که دارای موهای ضخیم و خشن هستند، جهت تسریع در روند موزدایی می توانید ابتدا چند دقیقه بدن را با آب ولرم شستشو نموده و پس از خشک کردن مناطق مورد نظر، کرم را بر روی آن نواحی مصرف نمایید.پس از انجام موزدایی، جهت پیشگیری از ایجاد جوش و رفع التهابات احتمالی و برای ایجاد نرمی و شفافیت پوست، می توانید از لوسیون بعد از موزدایی استفاده نمایید.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۴۱۵۵
  • نوع عصاره
    گیاه آلوئه ورا
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • حجم
    ۱۰۰ میلی لیتر میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کرم موبر  هیدرودرم مدل N1 حجم ۳۳۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

کرم موبر  هیدرودرم مدل N1 حجم 330 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    اکیداً توصیه می‌گردد، افرادی که برای اولین بار از موبر استفاده می‌کنند، تست حساسیت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح پوست داخل بازو انجام داده و پس از ۱۰ دقیقه موضع را با آب تمیز بشویند. در صورت عدم بروز حساسیت، سطح پوست را به آرامی و به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از فرآورده بپوشانید. از ماساژ موبر بر روی سطح پوست خودداری فرمایید. پس از ۵ دقیقه به کمک کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید، اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح پوست را به کمک کاردک با ملایمت پاک نمایید. در غیر این صورت، کرم را حداکثر ۱۰ دقیقه بر روی سطح پوست نگاه دارید. پس از مصرف، محل موردنظر و دست‌هایتان را با آب ولرم شستشو دهید و پوست را به آرامی خشک کنید.
  • جنس محفظه
    پمپی
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • حجم
    ۳۳۰ میلی‌لیتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید کرم موبر آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و به قدرت موبری بالا خریداری کرده و همیشه از کیفیت و عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید اپیلاتور

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا