ابزار غیر برقیلوازم غیر برقی

گاوصندوق: معرفی بهترین گاوصندوق‌های ایمن با خرید اینترنتی

هنگام خرید گاوصندوق این نکات را رعایت کنید

یک ضرب‌المثل معروف وجود دارد که می‌گوید از اموال خودت به درستی مراقبت کن و به دیگران به ویژه همسایه‌ات شک نکن!

منظور از این مثل این است که برای حفظ و نگه‌داری هرچه بهتر و بیشتر از اسناد و یا اشیای گرانبهای خود به دنبال بهترین راه‌ها باشید تا اموالتان از هرگونه آسیب و مهم‌تر از همه دستبرد در امان باشد.

در این میان چیزی که می‌تواند کمک شایانی به شما نمایید و کارایی منحصر به فردی برایتان داشته باشد، خرید یک گاوصندوق کیفی و محکم است.

در عصر حاضر کمپانی‌های زیادی دست به طراحی و تولید گاوصندوق‌های مختلف با ابعاد و متریال‌های جورواجور زده‌اند و هر یک هم محصول خود را برترین قلمداد می‌کنند.

همین امر سبب تشویش خاطر خریداران گشته و آنها را بر سر چند راهی انتخاب قرار داده که بالاخره کدام محصول مناسب‌تر، مقاوم‌تر و کاملا ضد سرقت است!

برای همین نیز ما می‌خواهیم توجه شما را به این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم جلب نماییم تا با نکاتی مهم در خصوص خرید گاوصندوق آشنا شوید و یک مدل از این باکس‌های دوست داشتنی را انتخاب کنید.

ابتدا با انواع مختلف گاو صندوق‌ها آشنا می‌شویم

مدل خانگی: گاوصندوق خانگی معمولاً در ابعاد و اوزان گوناگون طراحی و تولید می‌شود. در واقع هدف از خرید آن قرار دادن اسناد، اشیای مهم و لوازم گران‌قیمت خانه در آن می‌باشد.

البته برای خرید این مدل از محصولات با زمینه کاربری خانگی باید کمی هم به جذابیت‌های ظاهری آن توجه داشت.

محصول منتخب شما باید از قابلیت استفاده آسانی برخوردار باشد. ناگفته نماند که معمولاً خریداران گاوصندوق‌های خانگی بیشتر تمایل دارند که نمونه‌های با ابعاد کوچک این باکس‌های ایمنی را به خدمت بگیرند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لباس کار

مدل تجاری: گاوصندوق‌های تجاری اساساً از ابعاد بزرگتری در مقایسه با مدل‌های خانگی برخوردارند، همین سایز بزرگ باعث شده که وزن سنگین‌تری نیز داشته باشند.

این مدل از محصولات در قسمت داخلی خود چند بخش دارند که می‌توان در هر یک از آن‌ها به تفکیک پول نقد، اسناد و … قرار داد. عمدتاً مدل‌های قابل استفاده در محیط‌های تجاری در قیاس با نوع خانگی، ویژگی‌های امنیتی بیشتر و پیچیده‌تری دارند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید گاوصندوق

این قاعده کلی را فراموش نکنید که اولین عامل برای اتنخاب یک محصول، تعیین نوع آن است

نکته اول در خصوص خرید گاوصندوق توجه به نوع آن است. از دو نوعی که در بحث قبلی در موردشان صحبت کردیم، می‌توانید به فراخور استفاده در منزل یا محیط کار و تجارت باکس امنیتی خود را برگزینید.

البته مدل سومی نیز وجود دارد که مخصوص نگه‌داری از سلاح و مهمات است که اساساً راستِ کار و نیاز شما نیست! با این حال اگر مجوز داشتن و حمل اسلحه را از ارگان‌های ذی‌ربط اخذ نموده‌اید، می‌توانید نوع سوم این محصول را تهیه و سلاح خود را در آن قرار دهید.

این مدل از گاوصندوق‌ها از ضریب ایمنی بالایی برخوردار بوده و به وقت نیاز توسط شما (صاحب اسلحه) نیز به راحتی درب آن برای دسترسی به سلاح، گشوده می‌شود.

بعد از تعیین نوع محصول، توجه به ابعاد و وزن کلی آن حائز اهمیت است

مورد دوم برای انتخاب گاوصندوق توجه به ابعاد و وزن کلی آن می‌باشد. گرچه تصمیم در خصوص اندازه باکس ایمنی به نظر و نیاز کاربر مربوط می‌شود، با این حال اگر تصورتان این است که باید اسناد و اشیای زیادی را در داخل گاوصندوق قرار دهید،

بهتر است خرید مدل‌هایی با سایز بزرگ را در دستور کار خود قرار دهید. این را هم بدانید که در ایران گاوصندوق‌ها بر حسب متر مکعب یا سانتی متر مکعب اندازه گیری می‌شوند.

در خصوص وزن محصول باید خودتان را متقاعد کنید که اگر صاحب ملک هستید و می‌دانید که قرار نیست هر سال محل استقرار گاوصندوقتان را جابه‌جا نمایید، اصلاً لازم نیست به وزن آن توجه کنید.

اما اگر مستاجرید و باید سالانه یا دو سال یکبار این مکعب مستطیل امن را با خود از این طرف به آن طرف ببرید، بهتر است به دنبال خرید مدل‌هایی باشید که کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارند و برای سهولت در حمل، دارای چرخ‌های مخصوصی هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میکروسکوپ

استحکام جنس بدنه محصول ایمنی خود را به خوبی و با دقت ارریابی کنید

نکته دیگری که در تهیه کردن یک گاوصندوق باید به آن توجه کنید، و خیلی هم مهم است، جنس به کار رفته در ساخت آن است. عموماً گاوصندوق‌ها را از یک لایه فولاد نه چندان سخت و منعطف با تعدادی لایه فلزی محکم بر روی آن می‌سازند.

حال شاید این سوال برایتان پیش آید که چرا از فولاد نه چندان سخت و با انعطاف برای ساخت این وسیله حراستی استفاده می‌کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم به دلیل اینکه اگر محصول شما از فولاد خشک ساخته شود، با وارد شدن ضربه به آن شکسته شده و امکان دسترسی به محتویات آن راحت است.

اما زمانی که از فولاد منعطف و غیر سخت در ساخت گاوصندوق استفاده می‌شود، ضربات وارده به آن تنها سبب خم شدن و فرو رفتنِ دیواره محصول به سمت داخل بدنه آن می‌گردد.

برای ساخت مدل‌های نسوز یا ضد حریق از یک لایه دیگر علاوه بر موارد گفته شده در ساختار گاوصندوق‌ها استفاده می‌شود که آن کامپوزیت نارسانا می‌باشد تا از نفوذ گرما و حرارت به داخل محصول جلوگیری بیشتری به عمل آورد.

به چگونگی نصب گاوصندوق توجه کنید

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید گاوصندوق توجه به چگونگی نصب و استفاده از آن می‌باشد. روش شایع این است که گاوصندوق را به صورت ایستاده در کنجی از تاق، زیر راه پله یا مکان‌هایی از این دست که کاملاً قابل رویت است، قرار می‌دهند.

در حالی که برخی دیگر بر اساس ارزش محتویات گاوصندوق خود، آن را در داخل دیوار و یا در داخل زمین قرار می‌دهند.

در واقع با این کار دسترسی و سرقت از آن سخت خواهد بود و همین هم باعث می‌شود کار دستبرد به آن در پایین‌ترین حد باشد؛ برای این منظور در دیوار و یا کف خانه و محل کار به اندازه کافی حفره ایجاد کرده و سپس گاوصندوق را در داخل آن قرار می‌دهند.

معمولاً بر روی مدل‌هایی که در داخل دیوار نصب می‌شوند، تابلو یا تلویزیون و بر روی مدل‌هایی که در داخل زمین قرار می‌گیرند، فرش و پارکتی مناسب را قرار می‌دهند.

مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که به آن‌ها پرتابل یا قابل حمل می‌گویند، اگر کسی بخواهد در طول سفر و جابه‌جایی های روزانه از اشیای قیمتی‌اش محافظت نماید، از این مدل محصولات استفاده می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ترازو فروشگاهی

به ضد آب و ضد حریق بودن محصول توجه خاص داشته باشید

یادتان باشد وقتی که تصمیم‌تان برای خرید یک گاوصندوق قطعی شد، به قابلیت ضد آب و ضد آتش یا همان حریق بودن آن توجه داشته باشید.

ساختار اغلب این محصولات به گونه‌ای است که آب داخل آن‌ها نفوذ نمی‌کند، بنابراین از بابت ضد آب بودن آن‌ها لازم نیست نگران باشید.

با این حال اگر انتخابتان یک مدل کوچک است، بهتر است آن را در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین قرار دهید.

چرا که ممکن است آب گرفتگی و یا سیلی ناگهانی به محل زندگی یا کار شما رخنه کند و موجب زدن صدمه به آن و محتویات داخلش شود.

مورد دوم مربوط به مقاومت باکس ایمنی در برابر آتش و حریق است، اگر گاوصندوقی امروزی و استاندارد را خریداری کرده باشید لازم نیست نگرانی به خود راه دهید.

زیرا قطعاً از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است و می‌تواند دست کم از محتویات داخل خود به مدت ۱۲۰ دقیقه در دمای ۳۵۰ درجه محافظت نماید.

البته یادتان باشد گاوصندوقی که انتخاب می‌کنید علاوه بر ضد آب و ضد حریق بودن باید ایمنی بالایی نیز داشته باشد؛ چرا که شما می‌خواهید از آن برای امنیت مدارک، اسناد و اشیای با ارزش خود استفاده کنید. پس این مورد حیاتی را فراموش نکنید.

اینکه گاوصندوق منتخب شما به چه روشی قفل می‌شود، موضوعی است که نباید فراموشتان شود

درب گاوصندوق شما می‌تواند به روش‌های مختلفی بسته و قفل شود که برخی از آن‌ها هیچ نیازی به تامین انرژی الکتریکی نداشته و برخی دیگر را باید به کمک باتری و یا اتصال مستقیم به برق شهری مورد استفاده قرار داد.

لازم به ذکر است اگر قفل گاوصندوق شما با باتری کار کند و شارژ باتری تمام شود، بایستی آن را با کلید یدکی باز کنید و به همین خاطر لازم است تا کلید قفل جعبه محکم خود را در جایی امن نگهداری نمایید!

گاوصندوق شما می‌تواند دارای حسگر اثر انگشت هم باشد، یعنی با اسکن اثر انگشت شما و یا دیگر نفراتی که شما می‌خواهید به محتوای درون باکس دسترسی داشته باشند، باز و بسته شود. مدل‌های امروزی‌تر این نوع گاوصندوق ها با اسکن قرنیه چشم کار می‌کنند.

قفل مدل‌های دیگر با وارد کردن کد یا همان PIN باز می‌شوند، نوع دیگر از قفل‌های کلاسیک و ترکیبی برخوردارند.

این مدل از گاوصندوق‌ها را قطعا بارها در فیلم‌های مختلف دیده‌اید که دارای دایره‌ای مدرج بر روی درب خود هستند، و از یک یا دو قفل کلیدی نیز کمک می‌گیرند که در مجموع باز کردن آن‌ها حتی برای صاحب گاوصندوق نیز زمان‌بر است چه برسد به دزدها و سارقان!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کلاه ایمنی

نیم نگاهی به قابلیت‌های جانبی محصول انتخابی خود داشته باشید

از دیگر موارد جانبی و شاید تا حدی مهم برای انتخاب یک گاوصندوق می‌توان به: فضاسازی داخلی آن، رنگ بدنه محصول، تامین نور در داخل آن، آژیر هشدار و همین‌طور گارانتی اشاره داشت.

فراموش نکنید تنها باید اقدام به خرید مدل‌هایی در این خصوص بکنید که شرکت تولید کننده و یا عرضه کننده آن، محصول را گارانتی کنند تا در صورت ایجاد هرگونه مشکلی کسی باشد که پاسخگوی شما عزیزان باشد.

با عوامل موثر در تعیین قیمت گاوصندوق آشنا شوید

قیمت گاوصندوق بر اساس تمام موارد فوق رقم می‌خورد. با این حال باید یادتان نرود که یک گاوصندوق مسئول حراست از اسناد، مدارک و اشیای ارزشمند شماست.

پس در مورد خرید آن ناخن خشکی و خساست به خرج ندهید و به دنبال بهترین‌ها با هر میزان بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل کتابی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب گاوصندوق مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ گاوصندوق ایمن، محکم، دقیق، استاندارد، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این محصولات امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


گاوصندوق کتابی مخفی سدید مدل Safebox

گاوصندوق کتابی مخفی سدید مدل Safebox

مشخصات

  • طول
    ۲۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۱ میلیمتر
  • ضخامت بدنه
    ۱ میلیمتر
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    بدون طبقه
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای
  • سایر توضیحات
    این صندوق کتابی، دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از خرید شرکت سدید می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل۲۵۰dkg دیجیتالی

گاوصندوق ایران کاوه مدل250dkg دیجیتالی

مشخصات

  • طول
    ۴۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۲
  • ضخامت بدنه
    ۱.۵
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • اقلام همراه
    باتری و دفترچه راهنماکلید یدکی طبق متحرک
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی
  • سایر توضیحات
    رمز ۶ رقمی تولید مجموعه امنیتی حافظ گنج

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۵۰KR

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250KR

مشخصات

  • طول
    ۴۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۳
  • ضخامت بدنه
    ۲
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    ضدسرقت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۰۰KK

گاوصندوق ایران کاوه مدل 100KK

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۴
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    لولای خارجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰DKR

گاوصندوق ایران کاوه مدل 150DKR

مشخصات

  • طول
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    لولای خارجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۴۵s

گاوصندوق ایران کاوه مدل 245s

مشخصات

  • طول
    ۴۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۴
  • ضخامت بدنه
    ۲
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰KK

گاوصندوق ایران کاوه مدل 150KK

مشخصات

  • طول
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    نسوز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل ۵۰۰PRO

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 500PRO

مشخصات

  • طول
    ۴۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۶
  • ضخامت بدنه
    ۴
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • اقلام همراه
    ۳ عدد رول بولت۲ عدد کلید صندوقچه داخلیدفترچه راهنماکارت گارانتی
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ۱ سال گارانتی شرکت سدید و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۵۰DKK

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250DKK

مشخصات

  • طول
    ۴۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    لولای خارجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق میجیا مدل intelligent BGX-5/X1-3001

گاوصندوق میجیا مدل intelligent BGX-5/X1-3001

مشخصات

  • طول
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • نوع صندوق
    رومیزی
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل مدل ۵۵۰LE

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل مدل 550LE

مشخصات

  • طول
    ۵۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۱۰
  • ضخامت بدنه
    ۴
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • اقلام همراه
    ۲ کلید رمز اصلی ۲ کلید محفظه مخفی۴ عدد باتری آلکالاین۱ عدد پاوربانک۳ عدد رول بولت فولادیدستورالعمل
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی روکش‌دار
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از خرید شرکت فن آوران ایمن گستر سدید است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق خودرو مدل محافظ زاپاس ۱۹-۱۷

گاوصندوق خودرو مدل محافظ زاپاس 19-17

مشخصات

  • طول
    ۴۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    بدون طبقه
  • اقلام همراه
    کلید صندوق و زاپاسپیج و واشر نصب به خودرو
  • نوع صندوق
    توکار
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای
  • سایر توضیحات
    این صندوق دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از خرید شرکت سدید می‌باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰DKK

گاوصندوق ایران کاوه مدل 150DKK

مشخصات

  • طول
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    لولای خارجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق خودرو سدید مدل محافظ زاپاس ۱۶-۱۴

گاوصندوق خودرو سدید مدل محافظ زاپاس 16-14

مشخصات

  • طول
    ۳۷ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۷ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    بدون طبقه
  • اقلام همراه
    کلید اصلی و زاپاسواشر و پیج نصب به خودرو
  • نوع صندوق
    توکار
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای
  • سایر توضیحات
    این صندوق دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از خرید سدید می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق کاوه مدل ۳۵۰dkr

گاوصندوق کاوه مدل 350dkr

مشخصات

  • عرض
    ۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۲
  • تعداد طبقه
    ۱
  • اقلام همراه
    کلید یدکی
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۵۰dkr

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250dkr

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۵
  • ضخامت بدنه
    ۳
  • حجم داخلی
    ۲۰
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • ویژگی‌های صندوق
    نسوز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل ۲۰۰۰

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 2000

مشخصات

  • طول
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۱۰
  • ضخامت بدنه
    ۴
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۳
  • اقلام همراه
    ۲ عدد کلید صندوقچه داخلی۴ عدد کلید گاوصندوقدفترچه راهنما
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق  ایران کاوه مدل ۲۵۰skr

گاوصندوق  ایران کاوه مدل 250skr

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق دیجیتالی ایران کاوه مدل ۲۵۰KDG

گاوصندوق دیجیتالی ایران کاوه مدل 250KDG

مشخصات

  • طول
    ۳۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۴
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۲
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه معمولی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاو صندوق گنجینه مدل GS-550-SDC

گاو صندوق گنجینه مدل GS-550-SDC

مشخصات

  • طول
    ۴۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ کیلوگرم
  • ضخامت در
    ۵
  • ضخامت بدنه
    ۵
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • اقلام همراه
    کارت گارانتیکلید اصلی و یدکآموزش رمز
  • ویژگی‌های صندوق
    ضدسرقت
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر حریق تا ۶۰ دقیقه حرارت مسقیم ۸۰۰ درجه سانتیگراددارنده استاندارد ملی ایراندارای زبانه ضد سرقتمواد خاص تزریق شده داخل جداره میانی که باعث مقاوم شدن در برابر حریق و دیلم و مته و برش ورق بدنه و درب ضخامت ۲میلیمتر می باشددارای چرخ برای سحهولت جابه جایی و قابلیت باز کردن چرخ هارنگ از نوع الکترواستاتیک پودریدرب بند اتوماتمکانیزن از نوع صفحه ای مقاوم در برابر سرقتدارای زبانه های فولادی از چهار جهت درب لولا از نوع جدا شوندهجنس ورق فولادی از نوع st37

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق مدل ۲۵۰kk

گاوصندوق مدل 250kk

مشخصات

  • طول
    ۴۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق مدل ۲۵۰kr

گاوصندوق مدل 250kr

مشخصات

  • طول
    ۴۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۱
  • تعداد طبقه
    ۱
  • نوع صندوق
    ایستاده
  • ویژگی‌های صندوق
    رنگ بدنه کوره‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گاوصندوق یونی هوپر مدل توکار  ۴۱۳۸

گاوصندوق یونی هوپر مدل توکار  4138

مشخصات

  • طول
    ۵۶.۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸ کیلوگرم
  • تعداد محفظه داخلی
    ۳
  • تعداد طبقه
    ۱
  • اقلام همراه
    کابل شارژر، کاتالوگ
  • نوع صندوق
    توکار
  • ویژگی‌های صندوق
    بدنه فلزی روکش‌دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید گاوصندوق آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، قدرتمند، استاندارد و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب امنیتی بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید نردبان

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا