لوازم ورزشی

برترین مدل‌های لوازم تی آر ایکس (TRX) با خرید اینترنتی

هنگام خرید لوازم تی آر ایکس (TRX) این نکات را رعایت کنید

تی آر ایکس از ورزش‌های روبه رشد و توسعه است که از سال ۱۹۹۰ به دنیای ورزش معرفی شد، در این فعالیت بدنی ورزشکاران به کمک بندهایی که به سقف یا دیوار نصب می‌شوند، تمرینات خود را انجام می‌دهند.

با تمرینات TRX بدن در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی انرژی بیشتری مصرف می‌کند، بهبود قدرت عضلانی، تقویت عضلات کور و همین‌طور تعادل از نتایج مثبت این سیستم تمرینی به شمار می‌رود.

نگاهی عمیق‌تر به تی‌ آر ایکس و پیشینه آن

همان‌طور که در ابتدای بحث هم اشاره شد، ورزش تی‌آر ایکس برای ایجاد تعادل، استقامت و تناسب اندام اجرا می‌شود که همین هم موجب شده در سال‌های اخیر با اقبال زیادی مواجه گردد.

بسیاری بر این باورند که ورزش TRX ترکیبی از آموزه‌ها و تجربیات نظامی، مطالعات و تحقیقات دانشگاهی و همین‌طور تجربیات مربیان و کارشناسان مختلف ورزشی است.

تی آر ایکس را یک افسر آمریکایی به نام رندی هتریک پایه گذاری کرد. این ورزش در واقع به معنای تمرینات کلی استقامت است و زیر شاخه‌ای از بدنسازی و پرورش اندام می‌باشد. TRX شامل حرکات کششی و استقامتی است که به وسیله وسایلی موسوم به کش یا سیم انجام می‌شود.

در خلال این نوشتار به کرات گفته شد که هدف اصلی از تمرینات به شیوه تی آر ایکس چربی سوزی، افزایش تعادل، استقامت بدن، انعطاف پذیری و ثبات تن و بدن است.

ابزار این رشته ورزشی، یعنی کش بسیار محکم، مقاوم و از جنس نایلون است که می‌تواند وزن قابل توجهی را تحمل نماید.

و اما در ادامه …

اگر به دنبال این هستید که ظرف مدت زمان کوتاهی به حفظ تعادل، انعطاف پذیری بالا و هم‌چنین ماهیچه‌هایی قدرتمند دست پیدا کنید و از طرفی هم متحمل هزینه‌های زیادی برای این منظور نشوید، پیشنهاد می‌کنیم اقدام به خرید لوازم تی آر ایکس برای رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل خود چه در محیط خانگی و چه در محیط ورزشی و باشگاهی نمایید.

TRX مخفف Total Resistance exercise می باشد که گفتیم به معنای تمرینات کلی استقامتی است. در واقع ورزش تی آر ایکس را هم مردان می‌توانند انجام دهند و هم بانوان ورزشکار.

در این رشته ورزشی همه کار را وزن بدن شما انجام می‌دهد و مهم این است که شما با استفاده از تسمه‌ها، حلقه‌ها و صد البته نقاط تکیه‌گاه مناسب برای نصب لوازم به آن تمرینات هوازی خود را آغاز نمایید.

برای خرید لوازم تی آر ایکس نیاز است که اولاً با انواع مختلف این ابزار ورزشی آشنا شوید و ثانیاً به نکات مهم هنگام تهیه آن‌ها توجه نمایید. چه منبعی موثق‌تر و مطمئن‌تر از مجله اینترنتی مینینیم می‌تواند این اطلاعات کاربردی را در اختیار شما ورزشکاران عزیز قرار دهد!

پس با ما همراه شوید تا بتوانید به لوازمی دست پیدا کنید که در مدت زمانی کوتاه قدرت و تناسب را به عضلات شما هدیه نماید.

آشنایی با مدل‌های مختلفی از لوازم TRX

مدل خانگی: لوازم تی آر ایکس مخصوص خانه (TRX Home) برای کسانی مناسب است که به هر دلیلی فرصت حضور در اماکن باشگاهی و ورزشی را پیدا نمی‌کنند.

این نوع از محصولات در بین محتویات خود معمولاً از قطعاتی جهت نصب تسمه‌های آن به درب‌ منازل و یا حتی نصبشان به سقف و دیوارها برخوردار می‌باشند.

مدل ارتشی: این نوع از تی آر ایکس‌ها همانند نام خود تنها در سطوح بالای نظامی یا همان ارتشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمام تسمه‌ها، قلاب‌ها و هم‌چنین بندهای موجود در این نوع از لوازم ورزشی از کیفیت و قدرت تحمل وزن بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های TRX برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که رنگ این نوع از لوازم همانند تجهیزات ارتشی است که می‌توان آن‌ها را با نام TRX Force در بازار مصرف پیدا نمود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید حلقه لاغری

تی آر ایکس باشگاهی: تی آر ایکس‌های مدل باشگاهی که با نام TRX Pro شناخته می‌شوند، بهترین گزینه برای باشگاه‌داران و صاحبان محیط‌ها و مکان‌های ورزشی محسوب می‌گردند.

این مدل از محصولات به دلیل استفاده روزانه از آن‌ها به وسیله ورزشکاران مختلف در طیف و سطح مبتدی و حرفه‌ای، بسیار باکیفیت‌تر از مدل‌های خانگی بوده و از ماندگاری و دوام بالایی نیز برخوردار هستند.

مدل ریپ: TRX Rip نوع دیگری از این قبیل لوازم ورزشی به شمار می‌رود که عمدتاً از آن برای تقویت اعضای گروه مثل یک تیم استفاده می‌شود. این نوع از محصولات ورزشی مزایای خاصی در مقایسه با مدل‌های دیگر ندارند.

از آنجایی که قرار است از تی آر ایکس‌های ریپ به صورت گروهی استفاده به عمل آید ، بهتر است مربیان ورزشی با مطالعه بیشتر و دقت بالاتری آن‌ها را به خدمت بگیرند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید لوازم تی آر ایکس

تعیین نوع لوازم تی آر ایکس

نخستین نکته‌ای که هنگام گزینش لوازم تی آر ایکس باید مد نظر ورزشکاران باشد، توجه به مدل آن است. مطالعه دقیق بخش قبلی همین مطلب می‌تواند کمک شایانی به انتخاب‌گر این نوع وسیله ورزشی نماید، چرا که در آن به معرفی انواع لوازم تی آر ایکس پرداخته شده است.

اگر یک ورزشکار مبتدی هستید و یا اصولاً به تازگی کار با این مدل از لوازم ورزشی هوازی را آغاز کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مدل‌های خانگی این محصول که نسبت به دیگر مدل‌ها از قابلیت کاربری آسان‌تری برخوردار می‌باشند، استفاده کنید.

بررسی دقیق جنس و کیفیت دوخت تسمه‌ها

نکته دوم برای انتخاب لوازم تی آر ایکس کنترل، بررسی و توجه به جنس تسمه‌ها و همین‌طور مرغوبیت و کیفیت دوخت آن‌ها می‌باشد.

در مورد جنس توصیه می‌کنیم برای خرید مدل‌هایی از این قبیل تجهیزات ورزشی در بازار برنامه ریزی نمایید که جنس تسمه‌ آن‌ها از نایلون ساخته شده باشد.

در خصوص کیفیت دوخت تسمه‌ها نیز بهتر است به خوبی تمیز بودن دوخت ایجاد شده بر روی تسمه‌ها را رصد و مشاهده نماید تا خیال خود را کاملا راحت سازید.

بد نیست بدانید هرچقدر که کیفیت دوخت تسمه‌ها بالاتر باشد، به منزله این است که محصول شما از عمر و دوام بیشتری برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اسکیت برد

دقت در تعداد نقاط تکیه‌گاهی لوازم TRX

توجه خود را به فاکتور مهم بعدی انتخاب و خرید لوازم تی آر ایکس، یعنی تعداد نقاط تکیه‌گاهی آن معطوف نمایید تا بدانید که محصول‌تان از یک یا دو نقطه تکیه‌گاه برخوردار است؟

آقایان و خانم‌های ورزشکار و بدنساز توجه داشته باشند که تفاوت‌های زیادی میان لوازم تک تکیه‌گاهی و دو تکیه‌گاهی وجود دارد.

این فرق‌ها از نحوه نصب محصول شروع و تا حرکت‌هایی که می‌توان برای تقویت عضلات و ماهیچه‌های جسمانی با آن‌ها انجام داد، ادامه می‌یابد، پس با چشمانی باز در این زمینه اقدام نمایید.

توجه به حداکثر وزن قابل تحمل محصول

اینکه لوازم تی آر ایکس انتخابی شما قادر به تحمل چه میزان وزنی باشد، از جمله موارد حائز اهمیت است. مدل‌های استانداردی که از سوی برندهای نام آشنا تولید می‌شوند عمدتاً از توان تحمل وزنی به میزان ۶۰۰ کیلوگرم برخوردار هستند.

با این حال توصیه اکید ما این است که به این میزان مقاومت خیلی توجه نداشته باشید، بهتر است در هنگام خرید از فروشنده برای این مورد پرس و جو نمایید. اگر هم خریدتان را اینترنتی انجام می‌دهید حتماً به بخش اطلاعات محصول مراجعه و آگاهی‌ لازم را به دست آورید.

مشاهده مشخصات دسته و قابلیت تنظیم اندازه تسمه

از دیگر موارد حائز اهمیت برای خرید یک لوازم تی آر ایکس خوب و مرغوب توجه به مشخصات دسته و همین‌طور امکان تنظیم طول تسمه‌هاست.

زیرا شما باید در هنگام تمرینات بتوانید برای انجام برخی از حرکات، طول آن‌ها را زیاد و برای برخی دیگر طولشان را کم نمایید.

در خصوص مشخصات دسته ضروت دارد که به جنس، مقاومت، برخورداری از روکش جهت جلوگیری از لیز خوردن دست‌ها و نهایتاً امکان شستشوی آسان آن توجه نمایید.

در ضمن به یاد داشته باشید که نوع طراحی دسته برای این مدل از تجهیزات ورزشی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد، چرا که شما به عنوان یک ورزشکار برای انجام هر نوع حرکتی با لوازم TRX نیاز به قرار دادن دست‌ها و یا پاهایتان در دسته‌های آن خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ترامپولین

کیفیت قلاب‌های به کار رفته در لوازم TRX

مورد دیگری که برای خرید لوازم تی آر ایکس باید به آن توجه گردد، کیفیت قلاب‌های به کار رفته در ساختار محصول است. برای این منظور توصیه می‌کنیم حتماً موقع خرید، قلاب محصول را در دست بگیرید و آن را به دقت بررسی نمایید.

قلاب‌هایی که دهانه آن‌ها از همدیگر فاصله دارد و به خوبی بر روی هم چفت نشده یا اساساً سخت باز می‌شوند و نیز از جنسی شکننده تولید می‌شوند، قطعاً حین ورزش و تمرین شما را با مشکل مواجه خواهند کرد.

و اما عوامل موثر بر روی تعیین قیمت لوازم تی آر ایکس

با یک بررسی اجمالی می‌توانید به این واقعیت پی ببرید که قیمت لوازم تی آر ایکس نسبت به دیگر لوازم ورزشی سبک (خصوصاً از نوع هوازی) بیشتر است.

یقیناً شما هم تصدیق خواهید کرد که این گرانی و تفاوت قیمت بی حکمت نیست، زیرا اگر نتایجی که از کار با این نوع وسایل به دست می‌آید را در کنار انجام دیگر ورزش‌های هوازی قرار دهید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، خودتان به عینه شاهد تفاوت‌های آشکار میان این وسایل با دیگر تجهیزات ورزشی از نوع هوازی خواهید شد.

توجه شما یاران همراه را به این نکته مهم جلب می‌کنیم که‌ حتماً باید این قبیل لوازم ورزشی را از فروشگاه‌های معتبر یا مراکز فروش اینترنتی مورد وثوق و قابل اعتماد تهیه فرمایید.

خالی از لطف نیست که بدانید در کنار این محصول بنا به سلیقه کمپانی سازنده، می‌توان با لوح‌های فشرده آموزشی، کاتالوگ راهنمای استفاده و نصب محصول، برنامه‌های پیشنهادی و هم‌چنین یک کیف حمل مخصوص نیز مواجه شد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کش بدنسازی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب لوازم تی آر ایکس مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ لوازم تی آر ایکس ایده‌آل محکم، ایمن، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این ملزومات ورزشی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x13x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه
  • تعداد در بسته
    یک جفت
  • سایر توضیحات
    ۲ عدد DVD آموزش حرکات — مناسب جهت مصارف شخصی و باشگاهی — هوک ۲ تکه جهت ثبات بیشتر تسمه — دارای دوخت مربعی جهت استحکام بیشتر — کیف مخصوص حمل — بند اتصال به میله — بالشتک پشت دری — دسته های ژله ای آرگونومیک ضد سایش — دوخته شده با ماشین الات تمام اتوماتیک — دارای بسته بندی بسیار شیک — — رنگ مشکی = متشکل از دو رنگ مشکی و زرد — رنگ مشکی مات = متشکل از دو رنگ زرد و مشکی — رنگ مشکی براق = متشکل از رنگ مشکی کامل — رنگ قرمز =متشکل از دو رنگ مشکی و قرمز — رنگ ابی کاربنی =متشکل از دو رنگ مشکی و ابی کاربنی — رنگ صورتی = متشکل از دو رنگ مشکی و صورتی — رنگ طوسی = متشکل از دو رنگ طوسی و قرمز — رنگ چند رنگ = متشکل از دو رنگ مشکی و فسفری — رنگ زرد = متشکل از رنگ زرد کامل — رنگ یشمی = متشکل از رنگ یشمی کامل — رنگ کرم = متشکل از رنگ کرم کامل — رنگ فسفری = متشکل از رنگ فسفری کامل —- خریدار محترم، حتما قبل از انتخاب رنگ، به آلبوم عکس مراجعه و پس از بررسی آلبوم، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل smart

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل smart

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه بکسل ساخته شده از پلی استر
  • سایر توضیحات
    مقاوم ، نصب آسان ، قابل حمل ، قیمت مناسب ، ساخت ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT به همراه برنامه تمرینی

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT به همراه برنامه تمرینی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x15x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه برزنتی ۳۷ میلی متر
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    برنامه تمرینی ۱۲ هفته ای — ۲ عدد DVD آموزش حرکات — مناسب جهت مصارف شخصی و باشگاهی — هوک ۲ تکه جهت ثبات بیشتر تسمه — دارای دوخت مربعی جهت استحکام بیشتر — کیف مخصوص حمل — بند اتصال به میله — بالشتک پشت دری فلزی — دسته های ژله ای آرگونومیک ضد سایش — دوخته شده با ماشین الات تمام اتوماتیک — دارای بسته بندی بسیار شیک — — رنگ مشکی = متشکل از دو رنگ مشکی و زرد — رنگ مشکی مات = متشکل از دو رنگ زرد و مشکی — رنگ مشکی براق = متشکل از رنگ مشکی کامل — رنگ قرمز =متشکل از دو رنگ مشکی و قرمز — رنگ ابی کاربنی =متشکل از دو رنگ مشکی و ابی کاربنی — رنگ صورتی = متشکل از دو رنگ مشکی و صورتی — رنگ طوسی = متشکل از دو رنگ طوسی و قرمز — رنگ چند رنگ = متشکل از دو رنگ مشکی و فسفری — رنگ زرد = متشکل از رنگ زرد کامل — رنگ یشمی = متشکل از رنگ یشمی کامل — رنگ کرم = متشکل از رنگ کرم کامل — رنگ فسفری = متشکل از رنگ فسفری کامل —- خریدار محترم، حتما قبل از انتخاب رنگ، به آلبوم عکس مراجعه و پس از بررسی آلبوم، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس TRX مدل force kit

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس TRX مدل force kit

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    طناب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل PRO FIT

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل PRO FIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای برنامه تمرینی ۱۲ هفته ایبروشور تصویری آموزش حرکات۲ عدد DVD آموزش حرکاتمناسب جهت مصارف شخصی و باشگاهیتسمه لطیف و بسیار مستحکمحلقه مرکزی با روکش ضد سایشدسته های ژله ای آرگونومیک ضد سایشقطعه پشت دربتسمه اضافه جهت نصب بر روی میله بارفیکس یا درختهوک ۲ تیکه جهت ثبات بیشتر تسمهدارای دوخت مربعی جهت استحکام بیشترکیف مخصوص حملدوخت بسیار تمیز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس دنیای تی آر ایکس مدل FORCE KIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x18x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه
  • کشور تولیدکننده
    با افتخار ایران
  • تعداد در بسته
    یک جفت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تی آر ایکس مدل فورس کیت

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تی آر ایکس مدل فورس کیت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۷۰ گرم
  • جنس
    تسمه
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام مدل تی آر ایکس P3 PRO

لوازم تناسب اندام مدل تی آر ایکس P3 PRO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x18x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر ، لاستیک ، فلز
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    مقاوم ، نصب آسان ، قابل حمل ، قیمت مناسب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل فورس پک

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل فورس پک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۱۸*۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون ۳۸ میلی متری ریز بافت
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ عدد DVD آموزش حرکاتدارای ۲ کارابین ضد سرقت فولادیتسمه پلی استر نایلون ۳۸ میلی متریدسته‌های ژله ای آرگونومیک با مغزی ABS جهت مقاومت بیشتررعایت تمامی استانداردهای سایزی حلقه مرکزی تقویت شده مناسب استفاده برای منزل و باشگاههاکیف مخصوص حملتسمه و بالشتک مخصوص جهت اتصال به انواع دربتسمه مخصوص برای نصب بر روی انواع لوله های افقی و عمودیپوستر تمرینیدارای هوک های فولادینصب و راه اندازی آسان و سریعجعبه و بسته بندی ۲۰۱۹بسیار کار آمد و به صرفه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس فورس مدل FRE 918725

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس فورس مدل FRE 918725

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۶۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تی آرایکس فورسجنس پلی استر نایلونمحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل trx Pro

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل trx Pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    همراه سی دی آموزشی و قلاب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل TRX POWER X B

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل TRX POWER X B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x11x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه مخصوص تی ار ایکس
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل Pro System 2017

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل Pro System 2017

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x18x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
  • سایر توضیحات
    شماره سریال انحصاری دنیای TRX کارت ضمانت دنیای TRX کارابین فولادی ضد سرقتتسمه پلی‌استر ۳۸ میلی‌متری نیمه‌ضخیمحلقه مرکزی تقویت شدهدسته‌های آرگونمیک با مغزی ABSجای‌پا قابل تنظیمرعایت تمامی استانداردهای سایزیکیف مخصوص حمل راحتتسمه ۲ لایه مخصوص جهت اتصال به درخت و ستون‌های عمودیتسمه با قابلیت رگلاژ جهت اتصال به میله های افقیتسمه و بالشتک مخصوص جهت اتصال به دربکارت هشدار مخصوص پشت درب پوستر تمرینی جامع۱ عدد دی‌وی‌دی آموزش حرکاتدفترچه راهنمادستبند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل TRX 2023 New

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل TRX 2023 New

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x29x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    جنس بندها از پلی استر –
  • اقلام همراه
    کیف
  • تعداد در بسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سبک و قابل حمل-دارای CD آموزشی-دارای قابلیت تنظیم-جنس بندها از پلی استر-دارای کیف حمل دوشی-مجهز به کارابین و قلاب های محکم-مجهز به دسته های مقاوم و ضد تعریق-مجهز به تسمه هایی برای قرارگیری پاها-قابل استفاده در منزل، باشگاه، پارک و ….-

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال ۱

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل تاکتیکال 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x185 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه چتربازی
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    برنامه ۱۲ هفتگی در نرم افزار موبایلمعرفی باشگاه ، مربیان ، فروشگاه TRX در نرم افزار موبایلتنظیم کننده های سبک و محکمکیف مخصوص حملبند اضافه کننده کارابین داربالشتک مخصوص نصب درببند درخت بندبند اصلیکارابین استاندارد و بسیار محکم تحمل وزن تا ۳۹۰ کیلوگرم مستقیمجنس دسته PVU بسیار قوی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس ریپ ترینر مدل RIP 002

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس ریپ ترینر مدل RIP 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x14x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    بند تی آرایکس ریپ ترینرجنس پلی استر نایلونافزایش تحرک و قدرت مفصلیدستگیره های ضد لغزشمحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شماابعاد۵۲x14x14 سانتی‌مترجنسپلی استر نایلونکشور تولیدکنندهچیننوعتی آرایکسوزن۲۳۰۰ گرمتعداد در بستهیک عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل فورس TWD-1001

لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل فورس TWD-1001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    شماره سریال انحصاری دنیای TRXدارای کارابین آلن خوربرنامه ۱۲ هفته ایدو عدد تسمه افزایشیقطعه پشت درب۲ عدد دی وی دیکیف مخصوص حملتسمه لطیف مناسب پوستهای حساساستفاده از تسمه سه‌لایه نایلونی در حلقه مرکزی جهت استحکام بیشتررعایت تمامی استاندارهای سایزیاستفاده از دسته‌های ارگونمیک ژله‌ای با مغزی ABS

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تاکتیکال مدل TR 50008

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس تاکتیکال مدل TR 50008

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تی آر ایکس تاکتیکالدارای کد کارت برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی تمریناتبالا بودن قدرت طناببالا بودن قدرت انعطاف پذیریتحمل وزن بالاورزشی ترکیبی: هوازی، قدرتی، استقامتی، و کششیمخصوص کل بدنمناسب برای همه فضا ها ( باشگاه، خانگی، و…)دفترچه تمرینی ۱۲ هفته ایرنگ : سبز ارتشیجنس تسمه : از پلی استر نایلون درجه ۱کارایین از جنس فولاد دارای مغری جهت جلوگیری از شکستندسته با مغزی ABS و روکش ژلاتینیدارای دی وی دی آموزشیتضمین رضایتمندی شما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x17x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    کتان-برزنت-پلی استر-پارچه
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    – دارای کیف- دارای دفترچه راهنمای تصویری- دارای طناب، دسته و لوازم ورزش تی آر ایکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای کارابین آلن خوربرنامه ۱۲ هفته ایدو عدد تسمه افزایشیقطعه پشت درب۲ عدد دی وی دیکیف مخصوص حملاستفاده از تسمه سه‌لایه نایلونی در حلقه مرکزی جهت استحکام بیشتررعایت تمامی استاندارهای سایزیاستفاده از دسته‌های ارگونومیک ژله‌ای با مغزی ABS

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای کارابین آلن خوربرنامه ۱۲ هفته ایدو عدد تسمه افزایشیقطعه پشت درب۲ عدد دی وی دیکیف مخصوص حملاستفاده از تسمه سه‌لایه نایلونی در حلقه مرکزی جهت استحکام بیشتررعایت تمامی استاندارهای سایزیاستفاده از دسته‌های ارگونومیک ژله‌ای با مغزی ABS

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل POWER X 1010

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل  POWER X 1010

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x11x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    تسمه مخصوص تی ار ایکس
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ساخت ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Tactical 002

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Tactical 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر نایلون
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    بند تی آرایکس تاکتیکالجنس پلی استر نایلوندارای دستگیره پلاستیکی بادوامقابلیت استفاده در هر محیطدارای کیف همراهمحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید لوازم TRX آشنا شدید، به شما اهالی پرورش و تناسب اندام اطمینان می‌دهیم که با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، کاربردی، استاندارد و به‌روز را خریداری کرده و با استفاده از آن در محیط خانه یا فضاهای ورزش و باشگاهی با خیالی راحت در فکر و صدد ساختِ اندامی شکیل و موزون برای خود باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید چوب ماهیگیری

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا