ابزار سلامتابزار غیر برقی

همه چیز در مورد جعبه کمک های اولیه با خرید اینترنتی

سیر تا پیاز خرید جعبه کمک های اولیه

بشر از ابتدای خلقت و در طول زندگی خود با چالش‌ها و حوادث زیادی نظیر حمله حیوانات وحشی، سقوط از کوه، سوختگی و … مواجه بوده است که این اتفاقات در عصر حاضر هم حیات او را تهدید می‌کنند منتها نوع آن‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده است.

تصادفات رانندگی، سقوط از ارتفاع مانند ساختمان و بلندی، سوختگی‌های متعدد با علل مختلف، مسمومیت غذایی و … را باید به این فهرست اضافه کرد.

برای نجات انسان و حفظ جان وی در هنگام وقوع حوادث و خطرات، لازم است به محض رخ دادنِ حادثه و تا رسیدن تیم پزشکی و انتقال مصدوم‌ به مراکز درمانی، یک‌سری اقدامات ابتدایی انجام داد تا فرد متحمل حداقل آسیب شود.

هر فرد با داشتنِ اطلاعاتی مختصر می‌تواند با اقدام به موقع جان یک انسان را نجات دهد. این اقدامات را اصطلاحاً کمک‌های اولیه می‌نامند.

منظور از کمک‌های اولیه چیست؟

به مجموعه اقدامات و مراقبت‌های فوری و بدون وقفه‌ای که پس از وقوع حادثه بر روی شخص مصدوم تا رسیدنِ پزشک، کادر درمان و نیروی امدادی توسط یک یا چند فردِ آگاه، مطلع و آموزش دیده صورت می‌پذیرد کمک‌های اولیه گفته می‌شود.

این کار با هدف زنده نگه‌داشتنِ شخص آسیب دیده، ممانعت از پیشرفت ضایعات و صدمات و همین‌طور عوارض بعدی و کاهش آلام و درد مصدوم انجام می‌شود که می‌تواند شامل جنبه جسمی یا روحی و روانی باشد.

ضرورت آشنایی با کمک‌های اولیه

با وجود توسعه و پیشرفت روز افزون علم و فناوری در عرصه‌های مختلف، انسان کماکان در برابر حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی آسیب پذیر است.

اتفاقاتی نظیر جنگ، تصادفات رانندگی، سوختگی‌ها، خفگی به علل مختلف، سیل، زلزله، برق گرفتگی، سقوط از بلندی‌ها، گزش حیوانات و حشرات، مسومیت‌های گوناگون و … جان و سلامت بشر را تهدید می‌کنند.

یکی از راه‌های اساسی و اصولی در مواجهه با حوادث و سوانح، کسب آمادگی لازم از راه‌های مختلف از جمله دیدنِ آموزش و کسب مهارت برای مقابله با آن‌هاست تا بتوان با استفاده از دانش این کار جان اشخاص و اطرافیان را هنگام وقوع حادثه حفظ کرد و نجات داد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زانوبند

اهداف کمک‌های اولیه و ویژگی‌های امدادگر

نجات جان مصدوم یا بیمار، جلوگیری از شدت عارضه و ارائه هر کمکی اعم از جسمی و روحی به فرد یا اشخاص حادثه دیده تا رسیدن به مراکز درمان بخشی از اهداف این اقدامات نجات بخش یعنی کمک‌های اولیه است.

هر کس می‌تواند با اندکی تجربه، آشنایی و آموختنِ اصول ابتدایی کمک به مصدوم، اقدامات صحیح و به موقع اولیه را انجام دهد و مانع از مرگ و پیشرفت ضایعات و عوارض ناشی از حادثه شود.

کسی که در نقش یک امدادگر ظاهر می‌شود باید:

  • ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از نوع و چگونگی وقوع اتفاق را کسب کند.
  • به سرعت و با رعایت جوانب مختلف، عملیات احیا و نجات را انجام دهد.
  • با توجه به روحیه بیمار یا مصدوم، رفتاری آرامش‌بخش و دلسوزانه داشته باشد و با حرف‌های خود باعث تسلای خاطر فرد آسیب دیده گردد.
  • فرد یا اشخاص مجروع یا مصدوم را از محل خطر مثل ریزش کوه و آوار، آتش سوزی و … دور نماید.
  • راه‌های تنفس و علائم حیاتی فرد صدمه دیده را کنترل کند و مانع خونریزی احتمالی وی شود.
  • نشانه‌های مسمومیت یا شکستگی‌ها را بررسی و متناسب با آن‌ها، اقدامات لازم را انجام دهد.
  • چگونگی وقوع حادثه یا بیماری را کنترل کند، بررسی سوابق و داروهای همراه فرد، سابقه بیماری‌های قلبی، دیابت و … می‌تواند کمک شایانی به امدادگر نموده و کار او را تسهیل کند.

نکات مهم هنگام کمک به مصدوم

  • شما به عنوان امدادگر باید به علائم حیاتی، رنگ چهره و وضع مردمک چشم مصدوم توجه نمایید.
  • هیچ نوع دارو، مواد غذایی یا مایعات به بیمار بی‌هوش ندهید.
  • مجروح یا مصدوم را به پشت بخوابانید، اگر حالت تهوع و استفراغ دارد یا این‌که بی‌هوش است در صورت نداشتنِ صدمات دیگر او را به حالت ایمنی دراز کش و به پهلو قرار دهید.
  • دندان‌های مصنوعی، آدامس، مواد خوراکی یا اشیای دیگری که در دهان شخص آسیب دیده بی‌هوش قرار دارند، فوراً خارج نمایید.
  • مراقب باشید که زبان راه تنفس مصدومِ بی‌هوش را نبندد.
  • بدنِ سرد و رنگ پریده مجروح را با پتو یا وسایل دیگر، گرم نگه‌دارید.

آن‌چه تا حالا از نظرتان گذشت و در ادامه نیز با آن همراه خواهید شد، نتیجه تلاش دوستان شما در مجله اینترنتی مینینیم است که سعی شده به صورت کاربردی و مبسوط به مقوله کمک‌های اولیه هنگام وقوع حادثه و یکی از لوازم آن یعنی جعبه یا کیف پرداخته شود.

و اما جعبه یا کیف کمک‌های اولیه

در قسمت‌های قبلی در مورد مقوله کمک‌های اولیه و اهمیت آن‌ها برای نجات جان مصدومان به تفصیل صحبت شد، در ادامه می‌خواهیم در خصوص یکی از ملزومات این مبحث یعنی جعبه کمک‌های اولیه برای شما دوستان عزیز سخن بگوییم.

جعبه یا کیف کمک‌های اولیه به وسیله و ابزاری اطلاق می‌گردد که حاوی مجموعه‌ای از تجهیزات و تدارکات اولیه برای درمان و کمک به فرد مصدوم، بیمار و مجروح می‌باشد تا بتوان در صورت لزوم به موقع از آن استفاده کرد.

محتویات این کیف‌ها بر حسب وسعت نیاز متفاوت است، جعبه کمک‌های اولیه یک امدادگر حرفه‌ای با جعبه موجود در اتومبیل شخصی از نظر نوع وسایل و ملزومات با هم فرق دارند.

همین تفاوت را می‌توان در کیف کمک‌های اولیه منزل با جعبه موجود در مدرسه، اداره، شرکت از نظر حجم و نوع وسایل مشاهده کرد.

اهمیت وجود جعبه کمک‌های اولیه در منزل یا محل کار

همان‌طور که اشاره شد، انسان در طول زندگی و عمر خود با بلایا و حوادث زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که ضرورت آمادگی برای مقابله با این گونه اتفاقات امری انکار ناپذیر است.

هر آن ممکن است زمین بلرزد، وسیله یا مکانی آتش بگیرد و یا این‌که حادثه و سانحه خطرناکی در خانه یا محل کار به وقوع بپیوندد. داشتنِ یک کیف کمک‌های اولیه استاندارد به همراه رعایت دانسته‌هایی که قبلاً گفته شد، می‌تواند نقش بسیار مهمی در کمک رسانی به مصدومان داشته باشد.

وجود یک کیف یا جعبه کمک‌های اولیه با شاخص‌ها و استانداردهای لازم در خانه، محل کار، مدارس و حتی سفر و گردش امری لازم است.

ویژگی جعبه‌های مورد استفاده در اماکن مختلف

مدل جعبه و کیف به محل استفاده از آن بستگی دارد. یک محصول بزرگ انتخابی مناسب برای نصب بر روی دیوار محل کار محسوب می‌گردد.

چینش اقلام بهداشتی و پزشکی در جعبه تعبیه شده در محل کار بر اساس تعداد کارکنان صورت می‌گیرد، مکان نصب آن هم باید به گونه‌ای باشد که برای همگان قابل رویت و استفاده باشد.

مدلی که برای مدارس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد بایستی با جمعیت دانش آموزان و مربیان همخوانی داشته باشد.

بهتر است هر طبقه ساختمان یک جعبه مجزا و اختصاصی داشته باشد، محتویات و وسایل موجود در محفظه باید با آسیب‌های محل نصب منطبق باشد، برای مثال کودکان یک محیط آموزشی مانند مهد یا دبستان با اتفاقاتی نظیر حالت تهوع، درد و آسیب‌ها و زخم‌های سطحی روبه‌رو هستند.

کیفی که قرار است محیط منزل را پوشش درمانی بدهد با جعبه‌ای که در محل کار و تحصیل نصب می‌شود، فرق می‌کند. هنگام وقوع حادثه در منزل، شما باید تلاش کنید که به سرعت از خانه خارج شوید، بنابراین یک کیف حاوی کمک‌های اولیه بیشتر به دردتان می‌خورد.

گرچه در خانه هم می‌توانید از جعبه دیواری کمک بگیرید ولی عاقلانه‌تر آن است که همیشه یک کیف با تجهیزات لازم دمِ دستتان باشد.

قطعاً سفرها و گردش‌های خانوادگی و ماجراجویانه از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین مینینیم به شما اهالی عاشق سفر و ماجراجویی توصیه می‌کند که بخشی از کوله یا ماشین خود را به لوازم پزشکی و بهداشتی اختصاص دهید.

شما باید به فراخور مکان و تعداد افراد حاضر در آن، جعبه یا کیف کمک‌های اولیه خود را برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی تجهیز و آماده کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پالس اُکسیمتر

جعبه کمک‌های اولیه خانگی باید حاوی چه وسایل و امکانات بهداشتی و دارویی باشد؟

علی‌القاعده جعبه و کیف کمک‌های اولیه خانگی بر حسب تعداد نفرات، وضعیت جسمی و بیماری اعضای خانواده و پیش بینی حوادث و اتفاقات احتمالی محل زندگی، تجهیز، شارژ و آماده می‌شود.

این اقلام از کنسروهای خوراکی تا داروهای حیاتی را شامل می‌شود، توصیه می‌کنیم در هر حالت و شرایط سعی کنید بخشی از لوازم را حتماً در جعبه خود قرار دهید:

الزام وجود مُسکن‌ها در جعبه

بعد از وقوع حادثه، وجود درد در نقاط مختلف بدن و افزایش دمای بدن به دلیل فشار و استرس ناشی از سانحه، از عوارض شایع است. اینجاست که مسکن‌ها و داروهای تب‌بُر نقش درمانی و کاهش آلام را پیدا می‌کنند.

بنابراین همراه داشتنِ آسپرین، استامینوفن، ایبوپروفن و سایر مسکن‌ها با رعایت محدودیت مصرف برای برخی اشخاص، الزامی است.

چسب زخم و گاز استریل

غالباً حوادث با زخمی شدنِ افراد و خونریزی آن‌ها همراه است که باید محل جراحت و خونریزی سریعاً تمیز، پوشانده و درمان شود. لذا وجود چسب و گاز استریل در سایزهای محتلف برای کیف لازم است.

اهمیت دستمال بهداشتی و دستمال مرطوب

با استفاده از دستمال کاغذی بهداشتی و مرطوب که از قبل در کیف یا جعبه کمک‌های اولیه شما پیش بینی شده، می‌توانید از بابت رعایت بهداشت با خیالی راحت آلودگی‌ها را از سطح بدن، چشم و زخم‌ها پاک کنید.

کِرِم ضد خارش فراموش نشود

هنگام وقوع حوادث و اتفاقات، حشرات و جانورانی یافت می‌شوند که به نیش زدن و گزش زخم یا پوست فرد حادثه دیده تمایل نشان می‌دهند.

اگر کیف یا جعبه شما به کِرِم ضد خارش مجهز باشد، می‌توانید خارش، سوزش و التهاب ناشی از نیش حشرات وگزش جانوران موذی را به حداقل کاهش دهید.

مواد ضد عفونی به همراه دستکش‌های بهداشتی

هنگام وقوع حوادث به عنوان یک امدادگر حرفه‌ای یا مبتدی مجبور خواهید بود که زخم آسیب دیدگان را درمان کنید.

بستنِ زخم‌ها با دستانی آلوده باعث عفونت آن‌ها می‌شود، همراه داشتنِ دستکش‌های بهداشتی و مواد ضد عفونی مانند ژل، این مشکل را حل می‌کند.

وجود موچین در جعبه کمک‌های اولیه چه اهمیتی دارد؟

این احتمال دور از ذهن نیست که هنگام وقوع حادثه تراشه‌های چوب، تکه‌های خُرد شده شیشه یا دیگر وسایل وارد بدن فرد آسیب دیده شوند.

موچین موجود در کیف کمک‌های اولیه به شما کمک می‌کند که اجسام خارجی را از بدن مصدوم خارج کنید و سوزش و درد او را التیام ببخشید.

حوله و کیف کمک‌های اولیه

گاهی برای بستنِ محل صدمه دیده به پارچه نیاز دارید یا این‌که هوای محل وقوع حادثه سرد است و سرما فرد یا افراد را اذیت می‌کند و زمانی هم شما به چیزی بیش از دستمال برای تمیز کردن سطح بدن و محل آسیب دیده احتیاج دارید. همه این‌ها با وجود یک حوله بزرگ و تمیز قابل حل است.

اهمیت داروهای ضد حساسیت

فردی که در شوک ناشی از حادثه به سر می‌برد ممکن است دچار حساسیت‌های مقطعی نیز بشود. در این صورت مدیریت توامان این دو قدری دشوار خواهد بود.

این نوع حساسیت ممکن است با نیش یک حشره یا خوردن یک نوع مواد غذایی بروز پیدا کند، داروهای ضد حساسیت و مسمومیت مانند آنتی هیستامین، می‌تواند در مسیر امداد رسانی و مدیریت بحران یاریگر شما باشد.

لزوم وجود قیچی، تیغ و فندک در جعبه کمک‌های اولیه

برای جدا کردن و تعویض البسه پاره شده به واسطه وقوع اتفاق، گازهای استریل کهنه شده و پانسمان جدید به ابزاری تیز نیاز است.

اگر یک قیچی یا تیغ در کیف شما پیدا شود کارتان بسیار راحت‌تر پیش خواهد رفت. فندک می‌تواند آتش مورد نیاز شما را برای ضد عفونی کردنِ لوازم فلزی مثل موچین، تیغ و سوزن سرنگ فراهم نماید.

مواد خوراکی در هنگام بروز حوادث و وقایع

وقوع حادثه و مدت زمان ماندگاری اثرات آن قابل پیش بینی نیست، بنابراین بهتر است همیشه جانب احتیاط را رعایت کنید و مقدار کافی مواد غذایی از نوع کنسرو شده، بیسکویت‌ها مغذی و انواع مغزها را در کیف کمک‌های اولیه خانگی نگه‌داری کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه فشار سنج خون

مرور مجدد اقلام مورد نیاز برای شارژ یک کیف کمک‌های اولیه خانگی

بتادین و ژل ضد عفونی، الکل سفید، پنبه، چسب زخم، گاز استریل و باند در ابعاد مختلف، محلول آمونیاک به عنوان محرک تنفسی، کیسه یخ و آب گرم، پماد ضد خارش، دستکش بهداشتی، داروهای مسکن، ضد حساسیت، تهوع و اسپاسم عضلات، قیچی، تیغ و موچین، حوله، کبریت، فندک، چراغ قوه و … اقلامی هستند که وجودشان در جعبه کمک‌های اولیه الزامی است.

کیف یا حعبه کمک‌های اولیه را از کجا و با چه قیمتی تهیه کنیم؟

اغلب داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم ایمنی و مراکز فروش اینترنتی این دسته از محصولات را آماده و به متقاضیان ارائه می‌کنند. قیمت نوع ساده این کیف چندان گران و نگران کننده نیست.

مدل بزرگ و دیواری جعبه‌ها که اقلام بیشتری را در خود جای داده و معمولاً دیواری هستند، قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارند.

بد نیست که نکات زیر را در مورد تهیه جعبه‌ها و کیف‌ها به خاطر بسپارید

  • فراموش نکنید که حادثه خبر نمی‌کند، پس در اولین فرصت نسبت به تهیه کیف یا جعبه کمک‌های اولیه به فراخور نیازتان اقدام نمایید.
  • داروها و مواد غذایی تاریخ مصرف معینی دارند، در صورت بی توجهی و مصرف ممکن است دچار مسمومیت شوید. پیشنهاد می‌گردد هر ۶ ماه یک‌بار تاریخ اتقضای محصولات غذایی و دارویی را کنترل و اقلام جدید جایگزین کنید.
  • باتری‌های چراغ قوه یا آماده به کار بودنِ وسایل الکترونیکی باعث کاهش عمرشان می‌شود، بهتر است باتری‌ها را خارج کرده و در کنار وسایلی مانند چراغ قوه یا رادیو قرار دهید تا هنگام حادثه مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
  • هر گاه وسایل و مواد داخل کیف یا جعبه را مصرف کردید، در اولین فرصت آن‌ها را با نمونه جدید شارژ نمایید.
  • به خاطر وجود مواد خوراکی و دارویی موجود در جعبه، بهتر است آن را در دمایی بین ۱۰ تا ۳۰ درجه یا دمای اتاق نگه‌داری کنید.
  • کیف کمک‌های اولیه خانگی را در مسیر خروج از خانه قرار دهید تا هنگام حادثه بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کنید.
  • نگه‌داری کیف در کمد اتاق خواب یا محل‌های دور از دسترس، تنها وقت شما را هدر می‌دهد.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام جعبه کمک های اولیه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ جعبه کمک های اولیه کامل، باکیفیت و استاندارد را برای شما آماده کرده‌ایم. این جعبه‌های کمک اولیه امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


جعبه کمک های اولیه کاسپین مدل first

جعبه کمک های اولیه کاسپین مدل first

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱*۱۶*۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    ماسک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک های اولیه مدل مانا

جعبه کمک های اولیه مدل مانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    چسب زخم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه مدل FIRST AID

جعبه کمک‌های اولیه مدل FIRST AID

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۲۵ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    فاقد محتویات
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل
  • سایر توضیحات
    قابلیت حمل و نصب بروی دیوار به صورت همزمان را دارد – دارای یک عدد دیوایدر – دارای یک شاسی جهت نصب بر روی دیوار – دارای ۲ عدد پیچ و رولپلاک جهت نصب شاسی بروی دیوار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه آلپ مدل PJ-109694

جعبه کمک‌های اولیه آلپ مدل PJ-109694

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x16x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۳۰ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    فاقد محتویات
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل
  • سایر توضیحات
    جنس: پلاستیک مرغوبدارای درب و قفل پلاستیکیمناسب برای نگهداری انواع دارو و غیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌ های اولیه مدل E120

جعبه کمک‌ های اولیه مدل E120

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵.۵x22x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۱۰ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    فاقد محتویات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه کاسپین مدل big

جعبه کمک‌های اولیه  کاسپین مدل big

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    باند زخم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه آلپ مدل PJ-109695

جعبه کمک‌های اولیه آلپ مدل PJ-109695

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x16x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۳۰ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    فاقد محتویات
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل
  • سایر توضیحات
    جنس: پلاستیک مرغوبدارای درب و قفل پلاستیکیمناسب برای نگهداری انواع دارو و غیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک های اولیه مدل مانا

جعبه کمک های اولیه مدل مانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه آلپ مدل PJ-111458

جعبه کمک‌های اولیه آلپ مدل PJ-111458

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x16x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۳ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    فاقد محتویات
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل
  • سایر توضیحات
    جنس: پلاستیک مرغوبدارای درب و قفل پلاستیکیمناسب برای نگهداری انواع دارو و غیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه آل فیدا مدل ۱۴Q01

جعبه کمک‌های اولیه آل فیدا مدل 14Q01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x22x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۵ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    فاقد محتویات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک های اولیه گاندو مدل ۰۰۱

جعبه کمک های اولیه گاندو مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x17x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷۰ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    باند زخم
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل
  • سایر توضیحات
    این جعبه شامل:پد الکلی ۳عدددستمال مرطوب. ۱ عددباند پانسمان سایز کوچک. ۱عددباند پانسمان۳یارد. ۱عددگاز استریل. ۲ عدددستمال کاغذی . ۱ عددکسه بهداشتی. ۱ عدددستکش بهداشتی . ۱ جفتچسب زخم. ۱ بستهماسک یکبار مصرف. ۱ عددبتادین. ۱ عدد دارای جعبه با جنس پلاستیک سخت و بروشور آموزشی جهت موارد اضطراری.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه نگین مدل PA 2305

جعبه کمک‌های اولیه نگین مدل PA 2305

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x12x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    گاز استریل
  • ویژگی‌های جعبه کمک‌های اولیه
    قابل حمل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک های اولیه مدل مانا ۰۱

جعبه کمک های اولیه مدل مانا 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۵*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    چسب زخم
  • سایر توضیحات
    چسب زخم ۱۰ عددی -باند دور بافت ۷.۵سانت ۲ عدد-باند دوربافت ۵ سانت ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک های اولیه کد ۰۳

جعبه کمک های اولیه کد 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۵×۹.۵×۱۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۵ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    چسب زخم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه کمک‌های اولیه کاسپین مدل small

جعبه کمک‌های اولیه کاسپین مدل small

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x150x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • محتویات جعبه کمک‌های اولیه
    باند زخم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید جعبه کمک های اولیه آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، استاندارد و با کیفیت را خریداری کرده و همیشه برای حوادث احتمالی آمادگی داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ویلچر

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا