خواب کودک

پتو نوزادی: معرفی بهترین پتوهای نوزادی با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع پتو نوزادی این نکات را رعایت کنید

پتو (Blanket) نوعی روانداز است که از پشم، پنبه و … ساخته شده و هنگام خواب و استراحت، آن را بر روی خود می‌کشند. پتوها از لایه‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که برخی از این لایه‌ها کارکرد گرمایی دارند و بعضی هم دارای جنبه زیبایی هستند.

همان‌طور که گفته شد جنس پتوها از پنبه، اکریلیک، پلی‌استر، کشباف و پشم است که نوع اخیر ضخیم و گرم می‌باشد. این روانداز انواع مختلفی دارد، یکی از آن‌ها- که مورد بحث ما نیز هست- پتوی نوزاد است.

و اما پتوی نوزادی

همه والدین به مقوله تغذیه و و سایل خواب کودک خود نهایت اهمیت را می‌دهند و برای این کار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و دوست دارند نوزادشان در بهترین شرایط رشد نموده و قد بکشد.

جهت خرید هر چیزی برای نوزاد تازه متولد شده خود از جمله پتو باید حسابی سخت‌گیری کنید و با حساسیت در این خصوص عمل نمایید.

این دقت و توجه به شما امکان می‌دهد که بتوانید بهترین محصول ممکن را برای ثمره عمر خود تهیه کرده و راحتی را تقدیم وی کنید.

نوزادی که ساعات زیادی از سال‌های اولیه عمر خود را در خواب می‌گذراند و در این بین انتخاب یک پتوی نرم و باکیفیت برای او می‌تواند یک ضرورت اجتناب ناپذیر باشد.

برای خرید پتو لازم است شما والدین گرامی به نکاتی چند که خیلی هم مهم است توجه خاص داشته باشید. اگر در ادامه این مطلب با مجله خرید اینترنتی مینینیم همراه شوید ما این موارد را بدون هیچ کم و کاستی برایتان توضیح خواهیم داد.

اگر سن نوزادتان کم‌تر از یک سال است، پیشنهاد می‌کنیم وقت و پول خود را صرف خرید یک پتوی پوشیدنی نمایید.

زیرا در این سن نوزاد نمی‌تواند پتو را از روی خود کنار بزند و اگر خدایی ناکرده پتو بر روی صورت او قرار بگیرد، ممکن است خطر خفگی را متوجه او نماید.

از ۱۲ ماهگی به بعد می‌توانید خرید پتوهای مختلف نوزادی با جنس‌های غیر حساسیت زا، کاملاً نرم و منعطف را در دستور کار خود قرار دهید. در این بازه سنی، نوزاد می‌تواند با حرکت دست و پای خود پتو را از روی صورتش کنار بزند و به قولی با آن بازی کند.

آشنایی با انواع مختلف پتوهای نوزادی بر حسب جنس

پتو پنبه‌ای: در واقع بهترین نوع از یک پتو نوزاد همین مدل پتوها هستند که به صورت ۱۰۰٪ از پنبه یا همان الیاف نخی تولید می‌شوند.

این مدل از پتوها دارای ساختاری سلولی هستند که به معنی قابل تنفس بودن جنس آن‌هاست و از این رو وقتی که بر روی صورت نوزاد شما قرار بگیرند هیچ خطری را متوجه سلامت وی نمی‌کنند.

پتوهای پنبه‌ای از قابلیت شستشوی آسانی نیز برخوردارند و می‌توان متناسب با میزان دمای اتاق از آن ها به صورت یک، دو و یا سه لایه استفاده نمود.

پتو بامبو: پتو کودک بامبو از تمام ویژگی‌های خوب و مثبت برخوردار است جز اینکه وقتی شسته و یا به هر دلیل دیگری خیس شود، مدت زمان زیادی باید سپری شود تا رطوبت جذب شده توسط الیاف داخلی آن از بین برود! این پتوها از جنس گیاه بامبو تولید می‌شوند و بسیار نرم و لطیف هستند.

گاهی اوقات تولیدکنندگان برای تهیه چنین پتوهایی از الیاف ابریشمی به صورت ترکیبی با آن‌ها نیز استفاده می‌کنند که سبب می‌شود تا پتوی شما نرم‌تر و منعطف‌تر از قبل نیز شود. پتوهای بامبو از خاصیت تنفس پذیری بالایی برخوردارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آویز تخت کودک

پتو میکروفایبر: پتوهای میکروفایبر، رواندازی بی‌نظیرند که دارای همه ویژگی‌های دلخواه هستند، به گونه‌ای که شما را مجاب به خرید می‌کنند.

شاید تنها عیب پتوهای میکروفایبر قابلیت اشتعال پذیری آن‌ها باشد که ممکن است با توجه به وجود سایر وسایل در اتاق کودک برای سلامتی وی قدری خطرآفرین باشد.

بد نیست بدانید که این پتوها از الیاف پلی‌استر و نخ‌های ظریف پلی پروپلین درست می‌شوند که ضمن حائز بودن نرمی و ماندگاری مناسب، از خاصیت جذب آب بالایی نیز برخوردارند که این امر می‌تواند شستشوی آن را بسیار سهل و آسان نماید.

پتو فلانل: این مدل پتوها از ترکیب پنبه و پشم تولید می‌شوند و همانند پتوهای پشمی مناسب استفاده در روزهای سرد سال هستند.

پتوهای فلانل به راحتی شسته می‌شوند و از پروسه نگه‌داری ساده‌ای نیز برخوردارند. تنها عیب این پتوها این است که نمی‌توان از آن‌ها در فصل‌های گرم سال استفاده کرد.

پتو پشمی: اگر می‌خواهید برای فصول سرد سال فرزند نورسیده خود را با یک پتو، گرم نگه‌دارید، بهترین گزینه برای شما خرید پتوی نوزادی پشمی می‌باشد.

پتوی پشمی قادر است در حد بالا گرما را حفظ نماید و در صورت تعرق بدنی نوزاد نیز رطوبت ناشی از آن را به خود جذب کرده و سپس با تبخیر آن در محیط به نوعی عمل خنک سازی را نیز برای نوزاد شما انجام دهد.

این جنس پتوها بسیار مقاوم هستند، اگر هم دچار حریق شوند گازهای سمی و شیمیایی از آن‌ها خارج نمی‌شود. اما همان‌طور که گفتیم تنها مناسب استفاده در فصول سرد سال هستند و نمی‌توان از آن‌ها برای هر موقعی از سال کمک گرفت.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید نی نی لای لای

پتو آکریلیکی: این نوع از پتوها از نظر طرح شاید تنفس پذیر باشند اما به لحاظ ساختار اساساً این‌گونه نیستند.

برخلاف مدل‌های پنبه‌ای پتوهای آکریلیکی از الیاف مصنوعی و نفت تولید می‌شوند، به همین خاطر هم ممکن است با توجه به جنس پلاستیکی آن‌ها سبب بروز حساسیت‌هایی پوستی و یا تنفسی برای نوزاد شما شوند.

لازم به ذکر است که این پتوها ضد چروک هستند و هر کاری که نوزاد شما و یا خودتان بکنید، چروک نمی‌شوند. با این حال نباید از قابلیت شستشوی پیچیده و سخت آن‌ها غافل شد.

پتو مینکی: پتوهای مینکی از الیاف پلی‌استری تولید می‌شوند، با این‌که بسیار نرم و گرم هستند اما برای استفاده در مواقع سرد سال گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند.

اگر بخوهید از آن‌ها بهره‌برداری نمایید در واقع تنها سبب افزایش دمای بدن نوزاد خود و نهایتاً پریشانی و بی تابی وی خواهید شد.

پتوهای مینکی قابلیت عبور جریان هوا را از خود ندارند لذا اگر بر روی صورت نوزاد بیفتند باید فوراً در صدد کنار زدن آن باشید.

به نظر شما یک پتوی نوزادی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

توجه به جنس پتوی نوزادی

شاخص‌ترین مولفه برای انتخاب این کالای خواب کودک توجه به جنس آن است. اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که ما در بخش پیشین از همین مطلب در مورد انواع پتوها از نظر جنس به تفصیل بحث کردیم.

اکنون نوبت شما پدر و مادر گرامی است که باید بر اساس نیاز، سلیقه شخصی و میزان بودجه‌ای که برای این منظور لحاظ کرده‌اید، اقدام به خرید یک مدل از آن‌ها برای فرزند تازه متولد شده خود نمایید.

شما والدین عزیز باید در زمان انتخاب پتو توجه به ضد حساسیت و آلرژیک بودن محصول خواب و همین‌طور تنفس پذیری راحت آن به همراه امکان شستشوی ساده و آسان پتو را فراموش نکنید.

بررسی ابعاد و وزن روانداز نوزادی

نکته دوم برای انتخاب پتو نوزاد مربوط به ابعاد و وزن آن است. اندازه این کالای خواب باید به گونه‌ای باشد که ضمن پوشیدن تمام قسمت‌های بدن نوزاد، آن‌قدر بزرگ نباشد که مانع حرکت و دست و پازدن نوزاد شود. معمولاً استاندارد ابعاد یک پتو نوزاد یک متر در یک متر است.

نوزادان در ابتدای تولد و سال‌های اول زندگی از نظر جسمی و ماهیچه‌ای چندان قدرتمند نیستند که توان جابه‌جایی و کنار زدن وسایل از جمله پتو را به راحتی داشته باشند.

پس بهتر است بر روی وزن محصول خواب نوزاد حساس باشید، یعنی پتویی را انتخاب نمایید که ضخامت کم‌تر و نهایتاً وزن سبک‌تری دشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پشه بند کودک

اهمیت رنگ و طرح پتوی کودک

همان‌طور که می‌دانید بچه‌ها در سنین مختلف نسبت به رنگ‌ها واکنش نشان می‌دهند، انتخاب رنگ و طرح هر چیزی که برای نوزاد خود تهیه می‌کنید بر عهده شما والدین عزیز است.

با این حال اگر می‌خواهید برای فرزند نو رسیده خود یک سیسمونی جذاب تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم گوشه چشمی به ایجاد یک هارمونی رنگی چشم نواز برای محصولات خواب و سایر وسایل کودک خود داشته باشید.

در این زمینه لازم است که ترجیحاً از رنگ‌های شاد و طراحی های جدید برای اتاق کودک خود استفاده کنید. بهتر است پتوی نوزاد شما فاقد الحاقات اضافه همچون دور دوزی، پاپیون و … باشد؛ چرا که ممکن است نوزاد آن‌ها را در دهان گرفته و خطراتی را متوجه سلامت خود نماید.

والدین عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که برخی از پتوهای نوزادی به صورت دو رو هستند که این به معنای قابل استفاده بودن روی دیگر پتو در صورت کثیفی یک روی آن می‌باشد.

به هر حال خرید چنین پتوهایی کاملاً بسته به نظر و سلیقه شما عزیزان خواهد داشت.

عوامل موثر بر روی تعیین قیمت پتوی نوزادی

نکاتی که در این گفتار پیرامون پتوی نوزادی بیان شده، در حقیقت قیمت این کالای خواب را نیز تعیین و مشخص می‌کند. شما والدین عزیز می‌توانید با در نظر گرفتن کلیه جوانب و با مطالعه دقیق این مقاله نسبت به تهیه یک مدل از پتوها برای نوزاد خود اقدام نمایید.

مواردی که در این میان باید توجه شما را بیشتر جلب نماید ضد حساسیت بودن، قابلیت تنفس پذیری و ماندگاری بالای پتوی منتخب‌تان است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید حوله کودک و نوزاد

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب پتو نوزاد مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ پتو نوزاد شیک، خوش طرح و رنگ، کیفی و با جنس مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این پتوها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


پتو نوزادی کد ۳۰۳۰ سایز ۱۰۰×۸۵ سانتی متر

پتو نوزادی کد 3030 سایز 100x85 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x85x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل دورپیچ کلاهدار سایز ۷۰×۷۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل دورپیچ کلاهدار سایز 70×70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۷۰×۱ سانتی متر سانتی‌متر
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    پتوی دورپیچ کلاهدار که به عنوان پارچه قنداق نیز قابل استفاده است. قسمت داخلی نخ پنبه و قسمت بیرونی پتو مخمل است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل خرگوش گوش دراز سایز ۷۲×۷۲ سانتی متر

پتو نوزادی مدل خرگوش گوش دراز سایز 72x72 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲×۷۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پارچه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل خرگوش بازیگوش سایز ۸۵×۷۵ سانتی متر

پتو نوزادی مدل خرگوش بازیگوش سایز 85x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پارچه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    این کالا از پارچه مخمل ضد حساسیت میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی نینی بیبی مدل خرس کوچولو سایز ۸۰×۸۰ سانتی متر

پتو نوزادی نینی بیبی مدل خرس کوچولو سایز 80x80 سانتی متر

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی طرح یونیکورن سایز ۸۰×۸۰ سانتی متر

پتو نوزادی طرح یونیکورن سایز 80x80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پشم و پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل دورپیچ طرح ستاره کد ۱۱ سایز ۸۰×۸۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل دورپیچ طرح ستاره کد 11 سایز 80x80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی بیبی فور لایف مدل ۲۱۳۷.۲ سایز ۱۰۰×۸۰ سانتی متر

پتو نوزادی بیبی فور لایف مدل 2137.2 سایز 100x80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    برای استفاده در گهواره یا ساک حمل نوزاد نیز مناسب است دارای جنسی نرم و لطیف است. ضد حساسیت به دلیل داشتن جعبه مناسب برای هدیه دادن است. این پتو بدون خز مبیباشد .دو طرف پتو بافت میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل خرگوش کد ۳۷۰ سایز ۷۰×۷۵ سانتی متر

پتو نوزادی مدل خرگوش کد 370 سایز 70x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پولیشی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل ماهگرد طرح رنگین کمان سایز ۷۵×۱۰۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل ماهگرد طرح رنگین کمان سایز 75x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پنبه و پلی‌استر
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    دارای دو نشانگر مستطیل سرخابی و ستاره زرد میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل کوالا ۳۱۶ سایز ۷۵×۷۰ سانتی متر

پتو نوزادی  مدل کوالا 316 سایز 75x70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پولیشی
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل فیل و تاج کد ۳۰۲ سایز ۷۵×۷۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل فیل و تاج کد 302 سایز 75×70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پولیشی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل خرگوش سایز ۷۵×۷۵ سانتی متر

پتو نوزادی مدل خرگوش سایز 75x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پلی‌استر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل TK01 سایز ۷۰*۷۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل TK01 سایز 70*70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۳*۷۰*۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل بره ۳۱۵ سایز ۷۵×۷۰ سانتی متر

پتو نوزادی  مدل بره 315 سایز 75×70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پولیشی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی جیکل مدل JK968301-53 سایز ۷۱×۷۳ سانتی متر

پتو نوزادی جیکل مدل JK968301-53 سایز 71x73 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲.۵×۷۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    نخ
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده از بدو تولدپتو دور پیچ نوزادجنس الیاف نخی و پنبهقابلیت شستشو به صورت دستی و لباسشویی (درجه تنظیم شستشو لباس نوزاد)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل سه خرس کد ۳۴۴ سایز ۷۵×۷۰ سانتی متر

پتو نوزادی  مدل سه خرس کد 344 سایز 75x70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پولیشی
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل مخمل ضد حساسیت سایز ۸۰×۸۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل مخمل ضد حساسیت سایز 80x80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    میکروفایبر
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    پتو مخمل حبابی ضد حساسیت اندازه ۸۰×۸۰ . دورو مخمل ۱ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی جیکل مدل JK968401-35 سایز ۷۰×۷۵ سانتی متر

پتو نوزادی جیکل مدل JK968401-35 سایز 70x75 سانتی متر

مشخصات

  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    نخ
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده از بدو تولدپتو دور پیچ نوزادجنس الیاف نخی و پنبه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی شادیلون مدل ۰۱

پتو نوزادی شادیلون مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۳*۱۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل Bear سایز۸۴×۸۴ سانتی متر

 پتو نوزادی مدل Bear سایز84×84 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    ار هر دو سمت
  • جنس
    پشم و پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی مدل فیل سایز ۸۰×۸۰ سانتی متر

پتو نوزادی مدل فیل سایز 80x80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    دورو
  • جنس
    پشم و پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پتو نوزادی جیکل مدل JK968501-92 سایز ۷۱×۷۳ سانتی متر

پتو نوزادی جیکل مدل JK968501-92 سایز 71x73 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲.۵×۷۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قابلیت استفاده
    یک رو
  • جنس
    نخ
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده از بدو تولدپتو دور پیچ نوزادجنس نخ و پنبهقابلیت شستشو به صورت دستی و لباسشویی (درجه تنظیم شستشو لباس نوزاد)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید پتو نوزادی آشنا شدید، به شما پدر و مادر جوان اطمینان می‌دهیم که با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، زیبا، کیفی و استاندارد را برای نوزاد دلبند خود فراهم نمایید و خیال خود را از بابت آرامش و خواب عمیق فرزندتان توام با ایمنی، راحت نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید تخت خواب کودک

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا