ابزار سلامت

کمربند طبی: معرفی بهترین ساپورت‌های کمر با خرید اینترنتی

هنگام خرید کمربند طبی این نکات را رعایت کنید

کمر درد و دیسک کمر یکی از مشکلات شایع ستون فقرات است که بسیاری از افراد جامعه با آن درگیرند و از آن رنج می‌برند. دیسک کمر، دیسک برآمده، پاره شده یا بیرون زده شده همه عناوینی هستند که برای یک مفهوم به کار می‌روند.

این مشکل ممکن است در هر جایی از ستون فقرات ایجاد شود ولی عمدتاً در ناحیه کمر ظهور و بروز می‌کند. برای رفع و کاهش درد ناشی از دیسک و درمان آن راه‌های زیادی وجود دارد که بستنِ کمربند طبی بهترین شیوه در درمان آن است.

به خاطر اهمیت موضوع و نقش کمربند طبی در کاهش درد و درمان آلام ناشی از کمر درد و دیسک کمر، مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد در این نوشتار به بررسی همه جانبه این محصول درمانی بپردازد.

منظور از دیسک کمر چیست؟

دیسک کمر (Waist disk) عارضه و مشکلی است که به واسطه وارد شدنِ فشار زیاد یا ضعف عضلات کمر در اثر بالا رفتنِ سن یا عوامل دیگر ممکن است ایجاد شود.

عمده‌ترین نشانه دیسک احساس درد در پشت بدن و پا است. انسان معمولاً دارای ۲۶ مهره در ستون فقرات خود است که به وسیله صفحات انعطاف پذیری به اسم دیسک از هم جدا می‌گردند.

در حالت معمولی و طبیعی وجود چهار دیسک در کمر انسان بیماری و عارضه محسوب نمی‌گردد ولی هنگامی که بنا به عللی دیسک از قسمت عقب خود بیرون بزند و این بیرون زدگی روی نخاع یا رشته‌های آن فشار وارد کند و باعث بروز درد در ناحیه کمر و پاها شود، اینجاست که به این بیماری اصطلاحاً دیسک کمر می‌گویند.

در واقع با بالا رفتن سن یا دلایل دیگر، دیسک بین مهره‌ها مایع خود را از دست داده و خشک می‌شود که این عارضه گرچه در دهه سوم زندگی به بعد اتفاق می‌افتد ولی در سنین جوانی نیز مشاهده می‌گردد.

کم شدن آب دیسک سبب شکنندگی و ترک خوردگی این عضو حساس می‌شود. فشار بیش از اندازه و ناگهانی مانند افتادن از نردبان یا زمین خوردن، بالا رفتنِ سن، عدم تعادل عضلات سایر قسمت‌های بدن، نشستنِ غیر طبیعی و نادرست، استفاده مستمر از موبایل و رایانه، فشار و استرس، بلند کردن غیر اصولی اجسام سنگین و … می‌توانند از عوامل بروز دیسک و نهایتاً درد در ناحیه کمر باشند.

یکی از شیوه‌های مقابله و درمان و کاهش درد ناشی از دیسک، استفاده از کمربند طبی است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زانوبند طبی

آشنایی با کمربند طبی

دیسک برآمده عمدتاً به خاطر افزایش سن و عوامل دیگری است که به آن‌ها اشاره شد. در این فرایند آب و مایع موجود در دیسک کم و انعطاف آن نیز کاهش می‌یابد که درد کمر به ویژه در قسمت پایین نتیجه این موضوع است. این حالت خیلی پیچیده نیست و چه بسا بدون عمل جراحی در مان شود.

اگر یک کمربند طبی کیفی و استاندارد تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید نه تنها با کاهش محسوس درد مواجه خواهید شد بلکه ممکن است بهبودی کامل هم حاصل کنید.

گرچه کمربند طبی یک وسیله درمانی و پزشکی مهم و قابل توجه در درمان و کاهش درد ناشی از دیسک است ولی با این‌حال مینینیم به شما همراهان گرامی توصیه می‌کند که حتماً به پزشک مراجعه نمایید.

زیرا این احتمال دور از ذهن نیست که دیسک به قدری برآمده باشد که تنها با عمل جراحی درمان و بهبود یابد، مراجعه به پزشک و مراکز درمانی برای بیمارانی که به خاطر دیسک، در راه رفتن مشکل پیدا می‌کنند، عضلات‌شان ضعیف یا در کنترل مثانه با چالش مواجه هستند، الزامی است.

نگاهی به پارامترهای موثر برای انتخاب کمربند طبی برتر

سهولت و راحتی استفاده از کمربند

کسی که از ناحیه کمر احساس درد می‌کند باید در پی کمربندی باشد که با بستنِ آن راحتی را تجربه کند نه این‌که با حس ناخوشایندی مجبور باشد مشکلی به درد کمرش اضافه نماید.

بنابراین توصیه می‌شود یک محصول ساخته شده از مواد نرم و دارای منافذ برای جریان هوا را انتخاب کنید طوری که بتواند گرما و رطوبت را دفع نماید.

کمربندهای پزشکی تهیه شده از جنس نئوپرن، محصولی مناسبند که سوزش پوست و بثورات جلدی را در پی ندارند.

مجهز بودنِ کمربند به تسمه‌های قابل تنظیم به شما امکان می‌دهد که آن را بر اساس سایز بدنِ خود تنظیم‌ کنید. لذا خصوصیات ارگونومیک و قابلیت تغییر و تنظیم کمربند با اندام وبدن خود را فراموش نکنید.

همه این خصوصیات چیزی است که ما به عنوان معیارهای راحتی استفاده از کمربند یاد می‌کنیم.

استحکام و دوام کمربند طبی

طراحی و ساخت کمربند طبی باید به گونه‌ای باشد که توان و استحکام کافی جهت حمایت، پشتیبانی و محافظت از کمر را داشته باشد. لذا قدرت، دوام و قابلیت شستشو از مشخصه‌های بارز کمربند ایده‌آل به شمار می‌رود.

توجه به نظر خریداران و استفاده کنندکان از کالای درمانی

بررسی نظرات خریداران هر محصول از جمله کمربند طبی حائز اهمیت است و می‌تواند در انتخاب و خرید به شما کمک نماید.

گاهی آنچه تولید کننده و فروشنده می‌گویند ممکن است با نظر مشتریان متفاوت باشد، این فرایند می‌تواند کمربند طبی برتر را بهتر به مشتری بشناساند.

حداکثر حمایت به وسیله صفحات جلویی و پشتی کمربند

صفحات قدامی و خلفی کمربند باید فشرده سازی مناسب شده باشند تا بتوانند ثبات لازم را فراهم کنند که جابه‌جایی و انتقال مقداری از وزن بار شکم و بهبود وضعیت حمل، فشار روی ستون فقرات را کاهش دهد.

بهتر است اتصالات کمربند از پلاستیک سبک و کاربردی توام با مقاومت در برابر ضربه و گرما باشد. تناسب کمربند‌های طبی با آناتومی پزشکی مهم است زیرا می‌تواند از انحناهای طبیعی ستون فقرات به منظور قرار گرفتن در یک حالت راحت، پشتیبانی کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قوزبند طبی

راحتی مواد سازنده و قابلیت تنفس کمربند

یک کمربند طبی خوب از قابلیت کشسانی مناسبی برخوردار است، در واقع حالت کشسانی محصول که از یک ماده نرم و قابل تنفس تشکیل شده، موجب کاهش درد در قسمت پائینی کمر می‌شود.

با وجود این ویژگی دیگر لازم نیست در مورد ساییدگی پوست، تحریک یا التهاب آن نگرانی به خود راه دهید.

در این حالت کمربند خیلی راحت و بدون اصطکاک روی پوست قرار می‌گیرد البته شما می‌توانید بر اساس وزن محصول و ترجیح خود، کمربند را روی لباس یا زیر آن ببندید.

استفاده آسان از محصول درمانی

شاید لازم باشد بار اول از شخص دیگری بخواهید که در پوشیدنِ کمربند به شما کمک نماید. اگر قدرت بالاتنه‌تان محدود است یا این‌که با مشکل آرتریت مواجه هستید، حتماً از حلقه‌های دستی مناسب بهره بگیرید.

نوارهای الاستیک با کشش مضاعف به شما امکان می‌دهند که به راحتی به وضعیت بی خطر و تناسب خود برسید. با وجود محصور کننده‌های تعبیه شده در جلوی کمربند، نیازی نیست که با پیچش یا چرخیدن به کمر خود آسیب برسانید.

کمربند طبی و درمان آسیب‌ها

جالب است بدانید که کمربند طبی مهره‌های ستون فقرات در ناحیه قفسه سینه تا مهره‌های متصل به مفصل ساکروایلیاک (Si) را تثبیت می‌کند. صدماتی نظیر پارگی، برآمدگی یا لغزش دیسک (فتق)، باریکی مجاری نخاعی، سیاتیک و … را درمان می‌کند.

نقش کمربندهای طبی در کاهش درد و کمک به درمان دیسک

همان‌طور که در طول بحث هم اشاره شد، دیسک درد شدیدی در ناحیه کمر ایجاد می‌کند که پوشیدن یک کمربند طبی نقش موثری در التیام درد بخش پایین کمر ایفا می‌کند و یک روش درمانی مناسب برای کاهش و رفع درد کمر محسوب می‌گردد.

پیشگیری از آسیب دیدگی، فراهم کردن شرایط فشرده‌سازی با هدف محافظت مناسب از ناحیه کمر و بهبود سریع از دیگر خصوصیات کمربند طبی است.

آقایان و خانم‌ها می‌توانند این محصول طبی ارتوپدی را در طول روز استفاده کنند ولی پوشیدن آن در هنگام خواب توصیه نمی‌گردد. همه می‌توانند تا زمانی که اندازه دور کمرشان ۶۸ اینچ یا کم‌تر باشد، از مزایای کمربند بهره‌مند شوند.

چگونگی شستشوی کمربند طبی

صفحات کمری، شکمی و ژلی کمربند را خارج کنید، تمام تسمه‌ها را ببندید و محصول را با آب و صابون و به وسیله دست بشویید و اجازه دهید تا کمربند در معرض هوای آزاد کاملاً خشک شود.

مروری بر انواع کمربندهای طبی

همان‌طور که اشاره شد، کمربندهای طبی در کاهش و بهبود درد کمر و ستون فقرات موثر هستند، این محصولات سلامت محور انواع مختلفی دارند.

دو نوع اصلی و رایج آن‌ها که برای ایجاد محدودیت در حرکت ستون فقرات و کاهش دردهای کمر مفید می‌باشند عبارتنداز: یکی کمربندهای طبی ثابت، سخت و غیر منعطف و دیگری ارتجاعی و انعطاف پذیر.

اساساً هدفِ استفاده از کمربندهای درمانی محدود کردنِ حرکت، ایجاد فشار برای تعادل مرکز ثقل بدن و گرم نگه‌داشتنِ عضلات کمر است. بهره‌گیری از آن‌ها به شکل نامناسب، غیر اصولی و طولانی مدت نه تنها مفید نیست بلکه می‌تواند عوارضی مانند ضعف عضلات کمر را به دنبال داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پشتی طبی

حال به بررسی هر دو نوع کمربند می‌پردازیم

مدل سخت، ثابت و غیر منعطف: این دسته از کمربندهای درمانی عموماً برای دردهای پایین کمر و بی ثباتی ستون فقرات توصیه می‌شوند.

کسانی که جهت حمایت از ستون فقرات خود به سختی بیشتری غیر از آن‌چه در کمربند استاندارد موجود است، نیاز دارند معمولاً استفاده از بریس‌های سخت قاب‌دار مختص ستون فقرات تجویز می‌شود.

این بریس‌های انعطاف ناپذیر و خشک دارای قطعات قائمی شکل بوده که به صورت بخش پایینی ستون فقرات در آمده و تغییر شکل می‌دهد. تسمه‌هایی که از جنس پارچه بر روی بریس تعبیه شده‌اند به قسمت جلوی بدن فشار می‌آورند.

این مدل کمربند انتخاب مناسبی برای تثبیت ستون فقرات بعد از عمل جراحی تلقی می‌گردد.

کمربند ارتجاعی و دارای انعطاف: این مدل کالای پزشکی و درمانی سهم مهمی از درمان یا کنترل مشکلات کمر مثل درد، دیسک، گودی و … را به خود اختصاص داده است و معمولاً بر حسب کاربرد به شرح زیر تقسیم بندی می‌شود:

کمربند طبی برای کاهش درد کمر

محصولاتی که با هدف درمان و کاهش درد کمر تهیه می‌شوند عمدتاً دارای پارچه‌های کشی یا نئوپرن هستند.

این کمربند طبی علاوه بر ایجاد یک فشار ملایم که در واقع نوعی ماساژ برای عضلات کمر محسوب می‌گردد، گردش خون در آن‌ها را تشدید کرده و به مرور زمان درد کمر را بهبود می‌بخشد.

این گروه از کمربندها می‌توانند گزینش خوبی برای استفاده بعد از عمل جراحی کمر، شکم، زایمان، جبران و تقویت عضلات شکم در سالمندان و همین‌طور کمر دردهای خفیف با منشاء عضلانی تلقی گردند.

محصولی که برای دیسک کمر مناسب است

کمربندهایی که در بهبود و درمان دیسک موثرند در انواع متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. کاهش فشار به مهره‌ها، برداشتنِ فشار از روی دیسک بیرون زده و ایجاد ثبات در ستون فقرات از کارکردهای کمربند طبی مخصوص دیسک به حساب می‌آیند.

در ساختار کمربندهای طبی فنردار برای جذب فشار و نیرو فنرهایی تعبیه شده است که آن را جهت کمر دردهای خفیف مربوط به فتق دیسک توصیه می‌کنند، البته نوع آتل‌دار این محصول هم برای این منظور تولید می‌شود.

آتل‌های طراحی شده در این نوع کمربند، ستون فقرات را تثبیت می‌کند، جنس آتل‌ها با هم تفاوت دارد. اگر جنس آتل از پلی‌پروپیلین باشد، محصول با نام آتل‌دار نرم شناخته می‌شود. در حالی که جنس آتل‌دار سخت از پلی‌آمید است.

برخورداری این نوع کمربند از چهار آتل، ستون فقرات را در حالت ثابت نگه می‌دارد وبه فرد اجازه خم و راست شدنِ بیش از حد نمی‌دهد.

گرچه این محصول بهترین مدل تلقی نمی‌گردد اما جهت بهبود فتق دیسک کمر، لغزش یا جابه‌جایی مهره‌های کمر و کاهش درد عضلات کاربرد دارد.

کمربند طبی کار و ویژگی‌های آن

کمربند طبی کار انتخابی منطقی و مناسب برای کاهش و بهبود درد کمر در هنگام فعالیت‌های بدنی است.

این دسته از محصولات سلامت محور برای پیشگیری از دردهای ناحیه کمر افراد شاغل در کارگاه‌ها، مراکز درمانی، انبارداری‌ها، باراندازها، صنایع تولیدی، انبار کشتی، گمرکات و امور ساختمانی طراحی و تولید می‌شوند.

کمربندهای طبی کار با انتقال وزن بالاتنه به قسمت لگن، فشار روی ستون فقرات را کاهش می‌دهند. حرکات اضافی در ناحیه کمر را محدود و نهایتاً باعث تسکین درد می‌شوند.

این مدل کمربند ضمن این‌که از قسمت پایینی کمر حفاظت می‌کند به خاطر عرض کم در انجام حرکات نرمال و روزانه اختلال ایجاد نمی‌کند و فرد می‌تواند فعالیت معمول خود را به راحتی انجام دهد.

ویژگی کمربند طبی مختص گودی کمر

تنوع این مدل کمربند طبی که برای جلوگیری از افزایش انحنای ستون مهره‌ها در نوجوانان طراحی و تولید می‌شود، مختلف است.

کمربند طبی مخصوص گودی کمر، یک پشتیبان برای ممانعت از افزایش انحنای ستون مهره‌ها در رشد اسکلتی محسوب می‌شود زیرا ستون مهره‌ها را صاف نگه می‌دارد.

این کمربندها دارای پدهایی برای پُر کردنِ گودی کمر هستند و حتی برای کسانی هم که به طور طبیعی فاقد این عارضه بوده و به خاطر بزرگی شکم یا بیماری‌‌ها، قوس ستون فقرات‌شان کم شده، مفید و مناسب هستند.

البته نباید از کارکرد این مدل کمربند در کاهش درد کمر، گرفتگی عضلات و لیگامان‌های ناحیه کمر و شکم غافل شد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کمربند طبی

آیا بستنِ کمربند طبی در طولانی مدت عوارض دارد؟

  • به یاد داشته باشید که ستون فقرات توسط عضلات شکم و کمر محافظت و نگه‌داری می‌شوند، زمانی که از کمربند طبی استفاده می‌کنید در واقع به منزله این است که از عضلات خارجی کمک می‌گیرید.
  • با این کار زمینه تضعیف عضلات خود را فراهم می‌کنید چرا که آن‌ها کم‌تر فعال شده و به مرور زمان شل و ضعیف می‌شوند.
  • لذا بهره‌برداری طولانی مدت از این محصولات درمانی، تحلیل عضلات واقعی ناحیه شکم و کمر شما را به همراه خواهد داشت.
  • بر این پایه مجله اینترنتی مینینیم‌ به شما عزیزان توصیه می‌کند که از کمربندهای طبی برای مراقبت محدود، مدت کوتاه و زمان نیاز استفاده نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب کمربند طبی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ کمربند طبی استاندارد، کیفی با جنس و اندازه مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این کمربندها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


کمربند طبی طب و صنعت مدل ۵۳۲۰۰

کمربند طبی طب و صنعت مدل 53200

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی طب و صنعت مدل TLSO کد ۵۴۱۰۰

کمربند طبی طب و صنعت مدل TLSO کد 54100

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی طب و صنعت کد ۵۳۳۰۰

کمربند طبی طب و صنعت کد 53300

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی طب و صنعت مدل ۵۳۱۰۰

کمربند طبی طب و صنعت مدل 53100

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی اورتینو مدل LO

کمربند طبی اورتینو مدل LO

مشخصات

  • جنس
    مموری فوم
  • کاربرد
    لگن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • سایر توضیحات
    موارد استفاده کمردردهای مزمن کشیدگی شدید عضلات و لیگامان‌های پشتی استفاده به عنوان کمربند کار (کارمندان، ورزشکاران، رانندگان و …) استئوپروز (پوکی استخوان) بیرون زدگی خفیف دیسک بین مهره‌ای در ناحیه لومبار (کمری)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی اورتینو مدل TLSO

کمربند طبی اورتینو مدل TLSO

مشخصات

  • جنس
    فوم نرم
  • کاربرد
    قفسه سینه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • سایر توضیحات
    موارد استفاده کمردردهای حاد یا مزمن انحراف ستون فقرات (کایفوز) فتق دیسک بین مهره‌ای کشیدگی شدید عضلات و لیگامان‌های پشتی درمان محافظتی قبل و پس از جراحی در مهره‌های لگنی، کمری و پشتی استئو آرتریت (التهاب استخوان و غضروف) استئوپروز (پوکی استخوان) ایجاد ثبات مهره‌های لگنی، کمری و پشتی در دوره‌ توانبخشی بعد از عمل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی طب و صنعت مدل ۵۳۴۰۰

کمربند طبی طب و صنعت مدل 53400

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    دارای بالشتک متحرک به منظور اعمال فشار بیشتر در ناحیه کمری و کمری لگنیدارای کش دوبل و قابل تنظیم جهت کنترل مقدار فشار اعمالیدارای بارهای پلاستیکی انعطاف پذیر جهت حمایت بیشتر از مهره‌ها و جلوگیری از جمع شدن کمربند- برای افرادی که به دلایل مختلف قوس طبیعی کمر آنها کاهش یا افزایش پیدا کرده – مبتلایان به دردهای مفصل ساکروایلیاک- حمایت از مهره‌های کمری- تغییر میزان و زاویه فشار وارد بر استخوان خاجی و ناحیه ساکروایلیاک به منظور پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌های اسکلتی، عضلانی بنا به تشخیص و تجویز پزشک مفید می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی اورتینو مدل LSO

کمربند طبی اورتینو مدل LSO

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    قفسه سینه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • سایر توضیحات
    موارد استفاده کمردردهای حاد یا مزمن گوه‌ای شدن مهره‌ها در آسیب‌های تخریبی ستون مهره‌ای فتق دیسک بین مهره‌ای کشیدگی شدید عضلات و لیگامان‌های پشتی درمان محافظتی قبل و پس از جراحی در مهره‌های کمری و لگنی استئو آرتریت (التهاب استخوان و غضروف) استئوپروز (پوکی استخوان) ایجاد ثبات در مهره‌های کمری و لگنی در دوره‌ توانبخشی بعد از عمل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی پاک سمن مدل Neopren Lumbosacral

کمربند طبی پاک سمن مدل Neopren Lumbosacral

مشخصات

  • کاربرد
    تسکین درد
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    پد کمری جهت تطابق بیشتر با گودی کمر – بندهای سه گانه پلاستیکی جهت جهت فراهم آوردن فشار مناسب و راحتی بیشتر – چهار آتل پلاستیکی نرم که ستون فقرات را ثابت نگه می دارد و اجازه خم شدن و کشیدگی محدودی را می دهد. ایجاد بی حرکتی و ثبات متوسط در ستون فقرات کمری
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    علائم خفیف و متوسط فتق دیسک کمر- آرتروز و آرتریت روماتوئید- ایجاد حمایت پس از ضربه به کمر- دارای چهار آتل پلاستیکی سخت برای ثابت نگه داشتن کمر- ایجاد محدودیت در خم شدن و صاف شدن کمر- دارای بندهای نئوپرنی جهت حمایت بیشتر- ایجاد بی حرکتی و ثبات متوسط در ستون فقرات کمر- سایزبندی قابل تنظیم- کمر دردهای حاد یا مزمن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی طب پوش مدل آتل دار

کمربند طبی طب پوش مدل  آتل دار

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    در زمان استفاده توجه داشته باشید، با توجه به مارک کمربند که بر روی کمربند وجود دارد، جهت بالا و پایین کمربند قابل تشخیص است.حال کمربند را در اطراف کمر قرار دهید و تا جایی که مناسب و راحت است، آن را بکشید.اکنون مطمئن شوید که هر ۴ آتل کمربند در طرفین ستون فقرات قرار دارد.زمان و نوع مصرف کمربند مطابق با نظر پزشک معالج است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی پاک سمن مدل Job سایز بزرگ

کمربند طبی پاک سمن مدل Job سایز بزرگ

مشخصات

  • کاربرد
    کمر
  • جنس
    کش
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از وارد آوردن فشار نامناسب به کمر هنگام فعالیت روزمره در محیط کار و منزل
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- در حین بلند کردن و جابجایی وسایل – قابل استفاده در فعالیت‌های روزمره- نشستن‌ زیاد و رانندگی طولانیسایز محیط کمر: ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی طب و صنعت کد ۵۳۶۰۰

کمربند طبی طب و صنعت کد 53600

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی سما طب پاکان مدل ۴۰۲۹

کمربند طبی سما طب پاکان مدل 4029

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    شکم
  • نوع عملکرد
    تثبیت وضعیت کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – استفاده در دردهای کمر- استفاده پس از جراحی- قابل شستشو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی مدل UIC

کمربند طبی مدل UIC

مشخصات

  • کاربرد
    قابل حمل
  • جنس
    کش
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • نوع عملکرد
    خاموشی هوشمند
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    اولتراسوند: امواج صوتی برگرفته از اولتراسوند نقش اصلی گرمادهی به بافت‌های عمیق را بر عهده دارند. این امواج با حرارت‌‎دهی به بافت آسیب‌دیده سبب افزایش اکسیژن‌رسانی، بهبود گردش خون و تولید مواد مغذی در آن ناحیه می‌شود. بافت‌هایی که تحت تاثیر این امواج قرار می‌گیرند، تغییرات مشهودی در رفع اسپاسم عضلانی، بهبود دامنه حرکتی و تسکین آسیب‌های آنها مشاهده می‌شود.اینفرارد: اشعه مادون قرمز یا انفرارد با تابش الکترومغناطیسی به بازسازی و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرده و موجب اکسیژن‌رسانی، بهبود و التیام فوری بافت‌های عمیق می‌شود.بیماری‌هایی که با استفاده از کمربند پلاتینر بهبود می‌یابند؟!– دردهای برگرفته از آرتروز کمر– دردهای عصب سیاتیک– آرتریت روماتوئید– دردها و عوارض ناشی از انواع شکستگی‌‌های استخوان– گرفتگی یا کشیدگی عضلات– رگ‌به‌‎رگ شدگی– تنگی کانال نخاعی– درد فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر– درد ناشی از بیماری شانه یخ‌‎زده– کمردرد ناشی از اسپوندیلیت آنکیلوزانیا و فیبرومیالژیا– مراقبت از زخم‌های بعد از جراحی– مشکلات گردش خون– آسیب تاندون و رباط– آماس عصبمشخصات کمربند پلاتینر مجهز به تکنولوژی UIC دارای آداپتور برق چسبی (مناسب برای سایزهای مختلف) پارچه‌ای ضدحساسیت قابل استفاده برای افراد مختلف تاثیرگذاری حداکثر بعد از ۲ تا ۳ هفته کنترل و کاهش دردهای مزمن تسکین دردهای عضلانی ناحیه کمر طرز استفاده آسان قیمت مقرون‌ به صرفه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی پاک سمن مدل With Polyethylene Soft Bar سایز XXL

کمربند طبی پاک سمن مدل With Polyethylene Soft Bar سایز XXL

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    دارای چهار آتل پلی پروپیلن به جای میله فلزی متناسب با فرم انحنای ستون فقرات
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- سل مهره های کمر- عفونت چرکی مهره های کمر- آرتریت روماتوئید کمر- استئو آرتریت مهره های کمر- کمر دردهای خفیف – اسپاسمسایز محیط کمر : ۱۰۰ تا ۱۱۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی کوزمودیسک اکتیو مدل KD-01

کمربند طبی کوزمودیسک اکتیو مدل KD-01

مشخصات

  • کاربرد
    کمر
  • جنس
    الاستیک
  • نوع عملکرد
    انطباق با مهره های کمر و ثابت نگهداشتن در جای خود
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – بهترین ماساژور برای افراد پشت میز نشین- آرامش بی نظیر بعد از یک روز سخت کاری- بهترین ماساژور برای به گردش انداختن خون- بهبود دیسک کمر- بدون نیاز به منبع انرژی- کنترل کننده ی فشار بالا تنه- بهترین روش برای ریلکس کردن- دارای برجستگی که مانع از قوز کردن می شود- تشکیل شده از مواد مرغوب- مورد تایید از نظر علم پزشکی- دارای جنس انعطاف پذیر- درمان کمردرد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی کد AG-458

کمربند طبی کد AG-458

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    شکم
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی آدور مدل سخت صادراتی

کمربند طبی آدور مدل سخت صادراتی

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    محافظت از عصب سیاتیک و محافظت از ستون فقرات در برابر ضربه و اسپاسم عضلات کمر و دردهای حاد و مزمن در کمر و قبل و بعد جراحی و فتق دیسک و آرتروز کمر و جلو گیری از جابجایی و لغزش مهره های کمری
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی شکم و پهلو مورتکس مدل شتری

کمربند طبی  شکم و پهلو مورتکس مدل شتری

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • کاربرد
    کلیه
  • نحوه بسته شدن
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی سما طب پاکان مدل ۴۰۲۸

کمربند طبی سما طب پاکان مدل 4028

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    انواع کمردرد
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    سایز S دور شکم ۷۰ سانتی مترسایز M دور شکم ۸۰ سانتی مترسایز L دور شکم ۹۰ سانتی مترسایز XL دور شکم ۱۰۰ سانتی مترسایز XXL دور شکم ۱۱۰سانتی مترسایز XXXL دور شکم ۱۲۰ سانتی مترقابلیت شست و شو با دست و آب سرد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی ولکر کد ۲۳۰۲۰

کمربند طبی ولکر کد 23020

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    شکم
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی پلاتینر مدل حرارتی

کمربند طبی پلاتینر مدل حرارتی

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کمربند طبی پاک سمن مدل Job سایز XXXL

کمربند طبی پاک سمن مدل Job سایز XXXL

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از وارد آوردن فشار نامناسب به کمر هنگام فعالیت روزمره در محیط کار و منزل
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- در حین بلند کردن و جابجایی وسایل – قابل استفاده در فعالیت‌های روزمره- نشستن‌ زیاد و رانندگی طولانیسایز محیط کمر: ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید کمربند طبی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، استاندارد را بعد از مشورت با پزشک خود خریداری کرده تا بتوانید دردهای ناشی از ضربات یا آسیب‌های وارده به کمرتان را التیام ببخشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شکم بند طبی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا