لوازم جانبی خودرو

شمع خودرو: معرفی بهترین شمع های ماشین با خرید اینترنتی

هنگام خرید شمع خودرو این نکات را رعایت کنید

برای روشن شدن موتور و به حرکت درآمدن اتومبیل‌ها باید جرقه‌ای میان بنزین و محفظه هوا درون سیلندرهای ماشین رخ دهد که مسئول ایجاد چنین جرقه یا بهتر است بگوییم حرارتی، شمع خودرو می‌باشد.

در انتخاب و خرید شمع خودرو باید به نکات ریز و درشت بسیاری توجه کرد؛ تا بتوان شمعی مناسب و مرغوب برای ماشین خود تهیه نمود.

اگر شمع منتخب شما رانندگان عزیز از کیفیت و مرغوبیت لازم و مناسب برخوردار نباشد، نه تنها عملکرد موتور خودروی شما دستخوش تاثیر منفی می‌شود بلکه به صورت پیوسته هزینه‌های تعمیراتی را متوجه شما و اتومبیلتان خواهد نمود.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب از مجله خرید آنلاین مینینیم با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع مختلفی از شمع‌های اتومبیل

شمع گرم: شمع خودرو از نوع گرم با حفظ دمای گرم حاصل از جرقه زنی سبب از بین رفتن رسوبات جانبی روغن در اطراف خود شده و از این نظر سلامتی عملکرد موتور را برایتان تا حدودی تضمین می‌کند.

پایه این مدل از شمع‌ها بلند است و بیشتر از آن‌ها بر روی موتورهایی استفاده می‌شود که با دور کم کار می کنند و به اصطلاح سرد کارکرد هستند.

شمع سرد: این مدل از شمع‌ها درست برعکس شمع‌های گرم هستند؛ یعنی از پایه‌هایی کوتاه برخوردارند و اصلاً هم گرمای ناشی از احتراق را در درون خود نگه نمی‌دارند و اتفاقاً خیلی زود هم سرد می‌شوند.

از این مدل شمع‌های خودرو اساساً برای موتورهایی که در دور بالا کار می‌کنند و در اصطلاح گرم کارکرد هستند، استفاده می‌نمایند.

شمع نیکلی: رایج‌ترین نوع از شمع‌های خودروی موجود در بازار را همین دسته یعنی شمع‌های نیکلی تشکیل می‌دهند، این مدل از شمع‌ها از طول عمر کم‌تری به نسبت دیگر شمع‌های موجود در بازار برخوردارند.

تقریباً هر ۲۰ هزار کیلومتر باید در صدد تعویض آن برآمد. ناگفته نماند که در مصرف سوخت نیز موثر هستند و سبب مصرف بیشتر سوخت خودروی شما عزیزان خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید رادیاتور آب خودرو

شمع پلاتینیومی: اگر بخواهیم در یک جمله شما را با شمع خودروی پلاتینیومی آشنا کنیم باید بگوییم که سلامت بیشتر موتور با شمع خودرو پلاتینیومی حاصل می گردد!

شمع‌های پلاتینیومی همان‌طور که از نامشان نیز پیداست در ساختار خود از عنصر پلاتینیوم بهره‌مندند که از مقاومت گرمایی بالایی برخوردار می‌باشد.

عمر بالا و تعویض دیر به دیر این مدل از شمع‌ها سبب گشته تا بسیاری از خودروداران به دنبال بهره‌گیری از آن‌ها برای اتومبیل خود باشند.

شمع ایریدیومی: این مدل از شمع‌ها به سبب وجود الکترود مثبت ایریدیوم در جنس ساختاری خود از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

در کنار این قابلیت مهم باید قدرت جرقه‌زنی بالای این قبیل از شمع‌ها را نیز اضافه نمود. لازم به ذکر است که این مدل از شمع‌ها مقاومت به مراتب بالاتری به نسبت شمع‌های پلاتینیومی دارند.

شمع چند الکترودی: این نوع از شمع‌های خودرو در واقع خود دارای دو دسته تک الکترودی و چند الکترودی هستند که در ذات کاری آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد.

منتها مدل‌های چند الکترودی از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردارند و به همین خاطر گران‌تر از نوع تک الکترودی خود می‌باشند.

شمع مقاومتی: شمع‌های مقاومتی از برخی جهات خوب و کارآمد هستند و از برخی جهات دیگر می‌توانند برای خودروی شما مشکلاتی را به وجود آورند؛ از جمله به دلیل مقاومت ۵ کیلو اهمی خود در برابر نوسانات جرقه زنی بسیار ایده آل هستند اما از طرفی هم بر روی رادیو خودروی شما تاثیرگذارند و هم بر روی امواج مخابراتی تلفن همراهی که در داخل خودرو می‌باشد، اثر منفی دارند!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ترموستات

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید شمع خودرو

در گام نخست از خرید شمع خودرو به نوع آن توجه داشته باشید

نخستین نکته در خصوص خرید شمع خودرو توجه به نوع آن می‌باشد که برای این منظور توصیه می‌کنیم بخش قبلی از همین مطلب را که در مورد انواع شمع ماشین نگارش شده به دقت مطالعه کنید تا با نکاتی مهم در خصوص تک تک شمع‌های موجود در قطعه فروشی‌های ایران بیش از پیش آشنایی پیدا نمایید.

حتماً متوجه جنس الکترود قطعه مورد نظرتان باشید

نکته دوم در انتخاب شمع خودرو توجه به جنس الکترودهای آن است، در بهترین حالت ممکن باید بگوییم که این شمع‌های ایریدیوم و هم‌چنین پلاتینیومی هستند که می‌توانند کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورند و از عمر و کارایی بالایی نیز برخوردار باشند.

لازم به ذکر است که بدانید اگر بر روی ماشین شما از این نوع شمع‌ها؛ یعنی شمع خودرو پلاتینیومی و یا ایریدیوم استفاده شده است، دیگر هیچ‌گاه نباید شمع‌های دیگر بر روی خودرویتان ببندید؛ چرا که تنها به سلامت موتور وسیله نقلیه خود آسیب خواهید زد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فیلتر هوا خودرو

تعداد الکترود و اندازه پایه شمع منتخب خود را بررسی نمایید

اینکه شمع خودروی شما باید از چه تعداد الکترود برخوردار باشد، موضوعی است که توصیه می‌کنیم حتما با در نظر داشتن شمع فابریک نصب شده بر روی ماشینتان در خصوص خرید آن اقدام فرمایید.

اما در زمینه اندازه یا همان کوتاهی و بلندی پایه شمع باید بدانید که پایه‌های بیش از اندازه کوتاه ممکن است به طور کلی سبب ایجاد جرقه زنی برای آغاز به کار موتور نشوند، به همین خاطر توصیه می‌کنیم در این خصوص نیز باز به ارتفاع پایه شمع فابریک منصوب بر روی خودرویتان توجه لازم را داشته باشید.

منظور از کد حرارتی شمع خودرو چیست و چه اهمیتی دارد؟

هر شمع خودرو از یک کد حرارتی انحصاری برخوردار است که اصولا میزان آن در بازه ۴۵۰ تا ۸۰۰ سانتیگراد در نظر گرفته شده است. یادتان باشد نوع موتور و همین‌طور سوخت خودروی شما در تشخیص درست میزان این حرارت بسیار حائز اهمیت می‌باشند.

از طرفی فراموش نکنید که شمع‌‌هایی با کد حرارتی کمتر از ۴۵۰ اصطلاحاً باعث خام سوزی سوخت و بیشتر از ۸۰۰ درجه سانتیگراد نیز باعث ایجاد صدماتی جدی به موتور و دیگر قطعات نزدیک به شمع می‌شود.

به خوبی سر الکترود مرکزی شمع را مشاهده نمایید

از این نظر می‌توان شمع‌های خودرو را به سه دسته سوزنی، استاندارد و V شکل تقسیم بندی کرد، بدیهی است با توجه به رضایت عامه مردم این شمع‌های سوزنی هستند که با اختلاف از دو نوع دیگر بهتر عمل می‌کنند.

شمع‌هایی با سر الکترود مرکزی سوزنی از قدرت و دقت بیشتری در امر جرقه زنی برخوردارند و به همین خاطر نیز با قیمتی بیشتر از دو مدل دیگر در بازار به فروش رسانده می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید جک خودرو

دیگر عوامل موثر در انتخاب و خرید شمع خودرو را بشناسید

در کنار تمام نکات فوق باید به یک‌سری عوامل ضروری دیگر در خرید شمع خودروی خود نیز توجه نمایید که از جمله آن‌ها بایستی به: نوع و مدل خودرو، تعداد سیلندر، دستی یا اتوماتیک بودن گیربکس و نوع سوخت ماشین اشاره نمود.

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که بهتر است برای خرید قطعات مهم خودروی خود نظیر شمع‌ها به یک قطعه فروشی معتمد و یا فروشگاه‌های معتبر و مراکز فروش اینترنتی در این زمینه مراجعه فرمایید.

با فاکتورهای موثر در تعیین قیمت شمع خودرو آشنا شوید

ما در این مطلب شما را با انواع شمع‌ها و هم‌چنین عوامل موثر در تعیین قیمت شمع خودرو آشنا کردیم. حال دیگر این شما هستید که باید متناسب با نوع خودرو و سوخت آن به خرید مدلی ایده‌آل برای سلامت موتور و کیفیت کاری آن اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لنت ترمز

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب شمع خودرو مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ شمع خودرو استاندارد، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این قطعات امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


شمع خودرو ان جی کی مدل دو پلاتین بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل دو پلاتین بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۵۰
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو دنسو مدل سوزنی ایریدیوم کد IK20 بسته ۴ عددی

شمع خودرو دنسو مدل سوزنی ایریدیوم کد IK20 بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    تمامی خودروهایی که شمع آنها پایه کوتاه است. پژو ۲۰۶ , پژو ۴۰۵ , پژو پارس , هیوندای ورنا , ریو , سیتروئن زانتیا , کیا اسپورتیج , هیوندای توسان , کیا سورنتو , نیسان ماکسیما , رانا مرسدس بنز کلاس S,E,C سال۲۰۰۰تا۲۰۰۳ -نیسان تینا – نیسان ماکسیما V6 3.0، نیسان رونیز و نیسان پیکاپ – هیوندای اکسنت ۲۰۰۸ L4 1.6L -هیوندای آزرا ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ V6 3.3L – هیوندای سانتافه ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ V6 2.7L – هیوندای سوناتا ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ L4 2.4L – هیوندای سوناتا ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ V6 3.3L – هیوندای توسان ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ V6 2.7L – هیوندا النترا ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ -هیوندای وراکروز ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ V6 3.8L -کیا اپیروس ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ V6 3.8L -کیا اپتیما ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ V6 2.7L -کیا سورنتو ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ V6 3.5L – کیا سورنتو ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ V6 3.3L کیا اسپورتیج ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ V6 2.7L -برلیانس مدل V5 -تیبا مدل EX-SX -تیبا ۲ -پراید ۱۱۱ SE ، و۱۳۱ گاز سوز ،۱۳۲دوگانه SE ، -سوزوکی گراند ویتارا -لیفان X50 -لیفان X60 -ام وی ام ۵۳۰ ،۳۱۵، -پارس ELX سمند LX – مزدا ۳۲۳ ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ L4 1.5L – تویوتا کرولا ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ L4 1.8L، تویوتا کرولا ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ L4 1.8L، تویوتا لندکروزر ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ L6 4.5L، تویوتا هایلوکس ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ L4 2.7L و تویوتا یاریس ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ L4 1.5L -پژو ۲۰۶ ۱.۴L، پژو ۴۰۵ ۱.۸، پژو ۴۰۵ ۱.۷، پژو ۴۰۵ ۲.۰ -تندر ۹۰ اتوماتیک و معمولی -رنو مگان ۱.۶، رنو مگان ۲، رنو داستر ۲.۰ -مرسدس بنز ۳۰۰SE 1992 L6 3.2L، مرسدس بنز C220 1995 تا ۱۹۹۶ L4 2.2L،مرسدس بنز C240 2001 تا۲۰۰۵ V6 2.6L، مرسدس بنز C280 مدل ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ V6 2.8L، مرسدس بنز C320 مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵، مرسدس بنز CLS500 مدل ۲۰۰۶ V8 5.0L، مرسیدس بنز E320 مدل ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ V6 3.2L، مرسدس بنز E320 2005 V6 3.2L، مرسدس بنز ML350 مدل ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ V6 3.7L، مرسدس بنز ML500 مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ V8 5.0، مرسدس بنز S320 مدل ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ L6 3.2، مرسدس بنز S350 2006 V6 3.7L، مرسدس بنز S500 مدل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ V8 5.5L، مرسدس بنز SL500 مدل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ V8 5.0L، مرسدس بنز SLK55 AMG مدل ۲۰۰۵ V8 5.5L – بی ام و ۳۲۰i مدل ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ L6 2.0L، بی ام و ۳۲۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.2L، بی ام و ۳۲۳i مدل ۱۹۹۸ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۳i مدل ۲۰۰۰ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۳is مدل ۱۹۹۸ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵Ci مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵Xi مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۸Ci مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۳۳۰Ci مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۳۳۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۳۳۰Xi مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۵۲۵i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۵۲۸i مدل ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۵۲۸i مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۵۳۰i مدل ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ V8 3.0L، بی ام و ۵۳۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۷۴۵i مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ V8 4.4L، بی ام و ۷۴۵Li مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ V8 4.4L، بی ام و ۷۶۰i مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ V12 6.0L، بی ام و ۷۶۰Li مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ V12 6.0L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ L6 3.0L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۶ L6 3.2L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۹ L6 3.2L، بی ام و X3 مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ L6 2.5L، بی ام و X3 مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ L6 3.0L و بی ام و X5 مدل ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ V8 4.4L
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این شمع سوزنی با تکنولوژی ایریدیوم پاور میباشد. افزایش محسوس و فوق العاده شتاب خودرو و کاهش محسوس مصرف سوخت از ویژگیهای بارز و متمایز این محصول است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو اکیوم دو پلاتین مدل RFC42LZ2E بسته ۴ عددی

شمع خودرو اکیوم دو پلاتین مدل RFC42LZ2E بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    RFC42LZ2E
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    پژو ۲۰۶ – پژو ۴۰۵ – رنو
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی مدل ۷۰۹۲ بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل 7092 بسته  4 عددی

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۰۶۸۷۰۴
  • تعداد
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    خودروهای ایران خودرو
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو دنسو مدل سوزنی کد ۴IK20 بسته ۴ عددی

شمع خودرو دنسو مدل سوزنی کد 4IK20 بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    IK20
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    تمامی خودروهایی که شمع آنها پایه کوتاه است.پژو ۲۰۶ , پژو ۴۰۵ , پژو پارس , هیوندای ورنا , ریو , سیتروئن زانتیا , کیا اسپورتیج , هیوندای توسان , کیا سورنتو , نیسان ماکسیما , رانامرسدس بنز کلاس S,E,C سال۲۰۰۰تا۲۰۰۳-نیسان تینا- نیسان ماکسیما V6 3.0، نیسان رونیز و نیسان پیکاپ- هیوندای اکسنت ۲۰۰۸ L4 1.6L-هیوندای آزرا ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ V6 3.3L- هیوندای سانتافه ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ V6 2.7L- هیوندای سوناتا ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ L4 2.4L- هیوندای سوناتا ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ V6 3.3L- هیوندای توسان ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ V6 2.7L- هیوندا النترا ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲-هیوندای وراکروز ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ V6 3.8L-کیا اپیروس ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ V6 3.8L-کیا اپتیما ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ V6 2.7L-کیا سورنتو ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ V6 3.5L- کیا سورنتو ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ V6 3.3Lکیا اسپورتیج ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ V6 2.7L-برلیانس مدل V5-تیبا مدل EX-SX-تیبا ۲-پراید ۱۱۱ SE ، و۱۳۱ گاز سوز ،۱۳۲دوگانه SE ،-سوزوکی گراند ویتارا-لیفان X50-لیفان X60-ام وی ام ۵۳۰ ،۳۱۵،-پارس ELXسمند LX- مزدا ۳۲۳ ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ L4 1.5L- تویوتا کرولا ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ L4 1.8L،تویوتا کرولا ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ L4 1.8L،تویوتا لندکروزر ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ L6 4.5L،تویوتا هایلوکس ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ L4 2.7L و تویوتا یاریس ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ L4 1.5L-پژو ۲۰۶ ۱.۴L، پژو ۴۰۵ ۱.۸، پژو ۴۰۵ ۱.۷، پژو ۴۰۵ ۲.۰-تندر ۹۰ اتوماتیک و معمولی-رنو مگان ۱.۶، رنو مگان ۲، رنو داستر ۲.۰-مرسدس بنز ۳۰۰SE 1992 L6 3.2L، مرسدس بنز C220 1995 تا ۱۹۹۶ L4 2.2L،مرسدس بنز C240 2001 تا۲۰۰۵ V6 2.6L، مرسدس بنز C280 مدل ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ V6 2.8L، مرسدس بنز C320 مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵، مرسدس بنز CLS500 مدل ۲۰۰۶ V8 5.0L، مرسیدس بنز E320 مدل ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ V6 3.2L، مرسدس بنز E320 2005 V6 3.2L، مرسدس بنز ML350 مدل ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ V6 3.7L، مرسدس بنز ML500 مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ V8 5.0، مرسدس بنز S320 مدل ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ L6 3.2، مرسدس بنز S350 2006 V6 3.7L، مرسدس بنز S500 مدل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ V8 5.5L، مرسدس بنز SL500 مدل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ V8 5.0L، مرسدس بنز SLK55 AMG مدل ۲۰۰۵ V8 5.5L- بی ام و ۳۲۰i مدل ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ L6 2.0L، بی ام و ۳۲۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.2L، بی ام و ۳۲۳i مدل ۱۹۹۸ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۳i مدل ۲۰۰۰ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۳is مدل ۱۹۹۸ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵Ci مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵Xi مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۸Ci مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۳۳۰Ci مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۳۳۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۳۳۰Xi مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۵۲۵i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۵۲۸i مدل ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۵۲۸i مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۵۳۰i مدل ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ V8 3.0L، بی ام و ۵۳۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۷۴۵i مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ V8 4.4L، بی ام و ۷۴۵Li مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ V8 4.4L، بی ام و ۷۶۰i مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ V12 6.0L، بی ام و ۷۶۰Li مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ V12 6.0L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ L6 3.0L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۶ L6 3.2L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۹ L6 3.2L، بی ام و X3 مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ L6 2.5L، بی ام و X3 مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ L6 3.0L و بی ام و X5 مدل ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ V8 4.4L
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این شمع سوزنی با تکنولوژی ایریدیوم پاور میباشد.افزایش محسوس و فوق العاده شتاب خودرو و کاهش محسوس مصرف سوخت از ویژگیهای بارز و متمایز این محصول است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو تورچ مدل تک پلاتین – K6RTC بسته ۴ عددی

شمع خودرو تورچ مدل تک پلاتین - K6RTC بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    K6RTC
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    پیکان انژکتورپراید (سال ۹۲ به قبل)پژو ۴۰۵پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳سمند
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    هسته مسی
  • وزن
    ۲۳۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو دنسو مدل سوزنی ایریدیوم پایه بلند SK20HR11 ژاپن بسته ۴ عددی

شمع خودرو دنسو مدل سوزنی ایریدیوم پایه بلند SK20HR11 ژاپن بسته 4 عددی

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۵۲۸۳۸۴
  • شماره فنی
    SK20HR11
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم گرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای تمامی خودروهای دارای محفظه شمع با پایه بلند ، از جمله انواع تویوتا، خودروهای چینی و ایران خودرو با موتور TU5
  • نوع پایه
    پایه بلند
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو دنسو مدل پلاتینی K20PR-U 3145 بسته ۴ عددی

شمع خودرو دنسو مدل پلاتینی K20PR-U 3145 بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    K20PR-U 3145
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای تمامی خودرو ها با محفظه شمع پایه کوتاه ، مانند پژو ۲۰۶ تیب ۲ و ۳ ، پژو ۴۰۵ با موتور XU7 و …
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی ایریدیوم مدل ILFR6T11 بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی ایریدیوم مدل ILFR6T11 بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    ایران خودرورانا – ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ – پژو ۲۰۷ – پژو ۴۰۷ – پژو ۴۰۵ اس ال ایکس – H30 CrossبرلیانسH320 – H330- H220 – H230تویوتااوریون ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ (۳۵۰۰ سی سی) – لندکروز۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ (۵۷۰۰ سی سی) – اف جی کروزر ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲(۴۰۰۰ سی سی)هایلوکس ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ (۲۷۰۰ سی سی) – پرادو – راو ۴ ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷سوزوکیگرند ویتارا – کیزاشیکیاسراتو ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ – اپتیما ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ (۲۷۰۰ سی سی)موهاوی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ (۴۶۰۰ سی سی) – اسپرتیج ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ (۲۴۰۰ سی سی)هیونداییجنسیس ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ (۴۶۰۰ سی سی) – توسان ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ (۲۴۰۰ سی سی)سوناتا ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ (۲۴۰۰ سی سی) – سانتافه ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ (۲۷۰۰ سی سی)جکJ5 دنده دستیلکسوسRX350 مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ – ES350 مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ – NX200Tسایپاآریو Z300هایماS5 توربو – S7 توربوسیتروئنC5نیسانمورانو ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ (۳۵۰۰ سی سی)
  • نوع پایه
    پایه بلند
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • وزن
    ۲۲۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو شمع نور مدل F7LTCR بسته ۴ عددی

شمع خودرو شمع نور مدل F7LTCR بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    F7LTCR
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    پراید، پژو، سمند و انوع خودروهای انژکتور
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    سه پلاتینمناسب برای انواع خودروهای انژکتوری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی مدل LZKR6B-E 94937 یورو ۴ بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل LZKR6B-E 94937 یورو 4 بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    LZKR6B-E 94937
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    خودروهای یورو ۴
  • توضیحات مدل خودرو
    پراید یورو ۴ مدل های ۹۴ به بعدسراتو ۱.۸ و ۲.۰ مدل های ۲۰۱۴-۲۰۱۷سراتو ۱۶۰۰هیوندای ولستر ۱.۸ مدل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷هیوندای ولستر ۱.۶ مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷
  • نوع پایه
    یورو ۴
  • آلیاژ جرقه‌زن
    نیکل
  • سایر توضیحات
    ساخت ژاپن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی مدل ۶۹۶۲ تک پلاتین بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل 6962 تک پلاتین بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    نیکل
  • وزن
    ۱۷۲ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خود رو های انژکتوری با درجه حرارتی ۶ – توجه: از این شمع به هیچ عنوان نباید در کنار شمع های مدل دیگر استفاده شود چرا که مطمئنا به موتور آسیب رسانده و ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری شود؛ در نتیجه تمام شمع های موتور باید دقیقا از یک مدل بوده و باهم ست باشند.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ایریدیوم سوزنی چمپیون مدل ۹۰۰۱

شمع خودرو ایریدیوم سوزنی  چمپیون مدل 9001

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    -نیسان تینا- نیسان ماکسیما V6 3.0، نیسان رونیز و نیسان پیکاپ – هیوندای اکسنت ۲۰۰۸ L4 1.6L-هیوندای آزرا ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ V6 3.3L- هیوندای سانتافه ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ V6 2.7L- هیوندای سوناتا ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ L4 2.4L- هیوندای سوناتا ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ V6 3.3L- هیوندای توسکان ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ V6 2.7L- هیوندا النترا ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ -هیوندای وراکروز ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ V6 3.8L -کیا اپیروس ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ V6 3.8L-کیا اپتیما ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ V6 2.7L-کیا سورنتو ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ V6 3.5L- کیا سورنتو ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ V6 3.3L کیا اسپورتیج ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ V6 2.7L -برلیانس مدل V5-تیبا مدل EX-SX-تیبا ۲-پراید ۱۱۱ SE ، و۱۳۱ گاز سوز ،۱۳۲دوگانه SE ،-سوزوکس گراند ویتارا-لیفان X50 -لیفان X60-ام و ام ۵۳۰ ،۳۱۵،-جیلی امرگراند-پارس ELXسمند LX-پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و۳- مزدا ۳۲۳ ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ L4 1.5L – تویوتا کرولا ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ L4 1.8L، تویوتا کرولا ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ L4 1.8L، تویوتا لندکروزر ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ L6 4.5L، تویوتا هایلوکس ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ L4 2.7L و تویوتا یاریس ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ L4 1.5L-پژو ۲۰۶ ۱.۴L، پژو ۴۰۵ ۱.۸، پژو ۴۰۵ ۱.۷، پژو ۴۰۵ ۲.۰- پراید ۱.۳ – تیبا ۱.۵ – رنو L90 1.6-رنو مگان ۱.۶، رنو مگان ۲، رنو داستر ۲.۰- نیسان ماکسیما V6 3.0، نیسان رونیز و نیسان پیکاپ -مرسدس بنز ۳۰۰SE 1992 L6 3.2L،مرسدس بنز C220 1995 تا ۱۹۹۶ L4 2.2L،مرسدس بنز C240 2001 تا۲۰۰۵ V6 2.6L، مرسدس بنز C280 مدل ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ V6 2.8L، مرسدس بنز C320 مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵، مرسدس بنز CLS500 مدل ۲۰۰۶ V8 5.0L، مرسیدس بنز E320 مدل ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ V6 3.2L، مرسدس بنز E320 2005 V6 3.2L، مرسدس بنز ML350 مدل ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ V6 3.7L، مرسدس بنز ML500 مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ V8 5.0، مرسدس بنز S320 مدل ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ L6 3.2، مرسدس بنز S350 2006 V6 3.7L، مرسدس بنز S500 مدل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ V8 5.5L، مرسدس بنز SL500 مدل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ V8 5.0L، مرسدس بنز SLK55 AMG مدل ۲۰۰۵ V8 5.5L – بی ام و ۳۲۰i مدل ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ L6 2.0L، بی ام و ۳۲۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.2L، بی ام و ۳۲۳i مدل ۱۹۹۸ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۳i مدل ۲۰۰۰ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۳is مدل ۱۹۹۸ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵Ci مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۵Xi مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۳۲۸Ci مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۳۲۸i مدل ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۳۳۰Ci مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۳۳۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۳۳۰Xi مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۵۲۵i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 2.5L، بی ام و ۵۲۸i مدل ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ L6 2.8L، بی ام و ۵۲۸i مدل ۲۰۰۰ L6 2.8L، بی ام و ۵۳۰i مدل ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ V8 3.0L، بی ام و ۵۳۰i مدل ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ L6 3.0L، بی ام و ۷۴۵i مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ V8 4.4L، بی ام و ۷۴۵Li مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ V8 4.4L، بی ام و ۷۶۰i مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ V12 6.0L، بی ام و ۷۶۰Li مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ V12 6.0L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ L6 3.0L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۶ L6 3.2L، بی ام و M3 مدل ۱۹۹۹ L6 3.2L، بی ام و X3 مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ L6 2.5L، بی ام و X3 مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ L6 3.0L و بی ام و X5 مدل ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ V8 4.4L -پژو۲۰۶ تیپ ۲ و ۳
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • سایر توضیحات
    کد حرارتی ۱۰-مقاومت فوق العاده آلیاژ بکاررفته در مقابل خوردگی و گرما-تفاوت های اصلی بین این شمع با شمع پلاتینیوم آلیاژ بکار رفته در طراحی و ساختار آن است با مقاومت حرارتی ۱۲۰۰درجه سانتیگراد و شتاب بسیار زیاد (حتی در دمای بالای موتور خودرو) کارکرد مفید ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر و شمعی که از آلیاژ پلاتینیوم ساخته شده و با مقاومت حراتی ۸۰۰ درجه سانتیگراد و طول عمر کمتری (۵۰۰۰۰ کیلومتر) نسبت به شمع ایردیوم چمپیون -بسته بندی ۴ عددی- ازرساندن هرگونه آسیب فیزیکی مانند ضربه و سایش اکیدا خودداری کنید.- در هنگام بستن شمع دقت فرمایید از سفت نمودن بیش از حد (نیم دور پس از رسیدن رزوه ها به انتهای جایگاه ) خودداری نمایید چرا که باعث ایجاد ترک در چینی شمع می گردد.- این شمع ها حتی پس از کیلومترها کارکرد به هیچ عنوان نیازی به تنظیم دهانه ( گپ کردن) ندارند.- در هنگام جا زدن وایرها از سالم بودن آنها و همچنین تمیز بودن قسمت اتصال با شمع اطمینان حاصل نمایید تا جریان برق به طور کامل انتقال یابد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی مدل CNG مناسب برای خودروهای دوگانه سوز بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل CNG مناسب برای خودروهای دوگانه سوز بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    خودروهای دوگانه سوز انژکتوری
  • توضیحات مدل خودرو
    تمامی خودروهای دوگانه سوز
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    نیکل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو فرانکو مدل RFK5RT مناسب برای سمند EF7 بسته ۴ عددی

شمع خودرو فرانکو مدل RFK5RT مناسب برای سمند EF7 بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    سمند LX
  • توضیحات مدل خودرو
    شمع مناسب برای سمند EF7
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو شمع نور مدل FR8DE مناسب برای خودروهای دوگانه سوز

شمع خودرو شمع نور مدل FR8DE مناسب برای خودروهای دوگانه سوز

مشخصات

  • شماره فنی
    FR8DE
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم گرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای همه ی خودرو های دوگانه سوز و انژکتوری همه ی مدل های سمند پژوپرایدتیبا و …
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایتریوم
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    شمع دوگانه سوز جرقه زنی قوی مناسب برای خودرو های انژکتوری و دوگانه سوز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی مدل شمع یورو ۴ بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل شمع یورو 4 بسته 4 عددی

مشخصات

  • شناسه کالا
    LZKR6B-E
  • شماره فنی
    ۹۴۹۳۷
  • تعداد
    ۲
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • توضیحات مدل خودرو
    یورو ۴
  • نوع پایه
    یورو ۴
  • آلیاژ جرقه‌زن
    هسته مسی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو اکیوم مدل ۵۸LZ

شمع خودرو اکیوم مدل 58LZ

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای :سیتروین زانتیا پژو ۲۰۶ ۱.۴ ، پژو ۴۰۵ ،پژو پارس ۱.۸ ُ سمندMADE IN FRANCE

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ان جی کی مدل BKR6EK 2288 بسته ۴ عددی

شمع خودرو ان جی کی مدل BKR6EK 2288 بسته 4 عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم گرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    ۲۰۶ تیپ ۲ پژو ۴۰۵ پژو پارس زانتیا لیفان لیفان ۵۲۰ لیفان X50 لیفان ۶۲۰ لیفان X60 ساندرو سفران فلوِئنس پیکان انژکتوری L 90 _ تندر ۹۰ سمند RD فیات سی ینا جک j5 داستر
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    نیکل
  • وزن
    ۴۵ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو ایساکو مدل ۱۰۴۰۳۰۰۳۲۸ مناسب برای ۲۰۶ بسته ۴ عددی

شمع خودرو ایساکو مدل 1040300328 مناسب برای 206 بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    ۱۰۴۰۳۰۰۳۲۸
  • تعداد
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • نوع پایه
    پایه بلند
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • وزن
    ۵۵۶ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو دنسو مدلK20PR-Uبسته۴عددی

شمع خودرو دنسو مدلK20PR-Uبسته4عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم گرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • توضیحات مدل خودرو
    پژو ۴۰۵ ۱۸۰۰، پژو۲۰۶ SD 1400،پژو پارس ، سمند ،، سوزوکی ویتارا، ال ۹۰،زانتیا۱۸۰۰،زانتیا۲۰۰۰،ریو،مگان پارس خودرو ،پروتون GEN2
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    هسته مسی
  • وزن
    ۴۳ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو شمع نور مدل FR&DC2 بسته ۴ عددی

شمع خودرو شمع نور مدل FR&DC2 بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    FR7DC2
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • توضیحات مدل خودرو
    تمامی خودرو های انژکتوری و دوئ گانه سوز -پژو سایپا و …
  • آلیاژ جرقه‌زن
    ایریدیوم
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمام خودرو های انژکتوریمناسب برای خودرو های دوگانه سوزشصت هزار کیلومتر کارکرد واقعی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شمع خودرو فرانکو مدل RFN58LZ بسته ۴ عددی

شمع خودرو فرانکو مدل RFN58LZ بسته 4 عددی

مشخصات

  • شماره فنی
    RFN58LZ
  • تعداد
    ۴
  • ویژگی‌های شمع
    مکانیسم سرد
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • توضیحات مدل خودرو
    انواع خودروهای چینی و ایرانی
  • نوع پایه
    پایه کوتاه
  • آلیاژ جرقه‌زن
    پلاتین
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای:پژو ۴۰۵، پژو پارس، رنو L90، سمند، لیفان، جک، ام وی ام ۳۱۵ صندوق‌دار، ام وی ام ۳۱۵s هاچ‌بک، ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک، ام وی ام ۵۳۰، ام وی ام ۵۵۰، ام وی ام X33، ام وی ام X33s، ام وی ام X22

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید شمع خودرو آشنا شدید، اگر این نکات را به خوبی رعایت کنید، بی شک‌ می‌توانید یک شمع مناسب، ایمن و استاندارد را برای خودرو خود خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب عملکرد بالای آن استفاده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا