لوازم ورزشی

راکت بدمینتون: معرفی بهترین راکت‌های بدمینتون با خرید اینترنتی

هنگام خرید راکت بدمینتون این نکات را رعایت کنید

مهم نیست که یک فرد آماتور در رشته بدمینتون هستید و یا یک حرفه‌ای تمام عیار؛ مهم این است که بدانید برای جلوگیری از آسیب دیدن دست‌ها در گذر زمان حتما باید از راکت بدمینتون باکیفیت و مناسب استفاده کنید.

البته در اینکه استفاده از راکت‌های استاندارد سبب افزایش سطح کیفی و هم‌چنین مهارت شما بدمینتون بازان عزیز نیز خواهد شد، هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

با توجه به اهمیت استفاده از راکت‌های بدمینتون و لزوم شناخت نوع کیفی، برتر و مرغوب آن‌ها، مجله اینترنتی مینینیم تلاش دارد در گفتار حاضر طلاعاتی مفید از این محصول ورزشی در اختیار شما اهالی ورزش قرار دهد، لطفاً تا انتها همراهمان باشید.

گستردگی و تنوع راکت‌های بدمینتون در بازار به گونه‌ای زیاد است که ممکن است حتی افراد حرفه‌ای را با مشکل مواجه کند چه رسد به اشخاص مبتدی در این رشته ورزشی!

در ابتدا انواع مختلف راکت را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم

مدل مبتدی: راکت بدمینتون مبتدی که در اصطلاح به آن بیسیک نیز گفته می‌شود، عمدتا آن را از جنس آلومینیوم می‌سازند، از وزن بیشتری در قیاس با دیگر راکت‌های موجود در بازار برخوردار است.

کار کردن با این مدل از راکت‌ها برای تمام بدمینتون بازهای آماتور که تازه می‌خواهند الفبای این رشته ورزشی را فرا بگیرند، بسیار مناسب است.

مدل نیمه حرفه‌ای: راکت‌های نیمه حرفه‌ای یا همان متوسط بدمینتون از فریمی آلومینیومی همچون راکت‌های بیسیک برخوردارند و شفت آن‌ها که در اصل به میله اتصال دهنده دسته به سَری راکت گفته می‌شود، از جنس کربن ساخته می‌شود.

راکت‌های نیمه حرفه‌ای رایج‌ترین و پر فروش‌ترین نوع این محصول در بازارِ نه تنها ایران بلکه تمام دنیا هستند، از نظر وزن قدری از راکت‌های حرفه‌ای سنگین‌تر و اندکی هم از نمونه‌های مبتدی سبک‌تر می‌باشند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شطرنج

مدل حرفه‌ای: و اما نوع سوم از راکت‌های بدمینتون موجود در بازار و دنیای این کالا، مدل‌های تمام حرفه‌ای هستند که از کربن گرافیتی در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. وزن سبک و انعطاف پذیر بودن از ویژگی این نوع راکت‌هاست.

ضمن اینکه بد نیست بدانید معمولاً اغلب راکت‌های حرفه‌ای بدمینتون دارای دسته‌ای کوتاه هستند که که به ورزشکار امکان می‌دهند با کنترل و احاطه بیشتری ضربات خود را وارد نموده و از انجام حرکات‌های نمایشی نیز باز نمانند!

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید راکت بدمینتون

اول از هر چیزی نوع راکت مناسب خود را انتخاب نمایید

اولین نکته در خصوص خرید راکت بدمینتون توجه به نوع آن است، اگر نگاهی گذرا به مبحث مدل‌های راکت که در بخش پیشین به سمع و نظرتان رسید، بیندازید، مطمئناً اولین گام یعنی انتخاب مدل را محکم بر خواهید داشت.

این گام چیزی نیست جزء گزینش یکی از سه نوع راکت بدمینتون یعنی مبتدی، نیمه حرفه‌ای و یا حرفه‌ای که متناسب با سطح مهارت انجام می‌شود.

بعد از مدل، توجه به اندازه و وزن کلی راکت بدمینتون حائز اهمیت است

نکته دوم برای انتخاب راکت بدمینتون توجه به اندازه و وزن کلی محصول است. نظر شما ورزشکاران این رشته ورزشی را به این نکته جلب می‌کنیم که منظور از اندازه کلی در واقع مجموعه طول دسته راکت به انضمام طول میله اتصال یا همان شفت و همین‌طور ارتفاع سَری آن است.

پیشنهاد مینینیم به شما دوستان همراه این است که اگر تازه کار هستید، بر روی خرید راکت‌های با دسته بلند متمرکز شوید، بعدها که مهارت خود را بالا بردید و حرفه‌ای‌تر شدید به سراغ خرید محصولاتی در اندازه‌های کوچک برای کنترل بهتر بر روی ضربات خود بروید.

این موضوع در خصوص وزن یک راکت نیز کاملاً صدق می‌کند؛ یعنی اگر مبتدی هستید باید اولویت را به تهیه راکت‌های با وزن بیشتر بدهید و چنانچه در دسته مدعیان این رشته ورزشی می‌باشید، از محصولاتی سبک وزن که از قدرت انعطاف پذیری بالاتری برخوردارند، استفاده نمایید.

یادآوری این نکته هم ضروری است که در خصوص وزن راکت باید به تاب و توان تحمل آن و هم‌چنین ضعیف یا قوی بودن عضلات دست خود نیز نظری عمیق داشته باشید.

زیرا بدمینتون یک بازی سنگین و زمان‌بر است و اینکه دست‌های شما نباید در طول بازی خسته شوند، نکته حائز اهمیت و درخور توجهی است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید راکت پینگ پنگ

مبادا نسبت به جنس بدنه راکت ورزشی مورد نظر خود بی‌توجه یا کم توجه باشید

اینکه راکت شما از چه جنسی تولید شده باشد، نکته مهمی دیگری است که باید حتما بر روی آن فکر کنید. در بحث مدل‌های مختلف این محصول به جنس آن‌ها هم اشاره شد، با این حال خاطر نشان می‌کنیم که اغلب راکت‌های بیسیک یا همان مبتدی و نیمه حرفه‌ای از جنس آلومینیوم و نوع حرفه‌ای این دسته از وسایل ورزشی از جنس کربن گرافیتی تهیه و تولید می‌شود.

فراموش نکنید که جنس به کار رفته در ساخت راکت‌ها از جمله عوامل موثر بر روی قیمت و همین‌طور سبکی یا سنگینی و میزان انعطاف پذیری آن‌ها محسوب می‌گردد.

فرم سَری راکت از دیگر موارد قابل توجه هنگام انتخاب و خرید آن است

فاکتور دیگری که در تهیه کردن یک راکت بدمینتون باید به آن توجه نمایید، فرم سری این قبیل از وسایل ورزشی می‌باشد، این فرم معمولاً یا به صورت بیضی است یا اینکه به شکل ایزومتریک یا به قول معروف همان سَرتخت طراحی و ساخته می‌شود.

از نظر قدمت و دیرینه بودن، این فرم‌های بیضی شکل هستند که قدیمی‌ترند و مدل‌های سرتخت زمان زیادی نیست که تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

اینکه کدام راکت و با کدام مدل سَری را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید، چیزی است که بستگی به سبک و سیاق بازی ورزشکار دارد؛ یعنی شما هنگام بازی روشی تدافعی را اتخاذ می‌کنید یا اینکه در فاز هجومی بازی خود را به نمایش می‌گذارید.

اگر فکر می‌کنید که نیاز به وارد کردن ضرباتی با دقت بالا دارید، بهتر است وقت و هزینه خود را صرف انتخاب و خرید راکت های با سری بیضی شکل نمایید.

چنان‌چه سبک بازی‌تان بیشتر دفاعی است و تمایل دارید یک مدافع با دقت در برابر ضربات حریف باشید، بهتر است خرید راکت بدمینتون سرتخت را در برنامه خود قرار دهید زیرا از مساحت بیشتری برای نشاندن توپ بدمینتون برخوردارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چوب ماهیگیری

در مورد مرغوبیت جنس دسته راکت ژرف اندیش باشید

آنچه در مورد جنس دسته راکت مهم و درخور توجه است و شما باید به آن بها بدهید این است که جنس دسته این ابزار ورزشی باید از قابلیت ضد لغزش و تعرق برخوردار باشد تا در هنگام در دست گرفتن آن برای انجام یک بازی طولانی بدمینتون سبب سُر خوردن و جدا شدن از دست‌هایتان نشود.

البته اینکه میزان سختی و یا نرمی آن چگونه باشد نیز از دیگر مواردی است که خودتان باید آن را تعیین نمایید.

ببینید که نقطه تعادل راکت شما در چه قسمتی از آن قرار گرفته است

اینکه نقطه تعادل راکت بدمینتون شما به چه شکلی باشد، نکته فوق‌العاده مهمی است که نباید از توجه نمودن به آن غافل شوید!

در این خصوص باید بدانید که راکت شما از نظر نقطه تعادل از سه حال خارج نیست: یا سَریِ سنگین‌تری دارد یا اینکه دارای دسته‌ای سنگین‌تر از قسمت سری خود می‌باشد و یا اساساً وزن دسته و سری آن با هم برابرند.

مورد اول مناسب کسانی است که می‌خواهند در حین بازی شاهد زدن ضربات قدرتی از سوی خود باشند.

مورد دوم مخصوص ورزشکارانی است که عاشق وارد کردن ضربات سرعتی هستند.

نهایتاً مورد آخر برای کسانی ایده‌آل است که به تازگی وارد عرصه ورزش بدمینتون شده‌اند.

به صورت دقیق زه راکت بدمینتون را بررسی نمایید

منظور از زه راکت در واقع همان قسمت توری سَری محصول است که هم باید از تار و پودهایی مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار باشد و هم دارای انعطاف پذیری بالایی برای وارد کردن هرچه آسان ضربه و یا حتی دفع آن باشد.

توجه داشته باشید کیفیت زه یا همان تور نصب شده بر روی یک راکت از جمله مسائل فنی است که تنها یک بدمینتون باز حرفه‌ای می‌تواند در تشخیص و انتخاب آن درست عمل کند! آن هم به سبب تجاربی است که کسب نموده است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید الپتیکال

بر روی خشک یا نرم بودن شفت راکت خود تمرکز کنید

اینکه شفت یا همان میله موجود بر روی بدنه راکت که دسته آن را به قسمت سَری محصول متصل می‌کند نرم باشد و یا خشک، موضوعی است که خودتان باید با توجه به سبک بازی و هم‌چنین علاقه‌تان به زدن ضربات سرعتی و یا قدرتی آن را برگزینید.

برای فهمیدن این موضوع که شفت راکت شما نرم است و یا خشک، می‌توانید انتهای دسته و قسمت فوقانی سری را گرفته و در یک جهت به صورت همزمان فشار دهید، میزان خم شدن راکت به سمت دلخواه شما نشان از درجه نرمی و انعطاف پذیری آن دارد.

عواملی که می‌توانند قیمت یک راکت بدمینتون را کلید بزنند

بی تردید هر آنچه که بر روی قیمت راکت بدمینتون موثر است، در این مطلب مورد بررسی و تحلیل کارشناسانه قرار گرفت، حال اینکه شما طرفدار تولیدات کدام برند از کمپانی‌های سازنده این قبیل از وسایل ورزشی هستید، مسئله دیگری است که تنها خودتان باید در خصوص آن تصمیم نهایی را بگیرید.

از یاد نبرید که اگر نوع راکت با سطح بازی و مهارت شما یعنی: مبتدی، نیمه حرفه‌ای و یا حرفه‌ای در تناسب مطلوب، استاندارد و دلخواه نباشد یا اصولاً راکتی که انتخاب کرده‌اید با سبک و استیل بازی‌تان که می‌تواند هجومی یا دفاعی باشد در تناقض و تضاد قرار گیرد، نه می‌توانید روش بازی خود در زمین را پیاده کنید و نه لذتی از این ورزش مهیج به دست می‌آورید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید راکت تنیس

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب راکت بدمینتون مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ راکت بدمینتون کیفی، مناسب، محکم و با تمام استاندارد موجود را برای شما آماده کرده‌ایم. این راکت امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


راکت بدمینتون فاکس مدل Super Power بسته ۲ عددی

راکت بدمینتون فاکس مدل Super Power بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۱۲۰ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲*۲۰
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل Pro 3008 بسته ۲ عددی سایز US: 4 1/8 – Euro: 1

راکت بدمینتون یونکس مدل Pro 3008 بسته 2 عددی سایز US: 4 1/8 - Euro: 1

مشخصات

  • طول
    ۶۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۸۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲ × ۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • سایر توضیحات
    عملکرد مناسب در حمله و دفاعدارای کاور بندداردارای جنس الومینیومدارای بهترین نوسان و کنترل می‌باشدمناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌هاشامل ۲ عدد راکت بدمینتونکاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون مدل SG217 بسته دو عددی

راکت بدمینتون مدل SG217 بسته دو عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۱۳۰ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    دارد
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    ۷/۸ ۳
  • اندازه سر
    کوچک ۴۸۰ – ۴۹۰ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • اقلام همراه
    توپ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل Pro 3008 بسته ۲ عددی سایز US: 4 1/2 – Euro: 4

راکت بدمینتون یونکس مدل Pro 3008 بسته 2 عددی سایز US: 4 1/2 - Euro: 4

مشخصات

  • طول
    ۶۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۸۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲ × ۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • سایر توضیحات
    عملکرد مناسب در حمله و دفاعدارای کاور بندداردارای جنس الومینیومدارای بهترین نوسان و کنترل می‌باشدمناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌هاشامل ۲ عدد راکت بدمینتونکاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون فاکس مدل ELITE-6633

راکت بدمینتون فاکس مدل ELITE-6633

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/2 – Euro: 4
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۱ دسته راکت بدمینتون دارای عملکرد مناسب در حمله و دفاع دارای جنس آلومینیوم دارای کنترل بسیار مطلوب مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلف دارای کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون ویش مدل ۳۲۰ WISH

راکت بدمینتون ویش مدل 320 WISH

مشخصات

  • طول
    ۶۸ سانتی‌متر
  • تراز
    ۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۹۰ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه سر
    کوچک ۴۸۰ – ۴۹۰ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل NanoFlare 1000Z

راکت بدمینتون یونکس مدل NanoFlare 1000Z

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • تراز
    ۲۵ میلی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۸۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۶
  • جنس گریپ
    چرم
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/2 – Euro: 4
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون اسپرت مدل ۲۰۱

راکت بدمینتون اسپرت مدل 201

مشخصات

  • طول
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۱۵۰ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۱۸
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه سر
    کوچک ۴۸۰ – ۴۹۰ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • اقلام همراه
    یک جفت به همراه یک عدد توپ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون ویش مدل ALUMTEC 320

راکت بدمینتون ویش مدل  ALUMTEC 320

مشخصات

  • طول
    ۶۸ سانتی‌متر
  • تراز
    ۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۹۰ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    L4
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل Pro 3008 بسته ۲ عددی

راکت بدمینتون یونکس مدل Pro 3008 بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۷.۵ سانتی‌متر
  • تراز
    ۲ میلی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۸۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲ × ۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • اقلام همراه
    کاور حمل
  • سایر توضیحات
    عملکرد مناسب در حمله و دفاعدارای کاور بندداردارای جنس الومینیومدارای بهترین نوسان و کنترل می‌باشدمناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌هاشامل ۲ عدد راکت بدمینتونکاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون فاکس مدل سوپر پاور بسته ۲ عددی به همراه توپ بدمینتون فاکس مدل B307 بسته ۶ عددی

راکت بدمینتون فاکس مدل سوپر پاور بسته 2 عددی به همراه توپ بدمینتون فاکس مدل B307 بسته 6 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۱۲۰ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۰×۲۲
  • جنس گریپ
    فوم
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور
  • اقلام همراه
    توپ فاکس بسته ۶ عددی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل SUPER PRO-3008 بسته ۲ عددی

راکت بدمینتون یونکس مدل SUPER PRO-3008 بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۹ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۶۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۰×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ دسته راکت بدمینتوندارای عملکرد مناسب در حمله و دفاعدارای جنس آلومینیومدارای کنترل بسیار مطلوبمناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلفکاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل DUORA 10 بسته ۲ عددی

 راکت بدمینتون یونکس مدل DUORA 10 بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۰
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/4 – Euro: 2
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ دسته راکت بدمینتون دارای عملکرد مناسب در حمله و دفاع دارای جنس آلومینیوم دارای کنترل بسیار مطلوب مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلف کاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون ویش مدل FUSIONTEC 2000

راکت بدمینتون ویش مدل FUSIONTEC 2000

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 3/8 – Euro: 3
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۱ دسته راکت بدمینتون دارای عملکرد مناسب در حمله و دفاع دارای جنس آلومینیوم دارای کنترل بسیار مطلوب مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلف کاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل ZZ-FORCE-II Carbonex 4200 بسته ۲ عددی

 راکت بدمینتون یونکس مدل ZZ-FORCE-II Carbonex 4200 بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۳
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/2 – Euro: 4
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ دسته راکت بدمینتون دارای عملکرد مناسب در حمله و دفاع دارای جنس آلومینیوم دارای کنترل بسیار مطلوب مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلف کاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل DUORA 10 بسته دو عددی

راکت بدمینتون یونکس مدل DUORA 10 بسته دو عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۱×۲۳
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور
  • سایر توضیحات
    عملکرد مناسب در حمله و دفاع۰دارای کاور بنددار مناسب.برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها.شامل ۲ عدد راکت بدمینتون آلومینیومی. کاور دارای بند قابل تنظیم میباشد.دارای بهترین نوسان و کنترل.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون ویش مدل ۳۱۷ ALUMTEC ISODYNAMIC

راکت بدمینتون ویش مدل 317 ALUMTEC ISODYNAMIC

مشخصات

  • طول
    ۶۷ سانتی‌متر
  • تراز
    ۲ میلی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۸۸ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲
  • جنس گریپ
    فوم
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/8 – Euro: 1
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • سایر توضیحات
    دارای ۱ دسته راکت بدمینتوندارای عملکرد مناسب در حمله و دفاعدارای جنس آلومینیومدارای کنترل بسیار مطلوبمناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلفکاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون مدل k-0 بسته دو عددی

راکت بدمینتون مدل k-0 بسته دو عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • تراز
    ۳۳۰ میلی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۰×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    ۷/۸ ۳
  • اندازه سر
    کوچک ۴۸۰ – ۴۹۰ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل VOLTRIC 60 بسته ۲ عددی

راکت بدمینتون یونکس مدل VOLTRIC 60 بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۰
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 3/8 – Euro: 3
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ دسته راکت بدمینتون ، کاور دارای بند قابل تنظیم ، دارای عملکرد مناسب در حمله و دفاع ، دارای جنس آلومینیوم ، دارای کنترل بسیار مطلوب ، مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلف

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل Astrox77 GRBX

راکت بدمینتون یونکس مدل Astrox77 GRBX

مشخصات

  • طول
    ۶۷ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۶۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲ × ۲۲
  • جنس گریپ
    چرم
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • سایر توضیحات
    قدرت زهکشی: ۲۸~۳۰ پوندمحدوده وزن راکت:G5~4Uکاور حمل نرم۲ عدد گریپ دسته راکتدفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون کومپو مدل kevlarmor2

راکت بدمینتون کومپو مدل kevlarmor2

مشخصات

  • طول
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۸۲ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۲
  • جنس گریپ
    فوم
  • اندازه گریپ
    US: 4 1/4 – Euro: 2
  • اندازه سر
    کوچک ۴۵۶ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون یونکس مدل DUORA 88 بسته ۲ عددی

 راکت بدمینتون یونکس مدل DUORA 88 بسته 2 عددی

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۰
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه گریپ
    US: 4 3/8 – Euro: 3
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ دسته راکت بدمینتون ، کاور دارای بند قابل تنظیم ، دارای عملکرد مناسب در حمله و دفاع ، دارای جنس آلومینیوم ، دارای کنترل بسیار مطلوب ، مناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلف

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

راکت بدمینتون ویش مدل ALUMTEC 550

راکت بدمینتون ویش مدل ALUMTEC 550

مشخصات

  • طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • وزن بدون زه
    ۶۳ گرم
  • ردیف زه‌کشی
    ۲۲×۲۲
  • جنس گریپ
    لاستیک
  • اندازه سر
    متوسط ۶۷۷ – ۵۹۷ سانتی متر مربع
  • ویژگی‌ها
    دارای زه‌کش
  • سایر توضیحات
    دارای ۱ دسته راکت بدمینتوندارای عملکرد مناسب در حمله و دفاعدارای جنس آلومینیومدارای کنترل بسیار مطلوبمناسب برای استفاده در محیط‌های باز و پارک‌ها و استفاده در سطوح مختلفکاور دارای بند قابل تنظیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید راکت بدمینتون آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، استاندارد و به‌روز خریداری کرده تا بتوانید لذت و هیجان یک بازی بدمینتون را با تمام وجود احساس کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دستکش بدنسازی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا