لوازم ورزشی

دستکش بوکس: معرفی بهترین دستکش‌های بوکس با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع دستکش بوکس این نکات را رعایت کنید

دستکش (Glove) نوعی پوشاک از جنس‌های مختلف است که به وسیله آن دست را به منظور گرم نگه‌داشتن و یا محافظ کردن، می‌پوشانند. این پوشش که موارد استفاده متعددی دارد، از نظر شکل ظاهر و مواد به کار رفته در ساخت آن متنوع و گوناگون است.

نگاهی به سابقه تاریخی دستکش

استفاده از دستکش، تاریخی چند هزار ساله دارد. مشت زنان مصر باستان از نوعی دستکش بهره می‌بردند. در ایران باستان به دلایل بهداشتی از این وسیله کمک می‌گرفتند.

در آثاری همچون اودیسهِ هومر و تاریخ هرودوت به کاربرد دستکش پرداخته شده است. در ابتدای قرون میلادی از دستکش‌ها با افزودن قطعاتی فلزی، به عنوان سلاح استفاده می‌کردند.

از قرن‌ سیزدهم به بعد خانم‌ها از دستکش به عنوان یک‌نوع پوشاک زینتی بهره برداری می‌کردند.

شناخت بیشتری از دستکش

دستکش‌ها برای هر انگشت غلاف جدایی دارند، نوعی از آن‌ها فاقد غلاف هستند. برخی دیگر انگشتان را نمی‌پوشانند و برای آزادی عمل آن‌ها و محافظت از کف و روی دست طراحی شده‌اند.

از این نوع دستکش در ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، قایق‌رانی و ورزش‌های رزمی استفاده می‌شود. دستکش بوکس یکی از انواع دستکش‌های ورزشی است که قرار است در مورد آن بحث کنیم.

دستکش‌ها از مواد گوناگونی مانند پارچه، تریکو، پشم، چرم، نایلون، لاتکس و … ساخته می‌شوند.

و اما دستکش بوکس

اگر می‌خواهید روزی به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شوید و به افتخارات زیادی در این رشته رزمی دست پیدا نمایید، باید از همان ابتدا در فکر تهیه لوازم مورد نیاز برای انجام تمرینات اصولی این رشته ورزشی باشید.

قطعاً و بی تردید شما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دستکش بوکس است که باید با توجه به سطح مهارت و اینکه قرار است از آن برای تمرین و یا مسابقات رسمی و حرفه‌ای استفاده شود، در خصوص خرید آن اقدام کرد.

امروزه کمپانی‌های زیادی با توجه به رو آوردن جوانان در کشورهای مختلف به این رشته ورزشی، علاقه‌مند به تولید دستکش بوکس هستند.

همین موضوع سبب ایجاد تنوع در بازار و سخت شدن پروسه انتخاب و سپس خرید یک جفت دستکش مخصوص این رشته ورزشی رزمی برای بوکسورها گشته است.

تنوع مدل این محصول در بازار مصرف، ما را بر آن داشت که با استفاده از توان و ظرفیت مجله اینترنتی مینینیم، شما دوستان عزیز و ورزشکاران رشته ورزشی بوکس را با مطالبی در مورد انتخاب و خرید یک جفت دستکش کیفی و مرغوب آشنا کنیم.

تا به کمک آن‌ها بتوانید محصولی مناسب برگزینید و به راحتی مُشت بزنید و تکنیک‌های خود را سریع‌تر اجرا نمایید.

آشنایی با انواع مختلف دستکش‌های ورزشی

دستکش‌های آموزشی: از روی اسم این مدل از دستکش‌ها نیز می‌توان فهمید که مناسب چه بوکسورهایی می‌باشند.

در واقع آن دسته از کسانی که به تازگی رشته ورزشی بوکس را انتخاب کرده‌اند و در مجموع هر بوکسوری که در اقصی نقاط دنیا می بینید قطعاً روزی کار خود را با این مدل از دستکش‌ها آغاز کرده است.

امروزه دستکش‌های آموزشی بوکس قیمت چندان بالایی در بازار ندارند و هر بوکسور تازه کاری می‌تواند یک یا دو جفت از آن‌ها را برای خود خریداری نماید.

دستکش‌های مبارزه‌ای: اگر می‌خواهید به عنوان یک بوکسور از تکنیک ضربه‌زنی برخوردار شوید و خیلی خوب با فنون اجرای ضربه آشنایی پیدا نمایید، توصیه ما به شما این است که به سراغ خرید یک جفت دستکش بوکس مبارزه‌ای بروید.

این دسته از دستکش‌های ورزشی فرق چندانی با مدل‌های مسابقه‌ای ندارند جز اینکه برای کاهش فشار بر روی انگشتان از حجم لایه گذاری بیشتری به نسبت دستکش‌های مسابقه‌ای برخوردارند، ضمن این‌که سایزشان نیز از مدل‌های مسابقه‌ای بزرگ‌تر است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فوم رولر

دستکش‌های بوکس مسابقه‌ای: دستکش بوکس مسابقه‌ای نسبت به تمام دستکش‌های دیگری که از آن‌ها برایتان صحبت کردیم از حجم لایه گذاری کم‌تری برخوردارند و دلیل این مورد نیز وارد کردن صدمه بیشتر از سوی بوکسور به حریف خود در میدان مسابقه می‌باشد.

از این دستکش‌ها به هیچ عنوان نباید در برنامه‌های تمرینی و مسابقات غیر رسمی و حرفه‌ای استفاده شود.

دستکش‌های مسابقه‌ای در واقع حرفه‌ای‌ترین مدل این پوشش ورزشی در بازار به حساب می‌آیند که بنا به پروسه ساخت باکیفیت خود، از قیمت بالایی نیز در مارکت داخلی ایران برخوردارهستند.

دستکش کاردیو: دستکش بوکس کاردیو با وجود این‌که از دوام و ماندگاری کم‌تری در مقایسه با سایر دستکش‌های مخصوص این رشته ورزشی برخوردار است اما بهترین گزینه برای زدن ضربات سنگین به میت‌ها و کیسه بوکس‌ها به شمار می‌رود.

این مدل دستکش ورزشی با برخورداری از حجم لایه‌گذاری ضخیم موجب جذب ضربات سنگین و پرفشار می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کش پیلاتس

دستکش‌های مخصوص کیسه بوکس: این مدل از دستکش‌ها همان‌طور که از نامشان نیز پیداست کاملاً مناسب استفاده برای تایم ترینینگ با کیسه‌های بوکس در سطح و لِوِل سنگین هستند.

این گروه از دستکش‌های ورزشی باعث می‌شوند تا انگشتان شما بتوانند فشار ضربان فوق سنگین را در بوکس تحمل کنند و دچار شکستگی نشوند.

این نوع از دستکش‌‌ها با هدف محافظت از دستان و انگشتان شما بوکسورهای عزیز در دو مدل مدرن و کلاسیک ساخته و آماده استفاده می‌شوند.

در حال حاضر این مدل‌های مدرن هستند که به خاطر حمایت بیشتر از دست، انگشت‌ها، مچ و نهایتاً لایه گذاری بیشتر، بازار فروش بهتری نسبت به مدل‌های کلاسیک دارند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید دستکش بوکس

انتخاب نوع دستکش بوکس

اولین نکته در خصوص خرید دستکش بوکس توجه به نوع آن است، ما در قسمت قبلی به تفصیل در مورد مدل‌های مختلف دستکش بوکس بحث کردیم. تقاضا داریم در خصوص انتخاب نوع محصول حتماً این بخش را مطالعه بفرمایید.

شما دوست عزیز به عنوان یک بوکسور مبتدی یا حرفه‌ای لازم است دست کم دو جفت دستکش برای خودتان تهیه نمایید. یکی برای مواقع تمرین و آموزش و دیگری برای مسابقاتی که در پیش رو دارید.

توجه به سایز و وزن دستکش بوکس

بعد از این‌که مدل دستکش خود را تعیین کردید، باید به دنبال سایز و وزن آن باشید. ضرورت دارد که سایز دستکش با اندازه دست شما در تناسب باشد تا بتوانید ضربات خود را با قدرت و کنترل شده وارد نمایید.

اندازه دستکش بوکس بر حسب Ounce یا OZ و به صورت سایزهای زوج از ۶oz تا ۲۰oz و شاید هم بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

در مورد وزن دستکش بایستی بر اساس سبک و سیاق مبارزه خود و این‌که چقدر حرفه‌ای و یا تازه کار هستید، اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که هر چقدر سایز دستکش بوکس شما و حجم لایه گذاری در آن بیشتر باشد، یقیناً دستکش‌تان از وزن بیشتری نیز برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چرخ تمرین شکم

نحوه بسته شدن دستکش انتخابی

فاکتور مهم بعدی برای انتخاب و خرید دستکش بوکس توجه به نحوه بسته شدن آن است. این کار می‌تواند به صورت بندی و یا به شکل چسبی باشد.

انتخاب در این خصوص به نظر خودتان بستگی دارد اما به لحاظ حرفه‌ای همیشه یک بوکسور برای انجام برنامه‌های تمرینی خود بهتر است از مدل‌های چسبی که راحتی عمل بیشتری را برای تکان دادن دست‌ها دارند، استفاده نماید.

این در حالی است که از مدل‌های بندی یا همان بند‌دار برای میادین مسابقاتی استفاده می‌کنند؛ زیرا بوکسور می‌تواند آن را خیلی محکم بر روی دستان خود بسته و با قدرت و دقت بیشتری ضربات را به حریف وارد نماید.

بررسی جنس دستکش ورزشی

یک دستکش بوکس یا از جنس چرم ساخته می‌شود و یا از وینیل برای ساخت آن بهره‌گیری به عمل می‌آید. انتخاب در این خصوص بر عهده شما و مربی است که تشخیص می‌دهد برای آموزش تکنیک‌های ضربه زنی و آماده کردن شما برای ورود به مسابقات، کدام جنس بهتر است.

با این حال باید بدانید که دستکش‌های بوکس چرمی با قیمت بیشتری در بازار به فروش می‌رسند و از دوام و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به مدل‌های وینیلی نیز برخوردارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دمبل ایروبیک

برند تولید کننده محصول ورزشی

از شما دوستان بوکسور تقاضا داریم که برای تهیه دستکش بوکس، وقت و پول خود را صرف خرید برندهای گمنام و ناشناخته نکنید. با اندکی هزینه بیشتر خیال خود را از بابت خرید یک جفت دستکش بوکس عالی، با دوام و طول عمر مصرفی مناسب راحت نمایید.

البته این را هم در نظر داشته باشید که امروزه خیلی راحت می‌توان مدل‌های فیک و تقلبی از بهترین برندهای ورزشی دنیا را در بازار پیدا کرد.

بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً محصولات ورزشی از جمله دستکش بوکس را از فروشگاه‌های معتبر چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری (آنلاین) تهیه فرمایید.

موارد موثر بر روی قیمت دستکش بوکس

قیمت دستکش مُشت زنی در هر رِنجی که باشد، ورزشکار ناگزیر است آن را تهیه نماید چرا که این وسیله و پوشش ورزشی از ملزومات رشته بوکس است.

آنچه که در این زمینه مهم است شناختِ معیارهای تشخیص یک محصول مناسب و کیفی است که قیمت کالای ورزشی را نیز شامل می‌شود. در واقع تمام موارد موثر در تعیین قیمت یک جفت دستکش بوکس مناسب، در این مبحث مورد اشاره قرار گرفت.

اکنون نوبت به انتخاب شما می‌رسد که باید با توجه به نیاز خود و میزان مبلغی که برای این امر اختصاص داده‌اید، به تهیه یک جفت دستکش ورزشی مخصوص این رشته رزمی آن‌هم از نوع مرغوبش مبادرت نمایید.

آخرین توصیه ما این است که در هنگام خرید دستکش دلخواهتان حتماً باید به سطح مبتدی تا حرفه‌ای بودن و همین‌طور سبک مشت‌زنی خود نیز توجه لازم را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لوازم تی آر ایکس

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستکش بوکس مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ دستکش بوکس استاندارد، کیفی، با جنس و اندازه مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستکش ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


دستکش بوکس ونوم مدل ven2m

دستکش بوکس ونوم مدل ven2m

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع تمرینات بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس کد ۰۴

دستکش بوکس کد 04

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴ × ۱۴ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    خیلی بزرگ
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    وزن هر دو دستکش: ۲۲۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس گرین هیل مدل ۱۰

دستکش بوکس گرین هیل مدل 10

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم مصنوعی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل POWER X PU3

دستکش بوکس مدل  POWER X PU3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس ریوال مدل چرم مصنوعی

دستکش بوکس ریوال مدل چرم مصنوعی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از فوم و چرم مصنوعیمناسب برای انواع تمرینات بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس ونوم مدل REDVEN

دستکش بوکس ونوم مدل REDVEN

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع تمرینات بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس تویینز اسپشال مدل .ATELDAR.2020

دستکش بوکس تویینز اسپشال مدل .ATELDAR.2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاومیش موجود در بازار و همچنین آتل دار بودنش باعث میشود که در هنگام کیسه زنی و مبارزه مچ دست برنگردد و باعث آسیب مچ نگردد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل VENUM PRO 2023

دستکش بوکس مدل VENUM PRO 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای بوکس ، کیک بوکسینگ و دیگر رشته های رزمی ، جنس دستکش بسیار عالی و خوش دست میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل V-bl360

دستکش بوکس مدل V-bl360

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل VN.DRAGON..PRO..GEAR2024

دستکش بوکس مدل VN.DRAGON..PRO..GEAR2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع PU موجود در بازار که به جرات میتواند با نمونه مشابه چرم خود رقابت کند و همچنین مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس ونوم مدل V400

دستکش بوکس ونوم مدل V400

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.bla2018

دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.bla2018

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع pu موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپلرینگ و مبارزه راهنمای انتخاب سایز ، سایز ۸ برای زیر ۱۰ سال خردسالان ، سایز ۱۰ جهت نونهالان و نوجوانان ۱۲ الی ۱۶ سال و سایز ۱۲ جهت جوانان و بزرگسالان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل PX 12

دستکش بوکس مدل PX 12

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x12x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    دارای کاور سایز ۱۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل REY-WGOLD

دستکش بوکس مدل REY-WGOLD

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل دی ای اچ

دستکش بوکس مدل دی ای اچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • نوع بست
    چسب
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم PVC
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل PRO.X.BLA.2024

دستکش بوکس مدل   PRO.X.BLA.2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش کیک بوکس مدل TWS-1507

دستکش کیک بوکس مدل TWS-1507

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x14x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    کیک بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس ونوم مدل K1005

دستکش بوکس ونوم مدل K1005

مشخصات

  • ابعاد
    ۶*۱۶*۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۵ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل New tiger2 چرم طبیعی کد OZ-10

دستکش بوکس مدل New tiger2 چرم طبیعی کد OZ-10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x18x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    سایز این دستکش ۱۲ میباشدمناسب برای سنین ۱۳ سال به بالامناسب برای رده جوانان و بزرگسالان طول بند چسب ۲۶سانتی متر میباشد و عرض ان ۷ سانتی متر میباشد. بلندای دستکش ۲۹ سانتی متر میباشد. طول چرم کار شده دستکش از مچ دستکش تا محل قرار گرفتن انگشتان دست۴۹سانتی متر میباشد. طول قسمت مچ دست ۹سانتی متر میباشد. این دستکش تهیه شده از چرم طبیعی میباشد دور تا دور دستکش نوار کشی شده است. وزن هر دستکش تقریبا ۲۰۰ گرم میباشد. چسب خیلی قوی و محکم.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس مدل POWER X FIT 350

دستکش بوکس مدل POWER X FIT 350

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس ونوم مدل zd-vm

دستکش بوکس ونوم مدل zd-vm

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس آر دی ایکس مدل Gaint Inside_R

دستکش بوکس آر دی ایکس مدل Gaint Inside_R

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x12x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم طبیعی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش بوکس لئون مدل Muth-1947

دستکش بوکس لئون مدل Muth-1947

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x24x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید دستکش بوکس آشنا شدید، انتظار این است که در پایان مطالعه این گفتار شما بتوانید با رعایت نکات مندرج در آن، اقدام به خرید یک جفت دستکش مناسب از هر جهت نمایید.

طوری که بدون هیچ‌گونه دغدغه و دلواپسی بتوانید تمرینات و مسابقات ورزشی خود را انجام داده و به نتایج مورد نظرتان برسید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دستکش بدنسازی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا